Sunday, September 20, 2009

60 thënie për Atdheun

1.Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le.
Shqipe


2.Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të.

N.Frashëri




3.Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë.
S.Frashëri


4.Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i vendit tënd nuk prek zemrën tënde.
Elyari


5.Mos pyet se ç'do të bëjë atdheu për ty, pyet me gëzim ç'mund të bësh ti për të.
Kenedi


6.Më mirë të jetosh keq ne atdhe, se sa mirë e në vend të huaj.
Indiane


7.Një dimër në atdhe është më i ëmbël se njëqind pranvera në dhe të huaj.
Greke


8.Në qoftë se dëshironi ta njihni dhe ta doni atdheun tuaj, shkoni në të huajin.
Berne


9.Nuk e braktis atdheu njerinë, por njeriu atdheun.
Bloku


10.Është kënaqësi dhe nder të vdesësh për atdhe! Edhe më kënaqësi është të jetosh për të.
Horaci


11.Edhe më i merituari i ka më shumë borxh atdheut, sesa atdheu atij.
Burkhardi


12.Kush nuk i takon atdheut të vet, nuk i takon as njerëzimit.
Bjelinski



13.Atdheu është si familja: vlerën ia njohim vetëm atëherë kur e humbim.
Floberi


14.Nuk jam i sigurt se a mund t'i dua në jetë dy gra, por jam i sigurt se nuk mund t'i dua dy atdhe.
Stendali


15.Tymi në atdhe është më i mirë, se sa zjarri në dhe të huaj.
Greke


16.Njeriu nuk lind për veten e vet, por për atdheun.
Ciceroni


17.O, kurrë mos u lodh për ndihmën që i jep atdheut.
Euripidi


18.Të vdesësh për atdhe, kjo është punë mbretërish.
Volteri


19.Durimi është nëna e të mirës.
Servantesi


20.Kush nuk është i gatshëm të durojë, të mos lindë me gëzim.
Shopenhaueri

21.Sa të varfër janë ata që s'kanë durim.
Shekspiri


22.Njeriu pa durim është si llampa pa vajguri.
Segovin


23.Të gjithë ne kemi fuqi të mjaftueshme t'i durojmë problemet e huaja.
Beketi


24.Megjithatë, ekziston kufiri kur durimi pushon së qënuri virtyt.
Burke


25.Durimi është shkathtësia e të shpresuarit.
Vovenargu

26.Dhjetë dervishë te varfër në një qilim flejnë për bukuri, kurse dy mbretër nuk i ze një mbretëri.
Saadi

27.Liria është thelbi i shpirtit dhe i mendjes; aty ku s'ka liri, mendja dhe shpirti thahen si bima pa ujë.
S.Frashëri


28.Te liria s'arrihet nëpër lule po nëpër vuajtje e mundime të gjata.
Qosja


29.Liria njerëzore nuk është vetëm çështje private, por ajo nuk është asgjë nëse nuk është edhe çështje private.
Markuzeu


30.Liria është frut që duhet vjelur përditë, ndryshe kalbet.
Filipsi

31.Për dashuri jap jetën, për liri jap dashurinë.
Petëfi


32.Paqja nuk mund të ruhet kur disa janë të skllavëruar, e disa të lirë .
Kanti


33.Skllavëria më e madhe është të mos kesh liri, e të mos konsiderohesh i lirë.
Gëte


34.Në qoftë se edhe një mijë herë bie, provo të ngrihesh edhe një herë.
Lao Ce


35.Jam betuar në altarin e Perëndisë se do të jem armik i çdo lloj tiranie.
Uashingtoni


36.Më parë do vdekur në këmbë, se sa të jetojmë në gjunjë.
Ruzvelti


37.Lufta nuk evitohet në qoftë se nuk evitohen mendimet për luftën.
Bjemsoni


38.Lufta është e keqe dhe kushdo që thotë të kundërtën, është gënjeshtar.
Heminguei


39.Nuk ka veprim më jorentabël se lufta.
Çerçilli


40.Paqja është koha kur djemtë varrosin etërit, kurse lufta kur etërit varrosin djemtë.
Herodoti

41.Më mirë është të luftosh dhe ta humbësh betejën, se sa të mos luftosh asnjëherë.
Hegeli


42.Nuk ka këshillë më të keqe nga ajo që të shtyn të mohosh kombin tënd.
N.Veqilharxhi


43.Për njeriun mund të mos ketë rrugëdalje në histori, për popullin rrugëdalje ka gjithmonë.
Qosja,


44.Njerëzit vdesin, populli është i pavdekshëm.
Xoxa


45.Perëndia s'do ta ndryshojë dot gjendjen e vështirë të një populli përderisa ai popull të mos ndryshojë vetveten.
Kurani


46.Populli është i madh kur jep njerëz të mëdhenj.
Duhameli


47.Populli, gjithsesi, është më i madh se Zoti.
Ataturku


48.Kombi që humb vetëdijen për të kalurën e tij, gradualisht humb edhe "veten" e tij.
Kundem


49.Populli është themeli i shtetit; sa më i fortë të jetë themeli, aq më shumë qëndron godina.
S.Frashëri


50.E dua aq shumë popullin tim saqë mund të jem nacionalist.
Kamy

51.Heshtja e popullit është vërejtje për mbretin.
Mirabo


52.Zemra e një burrështeti duhet të jetë në kokë.
Bondparti


53.Udhëheqësi nuk duhet të vrasë tigrin me duar, ai duhet të gjejë mjete për ta mbytur atë.
Konfuçi


54.Kur mbretin e ha lëkura, populli patjetër duhet të kruhet.
Hajne


55.Atje ku nuk ka dele edhe dhia quhet princeshë.
Gandi


56.Po ta marrë mbreti një vezë nga fshatari, ministrat e tij do të rrëmbejnë të gjitha pulat e katundit.
Saadi


57.Më shumë vlen një armatë gomarësh me luanin në krye, se sa një armatë luajsh me gomarin në krye.
Bonaparti


58.Ku nuk ka tigër edhe lepuri mund të bëhet sundimtar.
Konfuçi


59.Duhet t'i frkësohemi atij, të cilit i frikësohen njerëzit.
Lao Ce


60.Mbi ujkun e ngordhur edhe delet kërcejnë.
Servantesi

No comments: