Monday, September 28, 2009

Nëse shqiptarët do të ishin praktikues të islamit ?

Të analizojmë objektivat e situatës si dhe avantazhet:

1) Gratë nuk do i jepnin më makinës

a) Nuk do të ketë më trafik makinash
b) Nuk do të ketë më probleme për të parkuar
c) Numri i aksidenteve rrugore do të pakësohet


2) Gratë nuk do të kenë mundësinë të flasin

a) Do pakesohet papastertia akustike


3) Gratë nuk do të punojne më

a) Do të krijohen vende të reja pune


4) Gratë nuk do të kenë më autonominë për të bërë pazar (shoping)

a) Do shtohen kursimet financiare ne familje


5) Gratë do duhet të veshin të gjitha perçe

a) Do jene gati ne 5 minuta
b) S'do kete me banjo ambulante neper rruge
c) S'do kete me merzitje kur degjon fjaline: "O Zot sa jam shendoshur?"
d) "Do blej kete veshjen ngjyre jeshile ose kete tjetren ngjyre te verdhe nga Singapore?"
e) "Nuk di çfare te vesh kete mengjes!"


6) Gratë do t'i nënshtrohen komplet burrit

a) Nuk do kete me zenka familjare (UNE THEM, TI BEN)
Poker, birra edhe bilardo cdo mbremje me miqte


7) Poligam të tipit: "E dashur a bëjmë dashuri sonte?"

"Jo i dashur kam nje dhembje koke."
I fut nje shkelm e perzen edhe thua "Po e ndryshoj, po marr gruan tjeter,!"

Vetëm për të qeshur !
Buzëqesh tek xhaxhi

2 comments:

Anonymous said...

e lexova kete shkrim "shume te bukur" dhe "shume humoristik". ne lidhje me kete gje kam disa pyetje: kush eshte personi qe e ka shkruajtur? cilit besim i perket nese beson kuptohet? sa njohuri ka ai per islamin? sa libra ka lexuar per te drejtat e femrave ne islam? sa libra ka lexuar per rregullimin e mardhenieve midis burrit dhe gruas? ju faleminderit

DIELLI said...

Doni te beheni edhe me arabe se arabet, edhe me muslimane se muslimanet. Shiko vendet islame ne cfare mjerimi jane dhe jane ato vende qe shpiken Kuranin dhe e zbatojne me perversitetin e tij.

Larg nga Arabia, nuk eshte keq te ndjehesh shqiptar.