Sunday, September 27, 2009

Për çdo femër, ka 11 partnerë ...

Njëmbëdhjetë! Duhet ta dini, është kjo mesatarja e partnerëve që një grua mund të koleksionojë në "karrierën e saj të dashurisë".

Këtë e shpjegon një kërkim i bërë mbi gra të të gjithë planetit, gra të moshës nga 16 deri në 49 vjeç.

Studimi ka përfshirë 9 606 gra nga e gjithë bota. Mesatarisht, gratë kanë treguar se kanë kryer marrëdhënien e parë seksuale në moshën 18-vjeçare.

Për të dhënë më shumë detaje, 17% e tyre tregojnë se kanë kryer marrëdhënie për herë të parë kur kanë qenë 15 vjeçe dhe 32% kur kanë qenë 17 vjeçe.



Në përgjithësi, pothuajse gjysma e grave që morën pjesë në studim ka kryer seks për herë të parë kur ishin akoma minorene.

Për sa i përket numrit të partnerëve, mesatarja botërore, ashtu si thamë dhe më sipër, është 11, por gratë europiane janë ato që ndërrojnë më pak partnerë në jetën e tyre seksuale, me një mesatare prej 10 lidhjesh të deklaruara.
Ato që janë në krye të klasifikimit për sa i përket ndërrimit të partnerëve janë aziatiket, me 14.3%, më pas vijnë amerikanojugoret, me 12 dhe amerikanoverioret me rreth 11.


Sigurisht që kërkimi dhe rezultati i 11 partnerëve për gra janë spontane. Pra...11 janë ata që deklarohen, sepse në të vërtetë, kushedi ...?
Shekullli
...mund të përdoren edhe gishtat e këmbës...


Duke marrë parasysh që sipas rregullit të treshit meshkujt e shumëzojnë me 3 numrin e partnerëve që kanë patur dhe femrat e pjestojnë me tre, lind një dyshim që kjo mesatare tek meshkujt, mund të jetë ... më e ulët !!!

Por mos u traumatizoni, ndoshta ju nuk do ta dini kurrë të vërtetën...

No comments: