Tuesday, September 29, 2009

Përplas kokën dhe nis të flasë anglisht, më parë s’dinte asnjë fjalë

Një sportist çek, i cili nuk dinte më shumë se 2 fjalë anglisht, u godit në kokë gjatë një gare motorësh dhe u zgjua duke folur anglishte të pastër. Matej Kus, 18-vjeçari motorist, pësoi një aksident të rëndë duke rënë nga motori, disa sekonda më pas i kaloi një tjetër motor mbi kokë. Ai mbeti pa ndjenja për 45 minuta dhe kur u zgjua i pyeti doktorët se çfarë kishte ndodhur dhe ku ishte, me një theks të përsosur anglez. Shefi i skuadrës, Peter Waite thotë: “Më dukej si një folës lajmesh. Ai thotë përmes përkthyesve: “Anglishten duhet ta kem pasur thellë në koklë, por me siguri më duhet një “beng” në kokë dhe ta përplasja diku që ajo të dilte”.
Burimi: Tirana Observer

Si shpjegohet një ndodhi e tillë ?

No comments: