Monday, September 28, 2009

Shprehjet më filozofike të të gjitha kohërave

Na kanë mbetur vetëm 7 miliard vjet për të jetuar ...



Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtetat, ato që i rezistojnë brezave janë më të vlefshmet. Cilat janë batutat për të qeshur të kryeministrit britanik, Churchill? Cilat prej thënieve të Platonit vlejnë edhe në ditët e sotme? A vlejnë leksionet e Bonapartit për miqtë dhe armiqtë edhe në luftërat e ditëve të sotme? Lexoni 100 thëniet më argëtuese dhe gazmore që politikanë, shkrimtarë, filozofë dhe aktorë kanë thënë.


Albert Ajnshtajn

¨E vetmja gjë që bie ndesh me diturinë time është arsimimi.
¨Për sa i përket përputhjes së ligjeve të matematikës me realitetin, ato nuk janë të sigurta; për sa i përket sigurisë së tyre, ato nuk përputhen me realitetin.
¨Logjika praktike është mbledhja e paragjykimeve të përfituara në moshën 18-vjeçare.
¨Çlirimi i energjisë atomike nuk ka krijuar një problem të ri. Ka bërë më urgjente nevojën për të zgjidhur një ekzistues.
¨Nëse jeni në botë të përshkruani të vërtetën, lërjani elegancën rrobaqepësit.
¨Nuk e di se me cilat armë do të bëhet Lufta III Botërore, por Lufta IV Botërore do të luftohet me shkopinj dhe gurë.
¨Marrëzia: të bësh të njëjtën gjë përsëri dhe përsëri dhe të presësh rezultate të ndryshme.
¨Sekreti i krijimtarisë është të dish të fshehësh burimet.
¨Vendose dorën mbi furrë për një minutë dhe të duket si një orë. Ulu pranë një vajze të bukur për një orë dhe të duket si një minutë. Ky është relativitet.
¨Nëse faktet nuk përputhen me teorinë, ndrysho faktet.
¨Kushdo që s’ka bërë asnjë gabim nuk ka provuar asgjë të re.


Mark Twain

¨Kujdes kur të lexoni libra shëndeti. Mund të vdisni për një gabim shtypi.
¨Unë nuk mora pjesë në funeral, por dërgova një letër të këndshme kur thuhej se e miratova.
¨Nuk e kam lejuar asnjëherë shkollimin të ndërhyjë me arsimimin.
¨Njeriu që nuk lexon libra të mirë nuk ka asnjë avantazh ndaj atij që s’mund t’i lexojë.
¨“Përse rrini heshtur me pamjen e një zarfi pa adresë sipër?”
¨Problemi me këtë botë nuk është se njerëzit dinë shumë pak, por se dini kaq shumë gjëra që s’qëndrojnë.
¨Është shumë e lehtë ta lësh duhanin. Unë e kam bërë me qindra herë.
¨Blini tokë. Askush s’e prodhon më.
¨Nga të gjitha gjërat që kam humbur, më ka marrë malli më shumë për mendjen.
¨Vera gjermane dallohet nga uthulla nga etiketa.
¨Mos u sillni rrotull duke thënë se bota ju detyron jetesën. Bota nuk ju detyron asgjë. Ishte këtu para jush.
¨Gjithmonë falini armiqtë, asgjë s’i mërzit më shumë.
¨Mund t’i rezistoj gjithçkaje, përveç tundimit.


Voltaire

¨Asnjë flokë bore në një ortek nuk ndjen se ka përgjegjësi.
¨Triumfi i vërtetë i arsyes është se ne aftëson të vazhdojmë rrugën me ata që nuk e kanë.
¨Ka njerëz që nuk mendojnë më thellë se një fakt.
¨Gjithkush që ka pushtetin të të bëjë të besosh absurditete ka pushtetin të të bëjë të marrësh përsipër padrejtësi.
¨Çdo gjë shumë koti për t’u thënë këndohet.
¨Me anë të vlerësimit, e bëjmë përsosmërinë e të tjerëve pronën tonë.
¨Qeveritë duhet të kenë edhe barinj edhe kasapë.
¨Kur bëhet fjalë për paratë, të gjithë kanë të njëjtën fe.
¨Paragjykimet janë ato që budallenjtë përdorin për arsye.
¨Nëse Perëndia nuk do të ekzistonte, do të ishte e nevojshme ta shpiknim.
¨Çdo njeri është fajtor për të gjitha të mirat që s’ka bërë.


Napoleon Bonaparti

¨Duhet të qeshim me njeriun që të mos qajmë për të.
¨S’duhet të luftoni shumë shpesh me një armik, përndryshe do t’jua mësojë të gjitha marifetet e luftës.
¨Kurrë mos e ndalni armikun kur po bën një gabim.
¨Aftësia nuk ka shumë vlerë pa mundësinë.
¨Historia është versioni i ngjarjeve të kaluara për të cilat njerëzit kanë vendosur të bien dakord.
¨Në politikë, absurditeti nuk është handikap.
¨Njerëzit e famshëm e humbasin dinjitetin kur i sheh nga afër.
¨Kushtetuta duhet të jetë e shkurtër dhe e paqartë.
¨Një lider është një tregtar me shpresë.
¨Një njeri do të luftojë më shumë për interesat se sa për të drejtat.
¨Throni është vetëm një stol i mbuluar nga kadifja.


Winston Churchill

¨Është thënë se demokracia është forma më e keqe e qeverisjes, përveç gjithë të tjerave që janë provuar.
¨Një komb që i vë taksë vetes për prosperitetin është si një njeri brenda në kovë, që përpiqet ta ngrejë veten nga doreza.
¨Një paqësor është dikush që ushqen një krokodil, me shpresën se do të jetë i fundit që do të hahet
¨Gënjeshtra ka bërë gjysmën e rrugës rreth e qark botës, kur e vërteta sapo është nisur.
¨Keni armiq? Mirë. Kjo do të thotë se keni luftuar për dikë dikur në jetën tuaj.
¨Argumenti më i mirë kundër demokracisë është një pesë-minutësh muhabet me një votues të zakonshëm.
¨Të përmirësosh do të thotë të ndryshosh; të jesh i përsosur do të thotë të ndryshosh shpesh.
¨Politika është aftësia për të parashikuar atë që do të ndodhë nesër, javën tjetër, muajin tjetër dhe vitin tjetër. Dhe të kesh aftësinë që më pas të shpjegosh pse nuk ndodhi.
¨Ngrënia e fjalëve kurrë nuk më ka shkaktuar mostretje.
¨Më pëlqejnë shumë derrat. Qentë na shohin me sy ngritur. Macet na shohin me sytë poshtë. Derrat na konsiderojnë si të barabartë.
¨Kam marrë më shumë nga alkooli, nga sa ka marrë alkooli nga unë.
¨Në luftë mund të vritesh vetëm një herë, por në politikë shumë herë.


George Carlin

¨“Pa koment” është një koment.
¨Nëse një person buzëqesh gjatë gjithë kohës, me siguri po shet diçka që s’punon.
¨Arsyeja pse e quajnë “Ëndrra amerikane” është se duhet të jesh në gjumë ta besosh.
¨Si ka mundësi që nuk e kuptojmë asnjëherë kur fillon dashuria, por gjithmonë e dimë kur mbaron
¨Ah, ata francezët. Kanë një fjalë të ndryshme për gjithçka!
¨Azia: Katër shkronja të vogla, tre miliardë njerëz të vegjël.
¨Unë nuk i dalloj ngjyrat. Njerëzit më thonë se jam i bardhë dhe unë u besoj, sepse policët më thërrasin “zotëri”.
¨Gjithkush do të kishte besim tek vetja me një kokë plot me flokë. Por një qeros plot besim – ky është diamanti i dorës së parë.
¨Nëse një grua ju thotë se është njëzet dhe duket gjashtëmbëdhjetë vjeç, është dymbëdhjetë. Nëse ju thotë se është njëzet e gjashtë dhe duket si njëzet e gjashtë, është afër të dyzetave.
¨E gjithë bota çmendet kur reperi më i mirë është i bardhë, lojtari më i mirë i golfit është i zi, më i gjati në “NBA” është kinez, zviceranët fitojnë Kupën e Botës, Franca akuzon SHBA-në për arrogancë dhe Gjermania s’do të shkojë në luftë.


Benjamin Franklin

¨Nëse do të kuptosh të metat e një vajze, lavdëroje tek shoqet.
¨Birra është prova se Perëndia na do dhe dëshiron që të jemi të lumtur.
¨Ka vetëm tre miq besnikë, një grua e vjetër, një qen i vjetër dhe para në dorë.
¨Eksperienca është një mësuese e dashur dhe vetëm budallenjtë mësojnë nga gjëra të tjera.
¨Të zgjuarit nuk kanë nevojë për këshillat. Vetëm budallenjtë nuk duan t’i marrin.
¨Tragjedia e jetës është se plakemi shpejt dhe bëhemi të urtë shumë vonë.
¨Miqtë, ashtu si peshku, fillojnë t’u vijë erë pas tri ditëve.
¨Bëjini sytë katër para martese, dhe mbajini gjysmë mbyllur pas martese.

Platoni

¨Ky qytet është ai që është sepse qytetarët tanë janë ata që janë.
¨Kurajoja është të dish se çfarë mos të kesh frikë.
¨Vlera e një burri është ajo që bën me pushtetin.
¨Vëmendja ndaj shëndetit është pengesa më e madhe në jetë.
¨Një prej dënimeve për refuzimin e pjesëmarrjes në politikë është se përfundon e qeverisesh nga inferiorët.
¨Mund të zbulosh më shumë për atë person në një orë lojë se në një vit bisedash.


George Bernard Shaw

¨Nuk luajmë më sepse plakemi. Plakemi sepse nuk luajmë më.
¨Gazetat duket se e kanë të pamundur të diskriminojnë mes një aksidenti me biçikletë dhe kolapsit të një qytetërimi.
¨Kërcimi: Shprehja vertikale e një dëshire horizontale të legalizuar nga muzika.
¨Sikur të gjithë ekonomistët në botë të ishin vënë njëri pas tjetrit, nuk do të arrinin asnjë konkluzion.
¨Rregulli i artë është se nuk ekzistojnë rregullat e arta.
¨Një jetë e kaluar me gabime jo vetëm që është më e ndershme, por më e vlefshme se një jetë e kaluar duke mos bërë asgjë.
¨Koha është një mësues i mirë, por i vret të gjithë nxënësit e saj.
¨Rinia është e mrekullueshme. Sa krim që shpenzohet më kot tek fëmijët.
¨Martirizimi është e vetmja mënyrë si një njeri mund të bëhet i famshëm pa aftësi.
¨Nëse s’e hiqni qafe një skelet të familjes, mund ta bëni të kërcejë.


Fredrick Nietzsche

¨Ah, gratë. Ato i bëjnë lartësitë më të larta dhe ultësirat më të sheshta.
¨Mashkulli i vërtetë do dy gjëra: rrezikun dhe lojën. Për këtë arsye ai do gruan, si lojën më të rrezikshme.
¨Mënyra më e mirë për të korruptuar një të ri është ta udhëzosh të ketë mendim më të lartë për ata që mendojë si ai se sa ata që mendojnë ndryshe.
¨Çfarë është djallëzi. Çfarëdo që del nga dobësia.
¨Shumë janë kokëfortë në kërkim të rrugës që kanë zgjedhur, pak në kërkim të qëllimit.
¨Arma më e mirë kundër një armiku është një tjetër armik.
¨Avantazhi i një kujtese të keqe është se mund të shijosh disa herë të njëjtën të mirë si për herën e parë.
¨Nuk vritet me zemëratë, por me qeshje.

No comments: