Monday, September 28, 2009

Tomaci i vogël

Një ditë Tomaci i vogël, nxënës i klasës së parë fillore, e pyeti mësuesen e tij nëse mund të fliste me të pas mesimit. Ajo pranoi. Momenti erdhi:

Mësuesja: Atëherë, çfarë do të më thuash Tomac ?

Tomaci : Mendoj se jam tepër inteligjent për të qëndruar në këtë klasë, mërzitem shumë ! Do të dëshiroja të kaloja direkt në klasën e dytë.


Për këtë u informua drejtori i shkollës, i cili e pyeti Tomacin, nëse ishte dakort ti nënshtrohej disa testeve për të provuar aftësinë e tij.

Tomaci pranoi pa hezituar dhe drejtori filloi testin.

Drejtori :Sa bejne 3 X 4 ?
Tomaci : 12, Zoti Drejtor!

Drejtori : Po 6 X 6 ?

Tomaci : 36, Zotëri !

Drejtori : Cili është kryeqyteti i Japonisë ?

Tomaci : Tokio , Zotëri !

Testi vazhdoi për një gjysëm ore dhe Tomaci nuk bëri asnjë gabim ! Drejtori i kënaqur, vendosi atëherë ta ndërpresë testin – por mësuesja pyeti nëse mund ti bënte Tomacit disa pyetje nga ana e saj. Që të dy pranuan dhe ajo filloi nga pyetjet.

Mësuesja: Mirë, Tomac ! Më thuaj, lopa ka 4 dhe unë kam 2 – Për çfarë bëhet fjalë ?

Tomaci : Këmbët, Zonjë!

Mësuesja: Korrekt !Por... çfarë gjendet në pantallonat e tua, që nuk gjendet në të miat ?

Drejtori u cudit nga pyetja...

Tomaci : Xhepat, Zonjë!

Mësuesja: Mirë, Tomac ! Çfarë kanë burrat dhe gratë mu në mes ?

Ndërsa Drejtori përgatitet të ndërhyjë, Tomaci përgjigjet : Gërmën 'R', Zonjë !

Mësuesja: Ku i kanë qimet më të përdredhura burrat dhe gratë ?

Tomaci : Në Afrikë, Zonjë ! - përgjigjet fëmija pa hezituar.

Mësuesja: Ç’është një gjë e butë, që në duart e një gruaje bëhet i fortë.

Drejtori zgurdulloi syte – por në të njëtën kohë, Tomaci përgjigjet : Manikyri i thonjve, Zonjë !

Mësuesja: Çfarë kanë burrat dhe gratë në mes të këmbëve?

Tomaci : Gjunjët, Zonjë !

Mësuesja: Mirë. Çfarë ka një grua e martuar më të madhe se një grua beqare ?

Tomaci: Krevatin, Zonjë.

Drejtori nuk po u besonte veshëve.

Mësuesja: Cila është pjesa e trupit tim, që është shpesh më e lagështa ?

Tomaci : Gjuha juaj, Zonjë !

Mësuesja: Cila është ajo fjalë që fillon me gërmën “P”, që përshkruan diçka që mund të jetë e lagët ose e thatë dhe që burrat dëshirojne ta shikojnë ?

Tomaci : Plazhi !

Drejtori duke gulçuar dhe duke marrë frymë si një egërsirë vendosi ti japë fund testit, duke folur me zë të lartë:
'Nuk do të dërgoj në klasën e dytë, por direkt në universitet !
As unë nuk do ta kisha kaluar plotësisht këtë test.

Morali i historisë:

DUKE U RRITUR BEHESH PERVERS

No comments: