Sunday, October 11, 2009

Kanë thënë për fëmijët...

1.Fëmijët janë të hatashëm. Një ditë pashë një fëmijë dhe i dhashë
një portokall. Mamaja e tij e qortoi dhe i tha: "Si i thuhet xhaxhit tani?" Fëmija më pa e tha: "Qëroje".




2. Nje cift i ri shiti femijen, por ama leket e fituara i dhane per bamiresi.

3. Dashuri do te thote te rrish tere naten me nje femije te semure, ose me nje te rritur me shume shendet.

4. Edukata, tentative per te ndaluar femijet, te edukojne te rriturit.

5. Teta edukatore, a eshte e vertete se mua nuk me doni ne kopesht, vetem sepse babai im ka AIDS-in?! - Mjaft fole budalleqe shpirti i edukatores dhe hiqi ato duart e tua te keqija infektuese prej fustanit tim.

6. Rriheni birin tuaj cdo dite. Ndoshta ju nuk e dini pse, por ai e di.

7. Femijet: Preferoj te filloj 100 se te perfundoj 1.

8. I adhuroj femijet. Vecanerisht kur qajne, sepse pikerisht ne ate moment eshte dikush, qe i merr dhe i heq qe aty.

9. Gjeja me e bukur te femijet, eshte kujtimi i nates kur i kemi bere.

10.Kur isha i vogel te gjithe me pyesnin se c'do behesha kur te rritesha. Te tjeret pergjigjeshin doktorr, tramvier, austronaut etj…
Une thoja do behem trap dhe jam i vetmi qe ia arrita qellimit.



11.Kur isha i vogel me thoshte mamaja: - Haje te gjithe ushqimin qe te rritesh e te shkosh ne shkolle. Dhe une idiotja e haja.

12.Ata qe edukojne femijet duhet te nderohen me shume, sesa prinderit qe i japin vetem jeten.

13.Kur isha i vogel kam qene shume i varfer, saqe po te mos isha mashkull, nuk do te kisha me cfare te luaja...

14.Kur isha femije e kendoja, prinderit e mi dilnin ne ballkon per te sqaruar komshinjte, qe nuk po me torturonin.

15.Kur isha i vogel per vit te Ri, babai dilte me cifte jashte dhe shtinte 2-3 here ne ajer, pastaj kthehej i ngrysur ne shtepi me fjalet : Te dashur femije, babagjyshi i vitit te ri vrau veten, keshtu qe edhe per kete vit nuk ka dhurata.

16.Femijet gjejne gjithcka tek hici, te rriturit hicin tek gjithcka.

17.Nje dite takova nje femije te verber...Me kerkoi t'i pershkruaja detin, une duke e pare ia pershkrova. Pastaj me kerkoj t'i peshkruaja boten...Une duke qare, ia shpika...

18.Ne cdo burre te vertete, fshihet nje femije qe deshiron te luaje.

19.Nipi, preteksti i gjyshit per te patur nje tren loder, per veten e vet.



20.Kurre mos ngrini dore mbi femijet. Mund te ndodheni te pa mbrojtur ne ate pozicion.

21.Problemi me femijet qendron tek fakti, qe ata jane te pakthyeshem.

22.Ne pergjithesi femijet e mi refuzojne te hajne gjithcka, qe nuk ka kercyer me pare ne televizor.

23.Deri ne moshen 13-vjecare kujtoja se emri im ishte : Pusho.

24.Humanet jane krijesat e vetme, qe lejojne femijet e tyre te kthehen ne shtepi.

25.I pelqej femijet - te skuqur.

26.Kur isha foshnje, nena mė vinte pak hudher nė biberon per tė mė gjetur nė erresire.

27.E dashura ime mbreme ne shtrat me tha : Ti me dukesh si pedofil. Une iu pergjigja : ke folur si nje e rritur, per nje 9-vjecare qe je.

28.Nene o nene me thuaj : Kur me ke lindur, a te kam shkaktuar shume dhimbje ? - Eh biri im, perfitoj nga rasti per te te thene, qe eshte e vetmja kenaqesi qe me ke dhuruar gjate gjithe jetes.




29.Te gjithe vec prinderve, dine si edukohen femijet.

 

Përzgjodhi dhe përktheu: Stop Injorancës! http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: