Sunday, October 11, 2009

Lind fronti i REZISTENCES SOCIALE

Mbi 120 punëtorë shqiptarë humbën jetën në aksidente të ndryshme në punë gjatë vitit 2008, ngaqë autoritetet marrin rryshfet nga firmat private, për të mos u vënë atyre rregulla sigurie në punë.


Mbi 300 shqiptarë humbën jetën në spitalet publike të Republikës së Shqipërisë si pasojë e shërbimit të dobët mjekësor.

Mbi 350 shqiptarë humbën jetën në aksidente automobilistike më 2008 si pasojë e vjedhjes së fondeve për një sistem bashkëkohor komunikacioni.

Mbi 75 shqiptarë kryen vetëvrasje më 2008 si pasojë e dëshpërimit, mungesës së shpresës dhe zhgënjimit nga atdheu i tyre.

Shteti shqiptar, la të digjen të gjallë, mbi 20 shqiptarë më 2008 në shtëpitë e tyre. Të paktën 50 shqiptarë, mes të cilëve të paktën 10 fëmijë, u vranë drejtpërdrejt më 2008 në Gërdec e Liqenin e Farkës, Gjirokastër dhe “aksidente” të tjera të përgatitura nga etja për para e pushtetit dhe të toleruara në mënyrë të dyshimtë nga opozita.

Është i panjohur numri i shqiptarëve që vdiqën nga uria, kequshqyerja, apo dështimi i dhënies së shërbimeve publike për të cilat ata paguajnë taksa.

Me mijëra të rinj shqiptarë iu shtuan ushtrisë së të papunëve, pasi mbaruan më 2008 studimet në universitete pirate private të licencuara, kundrejt rryshfetit nga autoritetet.
Opozita shqiptare, përfaqësuesit e shoqërisë civile, artit dhe kulturës dhanë ndihmesën e tyre në këtë masakër duke bashkëpunuar ose heshtur.
Të gjithë këta njerëz janë bashkëpunëtorë në vrasje masive dhe genocid.

Fronti i Rezistencës Sociale, u kërkon me mirësjellje këtyre njerëzve që si profesion kanë vrasjen, mashtrimin apo vjedhjen e shqiptarëve, që të ndalin ritmet e punës së tyre dhe tërhiqen vullnetarisht nga skena. Në të kundërt, “aksidentet në punë” do t’i vizitojnë edhe ata.

GJATË KONFLIKTIT IZRAEL-PALESTINË MË 2008 U VRANË 320 CIVILË
GJATË “PAQES” SHQIPTARE MË 2008 U VRANË MBI 800 PERSONA
SHPËRNDAJE FJALËN !
MOS U DORËZO PA LUFTË!
BËJ REZISTENCËN TËNDE!



Burimi : G. Tema

No comments: