Wednesday, November 18, 2009

Femrat me gjinj të mëdhenj janë edhe më të mençura

Një studimi realizuar së fundmi në Shtetet e Bashkuara të Amerikës ka treguar se femrat me gjinj më të mëdhenj, janë njëkohësisht edhe më të mençura se ato, që i kanë gjinjtë më të vegjël.


Në hulumtimin e realizuar në Chicago janë përfshirë 1.200 femra, ndërsa qëllimi i studimi ishte për të treguar nëse femrat ‘e bekuara’ janë edhe të mençura. Kështu, rezultatet kanë treguar se ato ishin më të mençura se femrat me gjoks më të vogël.



Pjesëmarrëset në studim ishin ndarë në pesë grupe, varësisht nga madhësia e numrit të sutjeneve, ndërsa të dhënat treguan se mençuria ishte në proporcion të drejtë me madhësinë e numrit të jelekëve.

Ekspertët e shpjegojnë këtë me faktin se femrat me gjinj të mëdhenj kanë më shumë hormone femërore të cilët ndihmojnë në zhvillimin më të mirë të trurit që është arsyeja kryesore që ato janë më të mençura.

Telegrafi

No comments: