Monday, November 30, 2009

Kodi i Da Vinçi-t dhe V(+)ajza

Tek Kodi i Da Vinçit, më ka bërë përshtypje të madhe sidomos trajtimi i konceptit “femër” dhe lidhja e këtij koncepti me simbolin e “V”.

Nuk e di sesa i saktë mund të jem, por gjuha shqipe mendoj se ka lidhje me këtë koncept.

Kam marrë në analizë dy prodhime të bukura të saj, në format dialektore e zyrtare dhe pikërisht përcaktimet emërore “vashë” dhe “vajzë”.Mua më duket sikur ato të tregojnë vetë, pa bërë analizë të thellë, se çfarë tregojnë gjuhësisht.



1.Vashë=V+ash=V+asht (geg)

2.Vajzë=V+ajzë=V+zë.


Autori ka kapur vetem sensin e “v”. Po te kuptimi i lidhur me simbolin “v” është e çuditshme se në gjuhën shqipe kemi një folje të rëndësishme dhe unike tonën, foljen “vdes”. Kjo folje është më e vjetër se romani,filmi dhe ndoshta edhe se vetë Krishti.
Ajo tregon seksualiten pranues, te organit mashkullor, si edhe elementin “enë” mbajtëse femëror. Gjithashtu në shqip kemi edhe "Vërr-ë", ose "vrimë", ku kalon tek gjuha latina si “vagina”e më tutje kemi edhe ”varr”,”vras”,"var" etj.


Mos vallë “V” është koncepti ideor “fus”?! Sikur të vazhdojmë me “fus”=“fvs”,”Put”=Pvs”=”Pus”...



Mister, enigëm, fantazi ?

Absolutisht jo! Janë thjeshtë koncepte shumë të thjeshta, që na i jep në formën e dhuratës studimore, gjuha jonë shqipe.

Orakulli, forumivirtual

No comments: