Saturday, November 14, 2009

Mjaft ! Notë proteste ndaj rritjes së çmimit të energjisë

Pretendimi i kompanisë “CEZ Albania” paraqitet absurd kur Shqiptarët sakaq e paguajnë energjinë elektrike rreth 400% më shumë se cmimi i prodhimit dhe tansmetimit të saj. Për sa kohë kompania në fjalë e ka të pamundur të nxjerrë një kosto reale të energjisë elektrike për shkak të humbjeve të pajustifikuara në rrjet; të 72 000 konsumatorë me faturim aforfe dhe të tjerëve të paidentifikuar. Për më tepër, kjo kompani nuk ka arritur të kryeje asnjë nga investimet e parashikuara në marrëveshjen kontraktuale të bërë një vit më parë me Shtetin Shqiptar.





NOTE PROTESTE

Drejtuar: Ministrisë së Ekonomisë, Tregëtisë dhe Energjitikës

Qeverisë Shqiptare

Mediave të pavarura

Qytetarëve Shqiptarë


Lëvizja MJAFT! vëren me shqetësim dorëzimin e Qeverisë Shqiptare dhe përkatësisht të Ministrisë së Ekonomisë, Tregëtisë dhe Energjetikës, përpara kërkesës së pajustikueshme për rritjen e cmimit të energjisë elektrike nga kompania private “CEZ Albania”, e cila drejton Operatorin e Sistemit të Shpërndarjes.

Rritja e çmimit të energjisë elektrike në masën 31% përkthehet në një rritje të papërballueshme për ata konsumatorë familjarë që deri më tani mbroheshin nga fasha e parë e konsumit prej 300 kwh. Energjia elektrike tashmë në të gjitha vendet e industrializuara konsiderohet një domosdoshmëri jetike, pikërisht për kete arsye Lëvizja Mjaft! e shikon të papranueshme që Qeveria Shqiptare e cila pretendon aderimin në Bashkimin Europian të mos sigurojë mbrojtje për më të varfërit mes nesh.

Duhet patur parasysh që sot pas 19 viteve tranzicion, Shqipëria e vërtetë nuk është ai vend që Qeveritë i propagandojnë Europës. Ajo renditet si vendi më i varfër në Ballkan dhe me të ardhurat për frymë dhjetë herë më të ulta se sa mestarja e standarteve Europiane.

Shqipëria e vërtetë është ajo e të paktën:

* 393 085 qytetarëve që jetojnë me më pak se 5000 Lekë/muaj;
* 38 040 qytetarëve që jetojnë në varfëri ekstreme me më pak se 200 Lekë/ ditë;
* 141 499 të papunëve të regjistruar;
* 33 555 familjeve që jetojnë me 3 746 Lekë/muaj ndihmë të plotë ekonomike;
* 60 579 familjeve që jetojnë me 3114 Lekë/muaj ndihmë të pjesëshme ekonomike;
* 524 000 pensionistëve me të ardhura mesatare 7240 Lekë/muaj;



Pretendimi i kompanisë “CEZ Albania” paraqitet absurd kur Shqiptarët sakaq e paguajnë energjinë elektrike rreth 400% më shumë se cmimi i prodhimit dhe tansmetimit të saj. Për sa kohë kompania në fjalë e ka të pamundur të nxjerrë një kosto reale të energjisë elektrike për shkak të humbjeve të pajustifikuara në rrjet; të 72 000 konsumatorë me faturim aforfe dhe të tjerëve të paidentifikuar. Për më tepër, kjo kompani nuk ka arritur të kryeje asnjë nga investimet e parashikuara në marrëveshjen kontraktuale të bërë një vit më parë me Shtetin Shqiptar. Përmasat e këtij absurdi rriten edhe më shumë me qëndrimin që Ministri i Energjetikës mbajti pak ditë më parë, duke deklaruar publikisht mundesinë e pranimit të kësaj kërkese. Deklaratë kjo, e cila u kërkon të gjithë qytetarëve që sipas të ardhurave renditen në kategoritë e mësipërme në nevojë, të paguajnë të paktën 3300 Lekë/muaj vetëm për energjinë elektrike.

Qeveria Shqiptare nuk duhet të tentojë të fshehë raportet nderkombëtare që shfaqin vështirësitë ekonomike të vendit, por duhet të njohë problemet dhe të marrë përsipër përgjegjësitë që i takojnë.

Levizja Mjaft! e konsideron marrjen parasysh nga Qeveria Shqiptare të kërkesave të “CEZ Albania” një papërgjegjshmëri sociale, ndaj i bën thirrje Qeverisë të rrefuzojë kërkesat e paraqitura nga kjo kompani si të pa justifikuara dhe të tregojë vëmendje ndaj mbrotjes së qytetarëve të saj, vecanërisht të atyre që jetojnë në kufijtë e varfërisë.

Blendi Salaj, Peshkupauje

No comments: