Monday, January 11, 2010

Çiftet pas 6-vjetësh...

Të gjithë jemi të ndërgjegjshëm, që njerëzit pasi kalojnë shumë kohë bashkë, miqësohen e njihen me të metat e virtytet e tyre dhe njëkohësisht shkelin mbi atë respektin, përkujdesjen dhe etikën ndaj njëri-tjetrit. Bazuar në këtë logjikë kaq natyrale, që ndodh me të gjithë, më poshtë janë improvizuar disa situata në periudha të ndryshme kohore, mes partnerëve. Thjesht pak humor.


1. TE DUA


Javën e 6-të: Të dua më shumë se jetën time.

Muajin i 6-të: Nuk ka asnjë tjetër veç teje.

Vitin i 6-të: Nëse nuk do të doja, nuk do duroja xhelozinë tënde.



2. TE ARDHURIT NE SHTEPI

Javën e 6-të: E dashur erdha unë.

Muajin e 6-të: Hë, ça bëre ?

Vitin e 6-të: Akoma s'qenka bërë dreka gati ?



3. TROKET DERA

Javën e 6-të: Mos u mundo, e hap unë derën.

Muajin e 6-të: Ta hap unë derën?

Vitin e 6-të: Do e hapësh apo jo atë dreq dere


4. TELEFONI

Javën e 6-të: Zemër po të bie telefoni.

Muajin e 6-të: E çdo që të merr në këtë orë ?

Vitin e 6-të: Vëre me "vivavoçe" ta dëgjoj edhe unë.


5. FEMIJET

Javën e 6-të: Dua 5 fëmijë ?

Muajin e 6-të: Mos nuk bën fëmijë ti ?

Vitin e 6-të: I paske ngjarë komplet rracës së mamit tat.


6. PLANE PER PUSHIMET

Javën e 6-të: Këtë verë do të të çoj në Venecia.

Muajin e 6-të: Ishte bërë një hotel i paparë në Golem.

Vitin e 6-të: Eshtë shumë vapë, rrimë në shtëpi rehat fare.



7. DHURATAT

Javën e 6-të: Shpresoj të të pëlqejë kjo unazë.

Muajin e 6-të: Mora nje kornizë, a kemi ndonjë fotografi që ta varim në mur ?

Vitin e 6-të: Blej ndonjë gjë për vete me këto lekët...



8. SHKOJME NE KINEMA

Javën e 6-të: Cili film të pëlqen?

Muajin e 6-të: A shkojmë në kinema ?

Vitin e 6-të: Shko në kinema, mua më pëlqeu shumë !



9. PAKUJDESITE

Javën e 6-të: Mos u merzit shpirt se nuk ngel njollë.

Muajin e 6-të: Kujdes pra!

Vitin e 6-të: Sa e pakujdesshme qe je s'e kuptoj.



10. MENDIME TE NDRYSHME

Javën e 6-të: Ke një farë të drejte, pavarësisht se unë nuk mendoj kështu.

Muajin e 6-të: E ke gabim.

Vitin e 6-të: Ç'ia ke fut kot!



11. GATIMI

Javën e 6-të: Më pëlqen shumë të më gatuash.

Muajin e 6-të: S'paskam oreks, dalim hamë jashtë më mirë.

Vitin e 6-të: Prapë makarona paske bërë...na plase mo!



12. PIJET

Javën e 6-të: Çfarë dëshiron të pish shpirt ?

Muajin e 6-të: Sot nuk ke pirë kafe besoj.

Vitin e 6-te: Ka më bombla e gazit ? Bëje pra atë turken.



13. RROBAT DHE PAZARI

Javën e 6-të: Të shkoka shumë ky fustan.

Muajin e 6-të: A bleve fustan tjetër?

Vitin e 6-të: Sa lekë bëri ky fustan? Plot e ke dollapin, ku do i çosh më ?



14. ME FAL !

Javën e 6-të: S'ke pse kërkon të falur.

Muajin e 6-të: Të paktë kërko falje.

Vitin e 6-të: I ke apo jo sytë në ballë...



Forumivirtual, redaktoi Stop Injorancës

No comments: