Tuesday, January 19, 2010

"Informim dhe qytetari. Ndryshe jemi të mbaruar!"

Një qytetar e ka thuajse detyrim të informohet. Sa më shumë qytetarë të informuar aq më pak militantë kokëboshë. Militanti nuk ka mendim të vetin, as logjikë të vetën, ai thotë atë që flet lideri politik në TV. Lideri mund të çmendet, çmendet dhe militanti. Lideri mund të pjerdh nga mendja, atë bën dhe militanti.


Kurse qytetari është ndryshe. Ai nuk ka nevojë ti thotë lideri politik, se si janë gjërat. Ai ka kokën e vet dhe arrin ta kuptojë vetë si janë gjërat. Për këtë duhet informacioni.


Nuk i falet sot p.sh, asnjë qytetari shqiptar që gjatë këtyre dy javëve që u përmbyt Shkodra dhe Lezha të mos ketë mësuar ende shkakun e përmbytjes. Një fqinji im, nga këta më militantët partiakë, më thotë sot që edhe në USA bëhen përmbytje dhe askush nuk akuzohet.


Ju përgjigja: "Këtu në Shqipëri askush nuk pyet pse ra shi dhe dëborë, more i gjorë! Këtu bëhet fjalë përse u grumbullua ujë i tepërt dhe përse nuk u hapën portat e shkarkimit, gjë që nëse nuk e di, u bë për arsye interesi për të mbushur xhepat me valutën që do fitohej prej korrentit.
Edhe njëherë, një lutje bashkë - lexuesve të kësaj rubrike: Informim dhe qytetari. Ndryshe jeni të mbaruar!


Shqipëria ka nevojë për sy të hapur. Shume njerëz nuk e kuptojnë por kjo është luftë për liri. Për liri sepse një individ apo një grusht individësh duan të marrin gjithçka nën kontroll, gjithashtu edhe pronat private. Luftë për mbijetesë. Sa më shpejt, aq më pak viktima.

Ruben tek reagimet, Shekulli

No comments: