Thursday, March 4, 2010

Citate për alkoolin, duhanin dhe drogën

Sot kemi përzgjedhur disa nga citatet më pikante të shkruara rreth alkoolit, duhanit dhe drogës. Natyrshëm, pjesa më e madhe e popullsisë i konsumon këto produkte duke nisur nga kategoria përdorues të rastësishëm dhe deri tek vartës të tyre. Rralloni sa më shumë të mundni përdorimin e tyre, sepse me siguri këto citate nuk do iu vijnë në ndihmë shumë...

-Edhe alkooli nuk e mbajti fjalën. Ti shkon të pish për të harruar gruan, kur kthehesh e sheh në dy kopje.

-Realiteti është një iluzion i krijuar nga mungesa e alkoolit. NF Simpson.

-Të lesh duhanin është gjëja më e thjeshtë në këtë botë. Unë këtë e di shumë mirë, sepse e kam bërë mijëra herë. Mark Twain

-Kokaina është një mënyrë e Zotit për të të thënë : ti po bën shumë para. Robin Williams.

-Nuk më pëlqejnë njerëzit që drogohen. Për njerëzit e zakonshëm e kam fjalën. Mick Miller.

-Jo të gjitha kimikatet janë të këqija. Kimikate si oskigjeni dhe hidrogjeni për shembull, janë elementet që krijojnë ujin ..., një përbërës kaq i rëndësishëm tek birra. Dave Barry.

-Nqs une dehem, atëherë do të thotë që unë jam. WC Fields.

-Një alkoolist është dikush të cilin ti nuk e pëlqen, vetëm për faktin se ai pi më shumë se ti. Dylan Thomas.

-Unë jam si një verë e vjetër. Nuk më nxjerrin jashtë shpesh dhe jam e ruajtur në mënyrë shumë të kujdeshme. Rose Kennedy

-Më pëlqejnë njerëzit që pijnë. Në fund të fundit dinë kujt t'ia hedhin fajin gjithmonë. Oscar Levant

-Unë nuk pi më shumë se një sfungjer. Francis Rabelais

-Ka përqindje shumë të madhe gjaku tek sistemi im i qarkullimit të kafeines. Logo ne nje bar.

-Unë dehem që ti bëj të tjerët (të duken) interesantë. George Jean Nathan.

-Një njeri inteligjent është i detyruar të kalojë disa kohë i pirë edhe me budallëqet e tij. Ernest Hemmingway

-Nuk jam alkoolist shumë i rëndë. Ndodh që mund të kaloj edhe orë pa vënë gjë në gojë. Noel Coward.

-Nëse dhimbja e kokës do të proçedohet vetëm si një intoksifikim, atëherë alkooli do të ishte një virtyt. Samuel Butler

-Kur unë dhe kokaina gjendemi përballë, është ajo që eksitohet.

-Nëse Zoti ka synuar që ne ta pinim birrën, duhet të na kishte dhënë 2-3 pale stomakë të tjerë për këtë. David Daye

-Kur lexoj për të këqijat që sjell pija, heq dore... nga leximi. Henny Youngman.

-Birra është prova që Zoti na do, edhe më të lumtur. Benjamin Franklin.

-Njerëzit që pijnë birrë të lehtë nuk e pëlqejnë shijen e birrës. Ata vetëm duan të shurrojnë sa më shumë. Benjamin Franklin.

-Kur je esëll bëj gjithmonë atë që thua se do besh, kur je i pirë. Kjo do të mësojë ta mbyllësh gojën herë tjetër. Ernest Hemmingwey

-Ai që krijoi birrën ishte burrë i zgjuar. Plato

-Puna është kursi ku mësohet si pihet alkool. Oscar Wild.

-Gruaja është një kënaqësi e rastësishme, cigarja është përherë tymosje. Groucho Marx

-Ti nuk je i dehur nëse gënjen mbi dysheme, pa u mbajtur mbi të. Joe E Lewis.

-Problemi me botën është se disa janë përherë disa gota mbrapa. Humprey Bogart.

-Pjesa e vështirë e të qenit barist, është se duhet të kuptosh kush është i dehur dhe kush është budalla. Richard Braunstein

- Nëse Zoti ka bërë diçka më të mirë se kokaina, me siguri e ka mbajtur për veten. Batutë filmi.

-Realiteti është një shtrat për njerëzit që nuk mund të përballojnë drogat. Robin Williams

-Mos pini drogë, nuk ka për të gjithë. Anonim

-Nuk jam më duhanxhi aq i madh. Nuk harxhoj më shumë se dy çakmak në ditë. Bill Hicks

-Më vjen keq për njerëzit që nuk pijnë. Ata zgjohen në mëngjes dhe kjo është gjëja më e mirë që kalojnë gjatë gjithë ditës. Dean Martin

-Taverna është një vend ku çmenduria shitet me shishe. Jonathan Swift

-Bota është një magazinë baruti ku s"është e ndaluar të pish duhan.
Friedrich Durrenmatt

-Duhani: vetëm një rrugë të çon për te mushkëritë edhe ajo duhet
asfaltuar. Anonim


-Kush pi duhan nuk plaket kurrë. Vdes i ri. Anonim

-Kur njeriu dehet, tregohet me të tjerët, më i sinqertë sesa është me veten. Prandaj kanë bërë shumë mirë, që në institucionet fetare alkoolin e kanë ndaluar. (S.I)
http://www.facebook.com/NdalPaditurise2
Përktheu dhe përzgjodhi: Stop Injorancës

2 comments:

Anonymous said...

un jam konsumatore e droges jam shume e trishtuar sepse nuk mund ta le dot ajo nuk me le

DIELLI said...

Sigurisht qe mund ta lesh!
Mjafton te perpiqesh.

Mos mbesni peng i atij trishtimi. Njerezit qe keni prane mundet fare mire t'iu ndihmojne dhe t'iu qendrojne prane.