Friday, March 5, 2010

Katalizatori natyral !

Unë të thërras katalizator, ti qesh me mua dhe unë qesh me ty.

Qeshim të dy dhe të drejtë s'kam as unë, as ti. Unë nuk jam më unë. Unë tani ndjehem ajka ime. Ajo ajkë që krijohet, kur llumi je ti.
Ai llum, që bën të mundur një lumë. Një lumë të rrëmbyer, që kësaj rradhe shtratit, s'rrëmben asgjë të vyer. Më të vyer se vetë lumi i rrëmbyer. I rrëmbyer por i matur, i matur por i pacaktueshëm...


Unë të thërras katalizator, kur ti pickon si miza Ce-Ce qelizat e trurit tim.

Ato qeliza që në gjendje normale verbojnë e mpijnë shqisat për të ndjerë dhe perceptuar të bukurën. Atë të bukur, që fshihet në detajet më të imta. Atë të bukur aq të thjeshtë, aq të pastër, aq të pafajshme. Katalizator, ti vendos në menopauzë qelizat, të cilat fusin në vallen e mendimeve të kërcejnë më fort, disa arsye, që edhe pse të vërteta, nuk janë përherë të lutura të drejtojnë...

Kliko mbi foto për ta zmadhuar


Tek anketa që kemi postuar disa kohë më parë në faqen tonë, 49% e votuesve kanë zgjedhur opsionin pro ligjërimit të drogave të lehta dhe 51% kanë votuar pro ndalimit me ligj të tyre.

Argumentoni përgjigjet tuaja, sepse mesa duket lufta ndaj kësaj droge mbetet gjithmonë e hapur dhe pa zgjidhje.
Shkroi Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2


http://www.youtube.com/watch?v=xR5VmDbsfs0

No comments: