Sunday, May 16, 2010

Dërguesi në kërkim të marrësit...

Ndoshta ndjehem dobët
ndoshta mirësia dështoi.
Do ta zhvesh me thonj mirësjelljen,
po më pengon të reagoj.


Më vjen për të qeshur
kur më duhet të kacafytem
gajasem kur shoh njerëz që në konfuzion
kot më kot zhyten.

Ndoshta kjo botë është kaq qesharake
dhe mërzia jonë kaq pakuptim,
ndoshta pjekuria e vërtetë
është ndërgjegjia që të nxit në reagim.


U lodha duke toleruar
u ngopa duke mirëkuptuar
e më dolën trutë për të gjetur
përherë një justifikim, një arsye, një ngushëllim.

Ndoshta erdhi koha
të pranoj që virtytet po ftojnë në mallkim,
të pranoj që urtësia
tani po përbën një krim.

Po e pranoj, është e vërtetë
që jam rrebel ndonjëherë
por e respektoj mendimin tënd
dhe kur ai s'përcjell asnjë vlerë.


Jo, sot dua të shpërthej
dua të them gjithçka me forcë,
me arrogancë dhe krenari,
dua t'ua kthej plumbin me plumb
forcën me forcën e vërtetë
injorimin me përballje
ironinë, në shigjetë të drejtëpërdrejtë.

Ju nuk e meritoni drejtësinë,
lirinë, demokracinë,
janë koncepte që nuk i njihni,
janë fjalë që nuk kuptoni
janë të drejta që ju vrasin
e ju shtyjnë të keqkuptoni,
duke ju zhytur me thellë në atë mjerim
që me kaq forcë e fantizëm mbroni.

Keni mësuar të kundërshtoni
pa mësuar më parë të kuptoni
pandehni se për të shkruar
s'është nevoja as që të lexoni.


Krijoni bindje, duke kundërshtuar
ato që mendojnë e peshojnë të tjerë
fitoni simpati dhe vëmendje
kur jeni kundra për çdo gjë e për çdoherë.

Fjalori juaj është i ndyrë,
logjika ju nxit gjithçka banale
ndërgjegja juaj një pus i errët
mbushur me mendime me natyrë anale.


E ndjeni veten të fortë
e ndjeni veten të ditur,
por vitet i përkasin trupit
jo atij trurit tuaj të mitur,
ku i vetmi kanal i thellë
që e përshkon atë rrafshnaltë
është kanali juaj i injorancës,
që ndan njerëz në lindje-perëndim
të majtë të djathtë
të përçarë tragjisht pa kuptim.


Urrejtja është gjuha juaj
prandaj sot shpresoj të më kuptoni
arroganca dhe fodullëku stili juaj
por ju s'mund ta privatizoni.

Sot do të bie në nivelin tuaj
duke shpresuar të jem më i qartë
o ju xhelozë, ziliqarë, intrigues
e gjithçka të zezë shpirti ju mbart.


Bashkë tok, jeni të fortë në çdo komb
se zhuli derrin e mban ngrohtë
sepse copat e pluhurit bashkohen
e ngjiten lart e më lart sot.

Ju kokëboshë manipulues mosmirënjohës,
defiçentë hundëpërpjetë,
krimba, thithëlopa, shushunja, gomerë
që ekzistoni vetëm për të qenë barrierë.

Ju farë e keqe kakzozash të verbëra,
që mbini pas çdo qëllimi human,
ju perversë impotentë
që gjallëroheni anembanë.
mësoni sot diçka të re me vlerë:
"Kush nuk është i aftë
të bëjë diçka të drejtë e të mirë
edhe kur ndërmerr qëllime shtazarake
niveli i tij është për mëshirë.



Shkroi : Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: