Tuesday, March 20, 2012

Kriminaliteti në Shqipëri

Krimnaliteti i renditur sipas qyteteve shqiptare.

Përmeti, qyteti më i qetë.
Berati, më i trazuari

Vjedhjet po terrorizojnë Shqipërinë

Krimi që dëmton dhe prek më shumë shqiptarët është vjedhja.

Shifrat e Prokurorisë së Përgjithshme tregojnë se 40.63 për qind e krimeve që ndodhin në vend janë vjedhje. E përkthyer në shifra konkrete rezulton se vitin që kaloi kanë ndodhur 13 314 vjedhje, ose më shumë se 36 vjedhje në ditë. Por për këtë numër gjigant vjedhjesh, prokuroria ka hetuar vetëm 3409 persona dhe në gjykatë kanë përfunduar vetëm 2644 të pandehur.


Krimet me sfond seksual

Në total gjatë vitit 2011 në Shqipëri kanë ndodhur 49 krime seksuale, ku pjesa më e madhe janë krime homoseksuale me të mitur. Ndërkohë vepra e dytë më e përhapur e kësaj kategorie është kryerja e marrëdhënieve seksuale me dhunë e pasuar nga kryerja e marrëdhënieve homoseksuale me adoleshentë të moshës 14-18 vjeç.
- Shekulli
Qytetet me aktivitet më të lartë kriminal:
Tirana
Durrësi
Elbasani
Vlora
Shkodra
Korça
Berati
Lezha ...e në fund Përmeti, qyteti i paqes dhe i trëndafilave.


No comments: