Tuesday, February 28, 2012

Voto të shkuarën për të ardhmen...

Stop Injorancës
Kur mendoj që Fatos Nano është një prej kandidaturave më të mundshme për t'u bërë President i Shqipërisë, më kaplon një trishtim i madh.

F. Nano, ka studiuar Institutin Marksisto-Leninist në Tiranë dhe është zgjedhur Kryeministër i Qeverisë së Përkohshme në 1991-shin, ku pas zgjedhjeve të para parlamentare të 31 Marsit, rizgjidhet Kryeministër i Partisë së Punës dhe kryetar shteti, i ndjeri Ramiz Alia.

Ata fëmijë shqiptarë që kanë lindur në vitin 1991, sot kanë mbushur plot 21 vjeç dhe në këto 2 dekada, fytyrat e politikës kanë mbetur po të njëjtat, sado më të plakura e më të liga, janë të njëjtët emra, e njëjta mendësi, i njëjti mjerim.

Shikoni majtas, djathtas, lart në pushtet apo poshtë nëpër trotuarë. Janë të njëjtat fytyra, të njëjtit mbiemra, të njëjtat klane, i njëjti mjerim.

Po Rinia ku është?


Ku janë studentët e shkëlqyer që kanë studiuar nëpër univeristetet më elitare të botës? Ku shkojnë energjitë e këtij vendi, ku konsumohen? Ku shkuan dëshirat e shpresat tona?

Edhe për sa kohë do tolerojmë që të tallen me këtë vend dhe të ardhmen tonë, disa pleq të rrjedhur?

Shkroi: Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: