Monday, November 14, 2011

Na t'bijtë e Mjëvjeçarit të Ri !



 Kur u zgjova sot në mëngjes dhe u pashë para monitorit, vura re se më kishte dalë një dërr-butoni jeshil në faqe dhe e shtrydha fort me thonj.
 Provova me të majtën, me të djathtën, por mausi më kish ngrirë e shpinën e tastierës e kisha copë.
 Duke luajtur mbrëmë tërë natën një lojë "multiplayer online" po ndjej sot një dhimbje të tmerrshme Hard Disku. Përpiqem të rrotullohem në karrige, por po ndjej që këmbët i kam "Not Responding".
 Mesa duket më ka hyrë ndonjë trojan i fëlliqur, që nuk po më lejon të operoj normalisht edhe pse proçesorin e kam "Dual Core".
 Nuk po më kujtohet "Paswordi" e mbeta këtu pas derës së frigoriferit. Më mirë po shkarkoj ndonjë gjë për të ngrënë me shpresën mos më del version "Trail" ashtu si dje...

 Ku ka më bukur se të hapësh ditën duke dëgjuar "Live" Majkëllin me këngën "Earth Song"...


 Eh! Në jetë vetes i kam vendosur shumë komanda. Edhe pse jam përpjekur shpesh që të bashkoj njerëzit "Select All" për të arritur një qëllim, më shfaqen pareshtur disa "Hidden Folders" që më pengojnë qëllimet.

 Po kujt i plasi RAM-i, në fund të fundit ?!
 Unë jam njeriu "BETA"!

 Unë bëj konferenca, unë hedh regjime, unë bëj REVOLUCIONE e pasditet i kaloj në rrjete sociale. Gjykoj e kritikoj, këdo e kurdoherë. Unë ndërtoj faqe, administroj "web-e", shes "Domain-e". Ndërtoj ushtri me "copy-paste" dhe ringjallem pas çdo dështimi me "Start New Game".

 Unë urrej emrat, por dashuroj nofkat.
 Pavarësisht se gjatë rrugës nga Lap Topi e deri tek "Kafe Interneti" më i afërt nuk mi hedh qyrrat askush, unë në këtë realitet kam reputacion. Pas avatarit tim rrotullohen dhjetra "LIKE-e".

 Unë kam miq në gjithë botën, nga të gjitha racat, moshat e qëllimet, por miku im i ngushtë quhet "Google". Ne bashkë ndërtojmë kauza, mbrojmë delfinët, bëjmë donacione dhe jemi ekspertë të çdo fushe.

 Ajo që kam kuptuar nga jeta është se "CYBERSEX-i" nuk është gjithçka gjatë lundrimit në internet, pavarësisht se shumë njerëz shohin si qëllim, të bëjnë "Save As Të dashur" kurdoherë. LOL

 Ne jemi brezi "NEW EDITION"!

 P.s E meqënëse jemi këtu, doja të më bënit "Share" ndonjë këshillë a sugjerim se si mund të ngul një gozhdë në mur, sepse dua të vendos "Woofer-in" e ri aty...

 Shkroi : Stop Injorancës ! http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: