Monday, January 30, 2012

Zgjimi i mendjes

Stop Injorancës
Unë mendoj se Zgjimi i Mendjes kalon nëpër disa faza, përndryshe nuk mund të quhet i tillë. Fazat janë:

 - 1. Problem.
 - 2. Nuk e shoh problemin.
 - 3. Problemi fillon më prek mua personalisht.
 - 4. E shoh problemin, por nuk e kuptoj.
 - 5. Filloj informohem, por informohem keq.
 - 6. Mendoj se po e bëj detyren time si qytetar.
 - 7. Zhgënjehem.
 - 8. Humbas dëshirën për të ndryshuar gjërat.
 - 9. Problemi është akoma aty dhe vazhdon të më dëmtojë.
 -10.Filloj informohem siç duhet.
 -11.Kuptoj që vetëm s'mund të bëj dot gjë.
 -12.Filloj të informoj të tjerët.
 -13.E marr vetë situatën në dorë.
 -14.Kuptoj që nëse dua të ndryshoj gjërat, atëherë s'duhet të delegoj askënd që të marrë vendime për mua.
 -15.Filloj të bëhem nevrik.
 -16.Nuk e pranoj më situatën.
 -17.Kuptoj që s'kam asgjë për të humbur.
 -18.S'kam më frikë as nga vdekja.
 -19.ZGJOHEM.
 -20.REVOLUCION.
 -21.LIRI.

 90% e shqiptareve janë akoma tek faza e 4-t dhe 9.9%  tek faza 8-të.


 Ermal Patushi - E DI SHQIPERIA /Lo Sai Albania!

No comments: