Wednesday, March 10, 2010

Shqiptarët të 'fiksuar' pas celularit, 50 miliard lekë në 2009

Shqiptarët kanë shpenzuar për të komunikuar rreth 50 miliardë lekë gjatë vitit 2009. Të dhënat më të fundit të Autoriteti të Komunikimeve Elektronike dhe Postare bëjnë fjalë për një rritje të konsiderueshme të abonentëve të kompanive të telefonisë së levizshme gjatë dy viteve të fundit.

Madje AKEP raporton se kjo shifër është tre për qind më e ulët se ajo e vitit të kaluar, por përkundrazi numri i abonentëve ka pësuar një rritje mjaft të lartë me rreth 1.2 milionë përdorues vetëm gjatë vitit 2009. Numri i abonentëve që janë të regjistruar në të treja kompanitë celulare në vend arrin në 4.1 milionë përdorues.

Kurba e rritjes së përdoruesve të telefonisë celulare në vend ka ardhur në rritje duke filluar nga vitit 2000. Gjatë këtij viti numri total i përdoruesve të telefonisë së levizshme varionte në rreth 29 mijë abonentë, një vit më pas arrihet në 352 mijë abonentë. Në vitin 2007 ky numër arrin në 2.3 milionë, ndërsa rritjen më të lartë të abonentëve telefonia celulare do ta njihte në vitin 2009 me plot 4.16 milionë përdorues.

Sipas të dhënave që pasqyrohen në raportin vjetor të AKEP-it, pjesa dërrmuese e abonentëve të telefonisë së levizshme, rreth 94 për qind e tyre janë janë përdorues të paketave tarifore me parapagim, ndërkohë vetëm 6 për qind janë përdorues të numrave me kontratë. Për shkak të ofertave të ndryshme që kanë bërë kompanitë gjatë vitit të shkuar, vërehet një rritje e ndjeshme e thirrjeve brenda rrjetit. Kështu, rritja e numrit të përdoruesve të celularëve ka shtuar konsumin për abonent. Nëse gjatë vitit 2008 mesatarisht çdo abonent ka konsumuar në muaj rreth 30 minuta bisedë, gjatë 2009 kjo shifër është dyfishuar.

Shqipëria ka nivele penetrimi të telefonisë celulare më të lartë krahasuar me vendet e Bashkimit Europian. Sipas AKEP gjatë vitit 2009 numri i përdoruesve për 100 banorë arriti në 129 për qind krahasuar me 119 për qind të është mesatarja e vendeve të Bashkimit Europian. Ky tregues pasqyron faktin se një përdorues mund të jetë njëkohësisht abonent i dy apo të tre kompanive që operojnë sot në tregun shqiptar. "Numri i përdoruesve celularë i referohet kartave SIM ndërkohë që normat e larta të përdoruesve për 100 banorë shpjegohen nga mbajtja prej një individi e më shumë se një karte të tillë", - shpjegon AKEP.
Telefonatat ndërkombëtare, më lirë se brenda vendit...

Rritjen e numrit të përdoruesve të telefonisë së levizshme si dhe të minutave të bisedës për çdo abonent AKEP e lidh me hapjen e tregut dhe rritjen e konkurrencës midis kompanive.

Ndërkaq, ndryshe nga ajo celulare, telefonia e levizshme ka një shtrirje shumë më të ulët. Gjatë vitit 2009 numri i abonentëve fiks arriti në 363 mijë duke pësuar një rritje me rreth 40 mijë krahasuar me një vit me parë.

Në Shqipëri ofrojnë shërbimin e telefonisë fiks rreth 74 operatorë, ndërsa 18 të tjerë ofrojnë shërbimin e thirrjeve me kartë të parapaguar. Edhe pse ka një numër të madh operatorësh të telefonisë fikse sipërfaqja e që mbulohet me shërbim nuk e kalon 12 për qindshin.

Emirjon Senja, Shekulli

Bashkojuni protestës së 17 Prillit, për të fikur për 8 orë telefonin celular, kundra çmimeve abuzive të kompanive celulare në Shqipëri. Mediat e shkruara apo vizive nuk e ngrenë dot zërin kundra kuçedrave AMC, VODAFON dhe EAGLE MOBILE, sepse me reklamat e tyre mbajnë gjallë bizneset e tyre. Gjithashtu edhe vetë shteti dhe politika shqiptare është komplet e pafuqishme, ose në rastin më të keq, e blerë. Eshtë detyra jonë si qytetarë të protestojmë, të mblidhemi kundra kësaj vjedhjeje që i bëhet popullit shqiptar. Populli më i varfër - Tarifa më të shtrenjta.
Stop Injorancës- Ndal Paditurisë

Shqiptarja 23-vjeç, zëdhënëse e partisë Lega Nord, në Itali

I ati mbërriti në Itali si klandestin, u dëbua e më pas u kthye sërish me dokumente të rregullta dhe leje qëndrimi. Ajo, Edlira Mamutaj, 23 vjec, e diplomuar për gazetari është tashmë zëdhënësja e Lega Nord në Toskana, partia e ekstremit të djathtë, që shpesh herë sulmon emigrantët.

Por, ajo rrëfen se do të jetë zë për emigrantët, të cilët sigurisht në favor të tyre nuk duhet të jenë klandestinë, por të rregullt në mënyrë që të integrohen.

"Im atë? Ai kur u kap për herë të parë nga policia mori mandat dëbimi dhe u kthye në Shqipëri. Më pas u kthye me leje qëndrimi dhe pune, falë disa të afërmve që kishim këtu. Në vitin 2000 më mori me vete, mua, vëllanë dhe mamin"- tregon ajo.

Atëherë Edlira ishte vetëm 14-vjeç. Studioi, u regjistrua në universitet dhe sot bashkëpunon me gazetën e partisë "La Padania" dhe punon në zyrën e shtypit. "Lega Nord nuk është raciste dhe i vë veshin atyre që janë si puna jonë"- thotë vajza, duke shtuar se ata që kjo parti dëshiron të kthehen ata që nuk punojnë dhe bëjnë krime.
"Eshtë ky motivi që unë u regjistrova me legistët"- thotë më tej ajo.

Ajo flet një italishte perfekte me dialekt fiorentin. "Dua t'u jap zë atyre njerëzve që vijnë në Itali për t'u integruar, në interes të emigrantëve dhe të vetë italianëve.

Edlira Mamutaj, Shekulli

Tuesday, March 9, 2010

Raporti: 1 në 4 gra në Shqipëri dhunohen

Raporti më i fundit për dhunën në familje, dhe kryesisht për dhunën ndaj grave, tregon qartazi se dhuna është prezente në forma nga më të ndryshmet në familjet shqiptare. Sipas këtij raporti, një në katër gra në Shqipëri dhunohen.

Kryetarja e shoqatës "Në dobi të gruas shqiptare", Sevim Arbana, në një intervistë për "Gazeta Shqiptare" ka treguar histori rrëqethëse të vajzave dhe grave të cilat dhunohen dhe janë ende të detyruara të jetojnë me burrat e tyre për shkak të mungesës eko-nomike, mungesës së një shtëpie apo pune. Por, ajo tregon se dhuna nuk është në nivelet e para 10 viteve, kjo pasi edhe shteti nuk është aq pasiv sa më parë. "Duke iu referuar raporteve ndërkombëtare për vendin tonë, 1 në 4 gra në Shqipëri dhunohen, raporti i 2005-2007. Por, dhuna nuk është në nivelet e para 10 viteve, pasi dhe shteti nuk është më aq pasiv", - ka deklaruar Arbana. Ajo ngulmon se shteti duhet të marrë më tepër masa që të rrisë shërbimet sociale që ofrohen falas për gratë e kësaj kategorie. Rastet e dhunës në vendin tonë janë të shumta, dhe këtë gjë e dëshmon më së miri edhe numri i lartë i telefonatave që vijnë në 'Telefonin Grua: 2247502' pranë kësaj shoqate, ku çdo ditë telefonojnë më shumë se 5 apo 6 gra të dhunuara.

Zonja Arbana, duke u bazuar në rastet e denoncuar në shoqatën tuaj, ku mendoni se e ka zanafillën dhuna në familje?
Dhuna është një trashëgimi në mentalitetin shqiptar, duke qenë shoqëri patriarkale që dalëngadalë u zhvillua. Në kohën e diktaturës u ndryshuar me forcë mentaliteti, bëri disa ligje që e propagandoi gruan shumë të barabartë, ndërkohë që nuk ishte fare e barabartë, por dhuna deri diku u zhduk se ishte një sistem diktatorial. Por, në vitin 1990 me lirinë e mendimit, me lirinë e veprimit, me anarshinë e çdo gjëje që shoqëroi zhvillimin shqiptar, duke pasur një të kaluar shumë primitive dhe patriarkale, u duk haptazi që dhuna ishte prezente në shoqërinë shqiptare. Dhuna ndodh në ato familje ku gratë kanë minuse në edukim, kanë minuse në avantazhet e tjera, si të dalin nga shtëpia. Një grua që është e punësuar, e cila ka një ekonomi të sajën, është shumë më pak e mundshme ta dhunosh. Nuk themi që është e pamundur se ka dhe raste të tilla, por përqindja është shumë e pakët. Nëse ne do të arsimojmë gratë, do t'i nxjerrim nga dyert e shtëpive dhe të punojnë, atëherë ato kanë shumë më pak mundësi të jenë të dhunuara. Por, dhe të jetuarit në familje shumë të mëdha, ikja e burrave në emigracion, kthimi i tyre 1 herë në vit, xhelozitë, i shtojnë rastet e dhunës. Ka raste dhune ndaj grave që janë për t'u bërë filma dhe një histori e tillë është rasti i gruas në një fshat të Elbasanit që e vret bashkëshorti, pasi ai ishte kthyer për Vitin e Ri. E shoqja kishte parë filma porno, dhe bën seks në një formë tjetër, ai i thotë ku i ke mësuar këto dhe e vret. Megjithatë, duke e krahasuar me fillimet e shoqatës tonë, ne na u deshën 10 vjet të bënin gratë që të mos heshtnin kur dhunoheshin, dhe ato filluan të flasin. Denoncimi i dhunës është një akt pozitiv.

Sa raste ka përditë që femrat denoncojnë dhunën që ushtrohet ndaj tyre?
Në telefonin tonë ka përditë 5-6 raste, denoncojnë dhunën dhe kanë probleme të ndryshme. Çdo ditë psikologia jonë asiston psikologjikisht dy gra. Duke iu referuar raporteve ndërkombëtare për vendin tonë, 1 në 4 gra në Shqipëri dhunohen, raporti i 2005-2007. Dhuna ekziston, është shumë e egër, ka të bëjë me mentalitetin, por fakti që janë bërë ligje, kjo është pozitive. E rëndësishme tani është që këto ligje të zbatohen dhe të mos mbesin vetëm në letër. Siç thashë në rastin e strehëzave më sipër, përse asnjë dhunues nuk kapet dhe të largohet nga shtëpia? Duhet të punojnë të gjitha institucionet; shoqata ime është një levë e parëndësishme ndërkohë që levat e tjera nuk punojnë.

Po probleme të tilla, që gruaja ka denoncuar dhunën dhe e ka kërcënuar i shoqi?
Po ka plot raste të tilla, vijnë, ndjekim seancat dhe tërhiqen, pasi kanë disa rrethana që dhe ato tremben dhe nuk kanë faj, se bashkëshorti i kërcënon se do t'i marrë fëmijën apo kërcënime për pjesëtarët e tjerë të familjes së saj. Por, një problem tjetër është se nëse vjen një grua që kërkon asistencë juridike, kërkon të divorcohet, ne japim vetëm asistencë psikologjike dhe sociale dhe i dërgojnë në një shoqatë tjetër, "Qendra Avokatore e Grave", për të marrë asistencën juridike. Ajo shoqatë i bën falas të gjitha. Këtë e bëjmë në Tiranë, por në zonat e tjera nuk kemi mundësi, prandaj institucionet duhet të kenë shërbime falas për këto target-grupe, sepse nuk kanë mundësi të paguajnë. Një divorc shkon deri në 500 mijë lekë të vjetra, ku do t'i gjejë kjo grua këto para?

Gratë që dhunohen, divorcohen në shumicën e rasteve?
Jo, në përgjithësi jo, rikthehen prapë tek burrat. Por, ka dhe raste që divorcohen. Që ato të divorcohen duhet të kenë përkrahje të familjes, të ambientit ku jetojnë, të kenë një ekonomi. Çështja ekonomike është dhe kryesorja, se nuk e mbështet ekonomikisht as familja e saj. Shteti duhet të jetë më prezent për të drejtën e grave në pronë, në shëndetin e saj. Duhet nisur që në bankat e shkollës, ku të mësohet se femrat dhe meshkujt janë të barabartë dhe kanë të njëjtat të drejta. Pjesa më e madhe e shoqërisë shqiptare jeton në fshat, rreth 60 për qind është shoqëri fshatare, edhe pse ato kanë lëvizur në qytete, komportohen me mentalitet rural, mentalitet i cili mund të ndryshojë me ligje, me edukim dhe punësim.
"Edhe pse shumë hapa janë ndërmarrë me qëllim mbrojtjen e të drejtave të grave, ende mbetet shumë për të bërë nga të gjithë aktorët shoqërorë, politikëbërës e vendimmarrës e nga vetë komuniteti i gjerë, të ndjeshëm ndaj çështjes së grave".

Ermelinda Hoxhaj, G. Shqiptare

Eshtë e vërtetë që gratë në Shqipëri e meritojnë një ditë feste, kur partnerët e tyre të rikujtohen për kontributin e tyre të pamohueshëm në familjen, në bërthamën e shoqërisë, por statistikat e këtij raporti janë të tmerrshme, 1/4 gra dhunohen dhe kjo është kafshërore për një shoqëri europiane të mijëvjeçarit të III-të. Pikërisht kjo është arsyeja pse gratë e Shqipërisë duhet të protestojnë edhe për ato gra të mjera që dhunohen çdo ditë dhe ndaj këtyre dhunuesve nuk merret asnjë masë.
Familja është bërthama e shoqërisë dhe një familje ku ushtrohet dhunë, kurrsesi nuk mund të premtojë një shoqëri të nesërme të begatë. Ndal Paditurisë

Natë e nxehtë në Tiranë. Këtë herë zhveshin gratë

Atmosferë e pazakontë dje në mbrëmje në një lokal të njohur nate pranë selisë së Partisë Demokratike në Tiranë. Një fluks i madh femrash në hyrje të lokalit, ta shtinte përnjëherë në mend se po ndodhte diçka fare e pazakontë.

Femrat ishin të të gjitha moshave, fare të reja dhe deri edhe 60 vjeçare. Disa prej tyre, shoqëroheshin madje deri në hyrje të lokalit nga të dashurit e tyre, shkëmbenin një puthje dhe aty ndaheshin.. Burrat nuk lejoheshin brenda.
Çfarë po ndodhte?

"Sekreti" ishte i vështirë të mbahej. Vetëm pak pas orës 20.30 kur nisën të mbylleshin portat e lokalit, u mor vesh që brenda ofrohej vetëm për femra, striptizë meshkujsh. Ishin së paky tri lokale mbrëmë në tiranë që ofruan këtë lloj party.

Në brendësi të lokalit, veç muzikës me DJ dhe lojës së zakonshme të dritave, binin në sy uniformat e 4 vajzave të veshura si police sexy dhe kamarierëve që ishin të gjithë me kapele "metalixato" në kokë. Një femër me flokë të shkurtra të zeza, e veshur si infermiere sexy, me çorape rrjetë, të orientonte në gjetjen e tavolinës. Shumica e ambjentit ishte e prenotuar.
Publiku ishte tërësisht femëror, madje "pak më tepër" se kaq. Në lokal, dalloheshin qartë edhe çifte femrash, që nuk të linin të dyshoje fare se ishin diçka më shumë se shoqe të ardhura bashkë në një "funny party"

Atmosfera u ndez pas dy-tre gotave të para. Edhe nëse nuk ndodheshe në tavolinat para skenës, nga të ulëriturat e femrave në atë pjesë të sallës, u mor vesh menjëherë dalja e striptistit të parë. Shumica e vajzave dhe grave në sallë filmonin dhe fotografonin. Por kishte dhe disa vajza më të guximshme se kaq. Katër prej tyre njëra pas tjetrës hipën në skenë për tju bashkuar lëvizjeve të djalit që kërcente duke u zhveshur. Njëra prej tyre (në foto) i "hyri në sy" me sa duket edhe kërcimtarit, pasi u mor gjatë me të.. E ndihmoi të zhvishte bluzën, kurse heqja e rripit të pantallonave mbeti në tentativë :)

Ne të SH2 u shkëputëm në këtë moment, për tju sjellë pak atmosferë nga kjo festë e pazakontë e 8 marsit në kryeqytet, por festa ishte parashikuar të vijonte deri në orët e paar të mëngjesit. Ca gota të tjera dhe efekti i muzikës, ndoshta e kanë bërë të vetën.
Do pyesim ndonjë që qëndroi deri në fund, për të marrë vesh nëse historia e rripit vazhdoi...

Shekulli

Tirana "pushtohet" nga qentë e rrugës

Tirana është pushtuar nga qentë, jo vetem nëpër lagje periferike por edhe në qënder dhe rrugë kryesore, qentë i gjen ngado.

Zakonisht kur dalim në rrugë jemi mësuar të kemi kujdes nga makinat, por tashmë duhemi të ruhemi nga qentë e rrugës të cilët nëse kanë uri edhe mund të të kafshojnë, po ashtu nuk duhet të nxitosh se qeni nxehet e gjëmon.

Megjithëse Bashkia e Tiranës ka nisur disa here fushatën për heqjen e qenve nga rruga, ende nuk ka bërë asgjë pasi qenë mund të gjesh me qindra ngado. Këtu në Shqipëri, nëse sheh një qen në rrugë nuk duhet të habitesh, ndërkohë që në çdo vend të botës kushdo që sheh një qen lajmëron menjëherë policinë zjarrfiksen apo institucion e parë të ndihmës që ka më afër.

shqiperia.com



Ka shumë zona në Tiranë, ku natës nuk mund të lëvizësh pa ndonjë shkop të gjatë në dorë dhe pa mbushur xhepat me gurë. Natën, qentë mbretërojnë periferitë e Tiranës. Lehjet e tyre në kor, duke zgjuar njëri-tjetrin lagje më lagje, të japin një panoramë mesjetare të një qytetërimi rural. Jo pak raste kemi qenë dëshmitar të sulmeve të këtyre grupeve qensh ndaj njerëzve të rastësishëm, fëmijë, gra, pleq e madje edhe ndaj djemve të rinj.
Një tjetër dukuri interesante është lufta për konkurencë territori, që qentë e rrugës kanë ndaj njerëzve që mbledhin kanaçe.

Megjithatë, prania e këtyre qenve në rrugë, përveç mungesës së higjienës dhe rrezikut real të sulmit fizik, tregon shumë për cilësinë e jetës në këtë vend, për respektin ndaj jetës dhe qenieve të gjalla. 

(Stop Injorancës) http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

Zemra e nënës

Na ishte një herë një kohe qe s'mbahet mend një nene me shpirt aq të madh e aq te gjerë, sa edhe qiejt bashke e oqeanet nuk ia kalonin dot.

Ne zemren e saj kishte vend për gjithçka te bukur e te mirë qe ka bota, po asnjë therrime vend për te keqiat e te shemtuarat qe ndodhin ne gjithesi... Me shumë vend nga te gjithë tjerët ne zemren e nenes zinte djali i saj. Edhe ai, si nëna e vet, e kishte zemren flori e shkuar floririt. Dhe donte gjithçka te mirë e urrente çdo të keqe.
Vendin kryesor ne zemren e tij e zinte e ema, te cilën thoshin se e donte me tepër se veten e vet. Po donte edhe një vajzë shumë me shumë se veten e vet e se nënën. Ajo ishte me e bukur se shtojzovallet dhe me e bukur e me e mirë se e Bukura e Dheut. Për te linte edhe mendte e kojes, e jepte dhe jetën e vet.
Meqë djali e donte dhume e shumë vajzen, edhe pse nëna kishte dëgjuar se ishte tepër e perkdhelur, tekanjoze dhe e prapë, pranoi, ia dha djalit bekimin dhe cifti u martua. Qysh ditën e pare qe shkeli ne shtepine e te shoqit , nusja morri gjuhën e gjarperit, qe mbante te fshehur dhe derdhi një pikë helm ne zemren e burrit vet:
-Ti do me shumë nënën tënde se mua!- i tha.
-Jo.-iu perbetuar djali. -Ju dua te dyjave njelloj e me shumë se veten.

-Ashtu?- u terbua e shoqja. -Po të me duash njelloj sa nënën është pak për mua. Prandaj qysh këtë çast ta ndash. E dua dashurinë tënde vetëm për vete. Nuk kam qejf ta ndaj me tjerët.
Djali uli sytë e vari koken dhe shkoj drejt te e emea. Zemra e nenes e ndjeu se i biri ishte i vrarë ne shpirt dhe e pyeti:
-C'ke o bir i nenes, qe je kaq i trishtuar?
-Kështu e kështu më tha nusja...Vërtetë e dua shumë se është me e bukur e me e mirë se zanat dhe se e Bukura e Dheut, po do ta ndaj se nuk është për mua, gjersa nuk te do ty. Unë ju dua si sytë e ballit te dyjave.
-Fjale është ajo, qe thua, o bir? Si ta nxe goja e ta thotë zemra ta ndash nusen, te cilën e do me tepër se veten tënde?
-Jo o bir. Me mirë me ndaj mua, se zemra e nenes ka vend për gaze e helme me shumë se çdokush,ne këtë e ne atë botë...

Djali u kthye zemervrare tek e shoqja dhe i tha:
- Ta plotesova dëshirën e dashur, e ndava nënën.
- Sa mirë- u lumturua ajo dhe iu hodh ne qafe.
E gushi dhe e puthi ne faqe, ne sy, ne buzë.
Nja dy ditë deti qe kishte nusja ne zemër ra ne fashe nga gezimi qe e ndau djalin nga nëna. Mirëpo me te marrë vesh se i shoqi kishte qenë tek e ema për vizite, deti ne zemren e nuses ngriti dalge e u terrbua:
-Ti s'më do mua.- i tha te shoqit si nderkryer.
-Ti do me shumë nënën tënde. Vërtetë u ndave prej saj po aty e ke mendjen, sytë zemren dhe kembet te çojnë gjithmonë te dhoma e saj.
-Jo iu pergjigj djali me zemren e vrarë. -Ju dua te dyjave njelloj e me tepër se veten time

- Ashtu? Ti sme dashke fare. Me shumë do nënën tënde, gjersa na do të dyjave njelloj.
Unë kerkoj te me duash vetëm mua dhe asnjë tjetër. Merr vesht apo jo? Nuk dua ta ndash dashurinë ne dysh. Dua te te kem vetëm për vete.
-Po për vete me ke nate e ditë. Me ty bie me ty ngrihem. Me ty nga mëngjesi ne mbrëmje e nga mbrëmja ne mëngjes...
-Nuk me mjafton kaq. Dua qe ta debosh nënën nga shtëpia dhe te mbtemi vetëm ne te dy. Kështu do të jemi te qete dhe te lumtur si asnjë çift tjetër.
-Si ta bëj këtë te pabere? A debohet nëna qe më ka bërë koken?- u ankua djali. - A përzihet nëna nga shtëpia?
-Mirë athere, me debo mua.- iu pergjegj e shoqja. -Ose me mirë po iki vete.- Dhe rrembeu kepucet canten ne duar e iku si furtune. Nga pas u perplas dera plot tersellime.

Uli syte e vari koken djali dhe shkoi tek e ema.
Zemra e nenes e ndjeu se i biri ishte i vrare e i copetuar ne shpirt dhe e pyeti:
- C'ke o bir i nenes, qe je kaq i merzitur e i derrmuar?
- Keshtu e keshtu me ka thene nusja...Vertet e dua me shpirt se eshte me e mire dhe me e bukur se zanat e malit dhe e Bukura e Dheut, po do ta ndaj se nuk eshte per mua gjersa nuk te do ty.
- Fjale eshte ajo qe thua o bir? Si ta nxe goja e ta thote zemra te ndash nusen, te cilen e do me teper se veten tende?
- Jo o bir. Me mire po iki une nga shtepia se zemra e nenes duron me shume gaze e helme se cdokush ne kete bote. Mjafton qe te jeni te lumtur...

Djali shkoj zemervrare te shtepia e se shoqes dhe i tha:
- Kthehu, te lutem, se ta plotesova deshiren: Nena iku e shkoj ne fshat t'i ngryse vetem ditet e pleqerise dhe na bekoi perseri e na uroj te jemi te lumtur.
- Ne do te jemi te lumtur kur te na lere vetem te dyve, u gezua e shoqja dhe iu hodh ne qafe. E gushi dhe e puthi ne faqe, ne sy ne buze.
Dhe u k,thye duke kercyer ne shtepine e te shoqit.
Nja dy dite tufani qe kishte nusja ne temer ra ne fashe. Mirepo pas nje jave shpertheu me fuqine e sketerres e te ferrit dhe nusja iu versul djalit.
- Ti s'me do mua. Vertet e coven fshat, po mendjen syte e zemres i ke tek ajo, prandaj i dergove para e ushqime me tet kusheri, apo jo?
- Ia dergova qe te mos vdese nga uria e te mos lypi rrugeve, se s'ka tjeter te ardhur. Ty te dua sa s'kam fjale si t ta tregoj. Me beso, te dua me shume se veten time.Po edhe ate e dua. se e kam nene...
- Ashtu? Ti sme dashke hic fare. Me shume do nenen tende. Po te me duash ashtu siq thua, shko vraje nenen, se plake eshte, e ka ngrene cairin e vet...
Djali shkuli floket dhe u hodh perpjete sikur ta kishin pickuar njemije grereza bashke e ta kishin kafshuar nje mire gjarperinj tok:
- Fjale eshte ajo qe thua? Mblidh mendjen e veten, o grua, se une s've asnje tjeter mbi ty. Ja ku po ta them per te njemijten here; te dua me shume se veten. Po edhe nenen e dua se me ka bere koken.
Si mund ta vras me duart e mia?
Nusja perplasi kembet ne dysheme e u hodh ne tavan duke buluritur:
- Thuaj se me do me shume se veten e se nenen!
Djali u kalamend e tha me vete:
"Keto qe do t'i them tani, mos i beso, o Zot, se s'jane te verteta. Nuk kam si te bej prandaj po i them.
Me duhet te qetesoj nusen se eshte e marrosur e s'di c'thote...
Pastaj e dua shume se eshte e mire dhe e bukur si shtojzavalle dhe si e Bukura e Dheut".
Pasi tha keshtu me vete, nxjori disa fjale si te ishte belbacuk:
- Te dua me shume se veten, edhe me shume se nenen...
- Atehere merre ne duar kete shish dhe shko e ngulja nenes ne zemer,- uluriti nusja si ta kishin zene xhindet.
- Dhe zemren e saj ma sill ketu qe ta shoh me syte e mi e te besoj se e ke vrare me te vertete.

Djali u drodh si ta kishin zene ethet e gushtit dhe iku nga syte kembet me thike ne dore e te nesermen arriti ne fshat gjysem i gjalle e gjysem i cmendur.

Zemra e nenes sa e pa, e ndjeu se c'furtune ziente ne shpirtin e te birit.
- C'ke, o shpirt, qe je kaq i vrare e i derrmuar, sikur te vish nga qoftelargu?
- Keshtu e keshtu me ka thene nusja... Vertet e dua me shpirte e me shume se veten, se eshte e mire dhe me e bukur se shtojzovallet e se e Bukura e Dheut, po do ta ndaj se nuk eshte per mua gjersa kerkon te te vras e t'i coj zemren tende...
- Fjale eshte ajo qe thua, o bir? Si ta thote goja e si ta nxe zemra ta ndash nusen, qe e do me shume se veten tende? Nje mije here jo. Me mire me vra mua se zemra e nenes duron me shume gaze e helme se cdokush ne kete e ne ate bote. Une jam plake tani, kursem ju jeni te rinj dhe e keni perpara jeten.
Une e hengra jeten time dhe ditet i kam te numeruara. Ani se do te vdes, ju te jeni mire dhe te lumtur.
Degjoma edhe fjalen e fundit dhe mbaje vath ne vesh per tere jeten: Nusen ta duash me shume se veten e se nenen se me ate do te jetosh. Me ate do te gezosh, do te qash e do te qeshesh, do te lindesh e do te rritesh femije
Eja, pra, o bir, o merre zemren time se ta jap me gjithe shpirt. Dhe coja nuses tende qe te qetesohet, te gazmohet e te lumturohet.
Se po te jesh ti me nusen i lumtur ne kete bote edhe une do te jem e lumtur ne boten e pertejme.
Dhe duke thene keto fjale i rrembeu shishin nga duart e te birit.
Djali i ra ne gjunje para kembeve dhe zuri te qaje me lot te nxehte duke uleritur:
- Nene, mos! Mos, mos, mos!
Po ishte teper vone: nena e kishte care krahahorin me thiken qe i rrembeu te birit, e ndau zemren nga trupi i vet dhe ia vuri ne duar duke thene:
- Vrapo per te nusja e coja zemren time dhe...qofshi...te lumtur.
I mbytur nga lotet, djerset dhe gjaku qe kullonte nga zemra e nenes, djali u nis per te e shoqja duke ecur qorrazi e marramendsh se nuk shihte me as me sy e as me mendje.
Duke nxituar neper kalldermet e fshatit diku u pengua e rreshqiti dhe u vra ne balle, ne duar e ne kembe. Nga dhembja bertiti me te madhe!
- Nene!
- U vrave, o bir! u degjua nje ze i dhembshur e i shuar...

Kishte folur zemra e nënës që përpëlitej ende në pëllëmbën e dorës së të birit, të cilën po ia çonte nuses së vet, që ishte më e mirë e më e bukur se zanat e malit dhe se e Bukura e Dheut vetë.

Odhise Grillo, forumivirtual.com

Ju përshëndes përzemërsisht. (S.I)http://www.youtube.com/watch?v=OT64fbIfmZE

Friday, March 5, 2010

10 arsye pse duhet të qeshim

Të qeshim është menyra me e mirë për të ndihmuar trupin tone të funksionoje sa me mirë. është një shprehje e fytyres qe shpreh ndjeshmeri, dashuri dhe argetim. Me ane të buzeqeshjes permiresojme shendetin, rrisim bukurine dhe eleminojme stresin.


1 - E qeshura është ngjitese. Kur dikush qesh ndryshon humorin e të tjereve dhe i ben gjerat me të bukura. një njeri i qeshur mbart gezim mbi vete.

2 - E qeshura na ben të dukemi njerez të suksesshem. Njerezit e qeshur duken me të sigurte, dhe mbeshteten me shumë nga të tjeret. Provoni të qeshni gjate një mbledhje apo gjate një takimi dhe njerezit do të sillen me ju ne menyre komplet ndryshe.

3 - E qeshura na ben të dukemi terheqes. të gjithë ne terhiqemi nga njerezit e qeshur. Duam t’a njohim një njeri të qeshur dhe të kuptojme perse ndihet kaq mirë.

4 - E qeshura ndryshon humorin tone. Kur të jeni të merzitur provoni të qeshni. Ka shumë mundesi qe humori juaj do të ndryshoje për me mirë. të qeshesh mund të beje qe trupi juaj t’a ndihmoje mendjen të ndihet me mirë.

5 - E qeshura terheq lekuren e fytyres dhe na ben të dukemi me të rinj. Muskujt qe perdorim për të qeshur ngrene lekuren e fytyres duke na bërë të dukemi me të rinj.

6 - E qeshura eleminon stresin. një njeri i stresuar apo i lodhur dallohet nga fytyra. Kur jeni të stresuar provoni të qeshni dhe stresi do të zhduket.

7 - E qeshura ben qe trupi të cliroje Endorfinat, ilaç natyral kunder dhimbjes dhe humorit të keq. E qeshura është një droge natyrale.

8 - E qeshura forcon sistemin imunitar. Duke qeshur ndihmojme sistemin imunitar të funksionoje me mirë.

9 - E qeshura zbret tensionin e gjakut. Gjate qeshjes kemi një reduktim të matshem të presionit të gjakut. Ne qofte se keni ne shtepi një mates tensioni bëni kete eksperiment: matni tensionin, pastaj uluni dhe qeshni për një minute duke lexuar ndonje gje për të qeshur. Me pas matni perseri tensionin dhe do të habiteni.

10 - E qeshura na ben të ndihemi pozitive. Provoni kete test: qeshni dhe gjate qeshjes mendoni ndonje gje negative pa pushuar se qeshuri. është shumë e veshtire! Kur qeshim trupi yne i transmeton mendjes mesazhin se “jeta është e bukur”. Largoni depresionin, stresin dhe trishtimin me një buzeqeshje.

Qesh mirë kush qesh si polic (Stop Injorancës)

Katalizatori natyral !

Unë të thërras katalizator, ti qesh me mua dhe unë qesh me ty.

Qeshim të dy dhe të drejtë s'kam as unë, as ti. Unë nuk jam më unë. Unë tani ndjehem ajka ime. Ajo ajkë që krijohet, kur llumi je ti.
Ai llum, që bën të mundur një lumë. Një lumë të rrëmbyer, që kësaj rradhe shtratit, s'rrëmben asgjë të vyer. Më të vyer se vetë lumi i rrëmbyer. I rrëmbyer por i matur, i matur por i pacaktueshëm...


Unë të thërras katalizator, kur ti pickon si miza Ce-Ce qelizat e trurit tim.

Ato qeliza që në gjendje normale verbojnë e mpijnë shqisat për të ndjerë dhe perceptuar të bukurën. Atë të bukur, që fshihet në detajet më të imta. Atë të bukur aq të thjeshtë, aq të pastër, aq të pafajshme. Katalizator, ti vendos në menopauzë qelizat, të cilat fusin në vallen e mendimeve të kërcejnë më fort, disa arsye, që edhe pse të vërteta, nuk janë përherë të lutura të drejtojnë...

Kliko mbi foto për ta zmadhuar


Tek anketa që kemi postuar disa kohë më parë në faqen tonë, 49% e votuesve kanë zgjedhur opsionin pro ligjërimit të drogave të lehta dhe 51% kanë votuar pro ndalimit me ligj të tyre.

Argumentoni përgjigjet tuaja, sepse mesa duket lufta ndaj kësaj droge mbetet gjithmonë e hapur dhe pa zgjidhje.
Shkroi Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2


http://www.youtube.com/watch?v=xR5VmDbsfs0

"Përse historia jonë dëshmon se shteti na shndërrohet në armik"

Përse shteti shqiptar vjen një kohë dhe armiqësohet me nënshtetasit e vet?
Teoria e Konfucit, filozofit të madh kinez është që shteti duhet t'u shërbejë njerëzve dhe njerëzit duhet t'i binden atij. Por këtu tek ne ka ndodhur e kundërta.

Shteti i Ahmet Zogut që nga republikë u kthye në monarki ka pasur vetëm një meritë se krijuam për herë të parë një shtet shqiptar me kufij, ndonëse të përgjysmuar, por të njohur zyrtarisht. Por, ky shtet e kjo monarki u bë shpejt një regjim shtypës e shfrytëzues një regjim që filloi të përndiqte dhe vriste kundërshtarët e vet politik.

Edhe shteti shqiptar që doli nga lufta e dytë botërore, megjithëse krijoi një shtet që në fillim u vu në shërbim të popullit, ndërtoi rrugë e hekurudha, hidrocentrale, uzina e fabrika, shkolla e universitete, thau këneta e moçale, më në fund nisi të kthehej në armik të shqiptarëve.

Filloi të mbyste liritë e të drejtat më themelore, izoloi vendin, burgosi e internoi me mijëra njerëz për një kritikë etj. Pas viteve '90-të, shqiptarët ju gëzuan lirisë e demokracisë që po vendosej në Shqipëri dhe e përkrahën dhe inkurajuan ndryshimin.

Por, edhe nga ky shtet nisi represioni. Parullat e famshme të gjithë të barabartë para ligjit u kthyen në slogan: ministra, qeveritarë, deputetë, bosët e mëdhenj dhe mafia e sfiduan ligjin dhe ligji nuk i godet ata.
U propagandua që të gjithë të kishin shanse të barabarta për punë, arsimim, biznes dhe lëvizje të lirë, por dihet ç'bëhet me këtë.

Pra, dalëngadalë edhe ky shtet gjoja demokratik filloi të kthehej në një shtet ku pakica e majmur e ka kapur prej fyti shtetin dhe bën çfarë të dojë me këtë shtet, kurse shumica e konsideron si armik këtë shtet. Dihet si e shkatërruam shtetin në '97-të në mënyrën më barbare.

Është e qartë tashmë: Që të mos ta konsiderojmë më shtetin si armik, duhet që ky shtet të na shërbejë si një shtet social e human. Këtë gjë ende nuk e kemi arritur si shoqëri.

Bujar Cani, G. Shekulli

Mbi Besën dhe kulturën e gënjeshtrës

Besoj nuk diskutohet, as nga të majtët e sotëm e as nga të djathtët e djeshëm, as nga të ndershmit e patriotizmës e as nga të përndershmit e nacionalizmës e më të shenjtë se betimi e stërbetimi mes vedi, veçmas e, n’daç, edhe publikisht, sidomos kur duam të fshehim të vërtetën.

Nganjëherë na duket sikur, medemek, po e dhamë Fjalën, ne “mund të therim edhe djalën”!

Ndaj sipas kësaj kuturi-dukurie të trashëguar nga koha kur jetonim në fise, “institucionin e Besës” vazhdojmë ta vlerësojmë, në marrëdhënie me njëri-tjetrin, po edhe me ndërkombëtarët, si një krye-vlerë morale, sa pan-shqiptare dhe mbi-ballkanike, sa pan-njerëzore edhe universale; madje edhe më gjerë se kaq: si një virtyt specifik e të padiskutueshëm të kombit tonë të lashtë e lavdimadh!

Po sa e vërtetë është kjo? A mos përnjëmend ne shqiptarët e sotëm jemi “skllevër” të Fjalës, d.m.th të Besës së dhënë, apo...apo mos kur japim besën ne fshehim hilenë dhe pabesinë?

Kjo çështje ia vlen të hulumtohet pa asnjë ngarkesë emocionale prej shpirtit tonë nacionalist. Në një shoqëri të lirë e të hapur, demokratike dhe pluraliste, në një shtet të së Drejtës, fuqia dhe nevoja e gënjeshtrës presupozohet të jetë e kufizuar, e kontrollueshme, e ndëshkueshme! Kështu pra, ndërsa në diktaturë ne përbetoheshim “për ideal”, “për Flamur”, “për Parti”, “për Enver”, “për nder”, “për besë”, “për gjakun e dëshmorëve”, “për këtë bukë!” etj, po sot për ç’ka betohemi e stërbetohemi sinqerisht, nj’i tash kur “njeriu i ri i partisë” ka cofur e duket sikur nuk ka asnjë rol e ndikim?

Mos vallë ne sot betohemi për Kushtetutën? Mos betohemi për Shqipërinë, për NATO-n, për BE-në, për partinë e demokracinë? Apo mos betohemi për Flamurin kombëtar që lipset të bashkojë në një trup të vetëm Fjalën me veprën, nderin me meritat, historinë me të tashmen, prejardhjen me nostalgjinë, interesin kombëtar me atë vetjak?
Dhe, më në fund, sa janë ata bashkëkombës të komunitetit (apo partnerë të huaj) që na besojnë kur shqiptojmë një nga betimet e mësipërme, qoftë edhe kur themi: “për nder të familjes”, madje edhe kur e vëmë dorën mbi Kuran, mbi Bibël e ca më pak mbi Kushtetutë, se fjalën e dhënë do ta mbajmë!? A është pra i saktë përfundimi i hidhur se ky lloj pluralizmi ynë tranzicional, fatkeqësisht, e ka shtuar në maksimum dozën e kulturës së gënjeshtrës, që na duket si mjeti i vetëm dhe më i sigurt për të hedhur lumin e mëpastaj për të menderosur kalin e Besës së dhënë?
Ia vlen të vrasim pak mendjen e të jemi sadopak të sinqertë së paku me veten lidhur me këto pyetje dramatike që kërkojnë një përgjigje të çiltër: sa, si dhe kur e mbajmë ne Fjalën?

Pra, a jemi të gatshëm ne “të therim edhe djalën” për hir të Fjalës së dhënë?
Dihet se para-popujt administrohen me rregullat e Besës së dhënë në Kuvend apo Log të burrave (sipas Kanunit, kur dikush shkel besën ndëshkohet, poshtërohet e dëbohet nga katundi), ndërsa popujt e qytetëruar administrohen me Ligje, me Kushtetuta, me Kuvende parlamentare, me të zgjedhur demokratikisht, të cilët po ashtu ndëshkohen rëndë kur gënjejnë publikisht e nuk e mbajnë Fjalën e dhënë...

Pra, pyetja është e thjeshtë: cilën nga këto dy sisteme po zbatojmë ne sot?

Më ngjan se as njërën dhe as tjetrën, sepse tek ne drejton, mbizotëron dhe sundon kultura e gënjeshtrës, e gënjeshtrës publike që na shpëlan çdo ditë trutë.

***
Krizat e zgjatura në një tranzicion pa kufi, lufta dhe sfilitjet e njeriut të zakontë për mbijetesë, kryesisht nëpërmjet trafikimit të Fjalës, d.m.th, të shkeljes së Besës e më pas edhe të Ligjit, nuk bëjnë gjë tjetër veçse mbjellin në shoqëri farën e mosbesimit, të konfliktit e të moskomunikimit. Por ndërkaq mosbesimi i tejzgjatur ka thyer dhe shkërmoqur të gjitha rregullat e normat e mirëkuptimit e të mirëbesimit. Jeta shoqërore bie kësisoj në kaos dhe rendin e vendos më i forti, i cili blen, shet e dhunon jo vetëm drejtësinë, por i kthen kokëposhtë edhe normat më të thjeshta morale. Kështu, ajo që dje quhej e drejtë, sot duket e padrejtë; ajo që quhej gënjeshtër, sot merret si e vërtetë...
Nëse një prostitutë të semaforit e shohim me përbuzje e neveri, një prostitutë politike, mediatike apo të botës së biznesit e shohin me respekt, nderim e zili...Vjen pra një çast kur betimi e stërbetimi i bërë publikisht shërben për të dëshmuar, maskuar e justifikuar të kundërtën, gënjeshtrën e mashtrimin, vjedhjen dhe krimin, manipulimin dhe sundimin, allishverishet dhe trafiqet, natyrisht jo vetëm nëpër fushata zgjedhore, po edhe në përditshmëri.
Kultura e gënjeshtrës bën vlerën antivlerë e anasjelltas. Ky është “gripi i derrit” i një shoqërie në tranzicion: kultura e gënjeshtrës së ambalazhuar me spote, me sfilata, me mitingje, me demagogji, me premtime, me mashtrim, me shitblerje të dinjitetit njerëzor! Tash janë bërë më se të rëndomta fjalët aq të shpeshta të udhëheqësit tonë legjendar që në çdo fjalim del e thotë: “unë ju garantoj”, “unë ju siguroj”, “unë ju premtoj”, paçka se pas tyre, nuk vjen besimi, po reaksioni zinxhir: gënjeshtra do të shërbejë si ilaç narkoze; gënjeshtra e madhe do të pjellë gënjeshtra të tjera në të gjithë hierarkinë shtetërore e shoqërore, deri në komuna e në zgëqe militantësh, sepse tani i madh e i vogël e di që në këtë vend vetëm duke gënjyer mund të bësh prokopi e të korrësh rezultate pozitive për të sunduar sa më gjatë! Sot të jesh anëtar i një partie, që të bësh karrierë duhet të mbrosh e të thuash në publik edhe ato që nuk i beson vetë!
A nuk janë të gënjeshtërta diplomat e blera në shumicën e universiteteve private?
A nuk është fals ushqimi që hamë bashkë me sondazhet që “provojnë” sikur ne jemi populli më i lumtur dhe se vendi ynë ka rritjen ekonomike më të lartë në botë?
Gënjen INSTAT-i, gënjen qeveria, gënjehet opinioni publik bashkë me atë ndërkombëtar, gënjejnë zëdhënësit, gënjejnë të përmbyturit “e lumtur” të Shkodrës, por ama organizmat ndërkombëtare e kanë shumë të vështirtë të besojnë që të gjithë këto institucione e zëra individësh “të lirë”, në korr dhe në sinkron, mund të gënjejnë njëkohësisht edhe për statistikat zyrtare!
Sigurisht që profilaksia për pandeminë e kulturës së gënjeshtrës vështirë të kryhet. Ne po i largohemi për ditë e më tepër atij që e kemi pas quajtur me krenari “institucion i Besës”. Jo se po bëhemi më të pabesë nga ç’kemi pas qenë, jo se tani nuk funksionon mercenarizmi, si dikur, porse tani, në këtë tranzicion të pakufi e të pakuptimtë, ne jemi të detyruar të kemi gjithnjë e më pak besim te Besa e dhënë, ngaqë nuk jemi e nuk mund të quhemi më një para-shoqëri primitive...Sot kufijtë e tokave e sinoret e pronave nuk mbrohen dot as me Besën e dhënë midis njëri-tjetrit, të fqinjit me fqinjin e aq më pak me ndihmën e Ligjit e të institucioneve të shtetit. Policia, gjykatat, përmbarimi, ALUIZNI, bashkitë etj, janë të prirura t’i nënshtrohen kulturës së gënjeshtrës që kultivohet e drejtohet nga politika e ditës. Kush i beson Fjalës së dhënë e humbet edhe pronën, edhe nderin. Kush e kërkon zgjidhjen e hallit nëpër zyra, me ndihmën e Ligjit, humbet jo vetëm kohën, po edhe shpresën. Sot ai që vuan, që mbetet pa punë dhe quhet pa vlerë morale, është ai qytetar që respekton “vijat e bardha”, normat e moralit, zyrat, administratën, ai që e mban fjalën, që respekton ligjet, që beson te Drejtësia.

Arsyet e kësaj rropame morale janë të shumta. Sa ekonomike, të mbijetesës, aq edhe të traditës. Po mbi të gjitha ato burojnë nga shembulli që jep paria, drejtuesit e lartë të shoqërisë, zyrtarët, administrata publike militante, qeveritarët, gjykatësit, kryetarllëku partiak. Mosbesimi te njëri-tjetri e më pas te institucionet e shtetit në këto vite të gjasme-demokracisë, në vend që të fshihej e të shuhej, u shtua edhe më tepër. Sot nuk ka hall më të madh se të kesh nevojë të trokasësh në një zyrë, në një administratë publike. Sot shembullin më të përkeqtë lidhur me këtë zezonë na e japin përditë krerët, sidomos ata partiakë; pas tyre, vijnë të fortit e lagjeve, të partive, të qyteteve si dhe pasunarët që u bënë të tillë nëpërmjet allishverishit me “Besën” dhe me Ligjin.
Fatkeqësisht marrëdhëniet e reja të vendosura pas përmbysjes së diktaturës që në krye të herës shkatërruan në themel jo vetëm “institucionin” e Besës, po edhe besimin te Ligji e te demokracia, gjë që po e bën shoqërinë gjithnjë e më të shfytyruar e të pasigurt.
Këto hamendësime ndjellakeqe më përforcohen kur shoh e dëgjoj “live” deputetët që ngrihen në këmbë si nxënës shkolle e kryejnë, si një detyrim kushtetues, betimin e deputetit para kryetares Jozefinë. Edhe pse thonë në mikrofon “betohem”, besoj se shumëkush ndër ne, shikuesit e pafajshëm, është i bindur që për shumicën syresh betimi ceremonial është një akt më se formal që mjafton sa për t’i ligjëruar si deputetë dhe vetëm kaq! Ata asesi nuk do të vareshin nga shenjtëria e formulës së betimit e as nga respektimi “deri në vdekje” i Kushtetutës, por nga “besa” që ata paraprakisht i kanë dhënë kryetarit përkatës të partisë. Kjo do të thotë se “kushtetuta” e vetme e politikanëve të tillë, (më shumë të emëruar se të zgjedhur), është urdhri dhe nënshtrimi pa kushte ndaj kryeministrit, ndaj kryetarit të partisë, “filozofi” kjo e bërë tashmë zyrtare në të gjitha nivelet: të tjera bëj e të tjera thuaj! Ose: mos bëj si bëj unë, po bëj si them unë!

Për këtë arsye shohim e dëgjojmë aq rëndom deputetë që dalin nëpër kamera e në mënyrë të paturpshme sulmojnë madje edhe Gjykatën Kushtetuese, kur kjo ka marrë vendime që nuk i kanë pëlqyer kryetarit. Kjo sepse shumica e deputetëve të sotëm janë në borxh ndaj kryetarit, pasi me ndryshimet e Kodit Zgjedhor është kryetari ai që i ka zgjedhur një për një dhe jo votuesi; është ai pra që i ka futur fillimisht në sitë e mëpastaj në listë; është ai që i ka marrë nga thesi i anonimatit dhe i ka bërë “baballarë të kombit”; kështu që ata e dinë fort mirë se nuk janë të detyruar të mbajnë Fjalën e dhënë para Kushtetutës, para Ligjit, para institucioneve të shtetit e as para votuesit. Ndaj ata do t’i binden si ushtarë kazerme urdhrit të partisë, d.m.th, urdhrit të kryetarit, edhe kur “porositë” e këtij të fundit dalin ashiqare në kundërshti me Kushtetutën, me nderin, me dinjitetin, me reputacionin vetjak, me Ligjin, me interesat e popullit e të votuesit.

Ja pra përse kultura e gënjeshtrës, kjo sëmundje e administratës sonë publike, është e vështirë të çrrënjoset me metoda “demokratike”!

Kico Blushi, G. Shqiptare