Monday, April 11, 2011

Francë, nga sot "STOP Ferexhesë" në vendet publike


PARIS- Hyn në fuqi ligji  që ndalon mbajtjen e ferexhesë në të gjitha vendet publike duke bërë Francën si vendi i parë europian që zbaton një masë të tillë.
Ligji, i miratuar nga parlamenti më 11 tetor 2010 pas një debati tepër të ashpër, prek afro 2 000 gra, në një vend që, sipas vlerësimeve, numëron 4-6 milionë persona me traditë myslimane.

Tashmë është e ndaluar të mbulohet fytyra me perçe, kaskë apo kapuç në hapësirë publike, domethënë në rrugë, parqe publike, stacione apo mjedise tregtare.
Forcat e rendit nuk kanë kompetencë të detyrojnë heqjen e ferexhesë tek personat që e mbajnë, por këta të fundit rrezikojnë një dënim maksimal prej 150 euro gjobë dhe/ose pezullim të shtetësisë.

Përveç kësaj, burrat që detyrojnë një grua të vishet me ferexhe rrezikojnë një vit burg dhe 30 000 euro gjobë, ndërsa dënimi dyfishohet nëse personi i detyruar është i mitur.
Ligji hyn në fuqi në kohën kur vendi i islamit dhe laiciteti janë kthyer në tema madhore të debatit politik në Francë, një vit nga zgjedhjet presidenciale të 2012 dhe në sfondin e fuqizimit të ndjeshëm të Frontit Nacional (ekstremi i djathtë) i Marine Le Pen.


(s.g/BalkanWeb)

Në Ferizaj, përkujtohet Enver Hoxha


“Fronti popullor i Kosovës për mbrojtjen dhe kultivimin e veprimtarisë revolucionare të shokut Enver Hoxha”, me rastin e 26-vjetorit të vdekjes së liderit komunist, Enver Hoxha, ka mbajtur në Ferizaj një marsh përkujtimor. 
Kryetari i këtij formacioni, Remzi Hasani, me këtë rast ka shkëputur momente nga biografia e Enver Hoxhës, duke thënë se ai përfaqëson një figurë shumëdimensionale që ka lënë gjurmë të pashlyeshme në historinë më të re të Shqipërisë. 

Ai ka thënë se nën përkujdesjen dhe dorën e fuqishme të Enverit, Shqipëria arriti të ngrihej në një kala të re tërësisht moderne, duke përballuar dhe shpartalluar çdo ndërhyrje dhe komplot nga bota e jashtme. 

“I goditi pa mëshirë të gjitha agjenturat dhe qendrat e spiunimit ndërkombëtar, të cilat moto të veprimit kishin përmbysjen e pushtetit popullor, ri-copëtimin dhe aneksimin e vendit tonë, por që u shpartalluan” theksoi Hasani. 

Në këtë tubim të përmotshëm u tha se gjurmët e enverizmit ndër shqiptarët edhe sot duken kudo. 
“Ai foli qartë dhe fuqishëm gjatë luftës në Kosovë, sepse armët e tija të deponuara në nëntokën shqiptare e të dedikuara për vëllezërit kosovarë, e goditen për vdekje makinerinë ushtarake të Millosheviqit. Enveri foli fuqishëm edhe në Gërdec, duke porositur, mos luani me armë që i ndërtuan për mbrojtjen e Shqipërisë, sepse do të digjeni në to. Zëri i Enverit u dëgjua edhe në kohën e vërshimeve”, ka thënë Hasani. 

Ndërkohë, ky tubim solli edhe fakte se periudha e enverizmit asnjëherë nuk ka punuar në dëm të Kosovës dhe popullit shqiptar. 

“Faktet historike dëshmojnë se Enver Hoxha nuk e nënshkroi Helsinkin, duke u përballur me presion dhe rreziqe ndërkombëtare, vetëm e vetëm për të mos e legjitimuar copëtimin e Shqipërisë edhe nga vetë shqiptarët”, ka theksuar kryetari i frontit, Remzi Hasani. 

Këtë marsh përkujtimor e ka përshëndetur edhe përfaqësuesi i këtij fronti nga Prishtina, Zenel Hasani, ndërsa për të pranishmit nuk munguar poezitë dhe këngët për Enver Hoxhën.
Gjatë muajve tetor dhe prill, Ferizaj, bëhet qendra e përkujtimit të kësaj figure historike, duke mbledhur shumë simpatizantë jo vetëm nga Ferizaj. U bë e ditur se ky formacion politik, me qëllim të fuqizimit, shumë shpejt do të bëhet edhe me degët e saja në Prishtinë, Shtime dhe Mitrovicë, për t’u shtrirë në qendrat tjera të Kosovës.

UFO-t kanë zbritur në Tokë


Ai që beson në ekzistencën e UFO-ve, tashmë ka edhe një arsye më shumë për ta bërë këtë gjë.
Faqja e FBI-së ka publikuar disa dokumente në të cilat bëhet e ditur se jashtëtokësorët janë vëzhguar në New Mexico, në aksidentin e famshëm të Roswell-it.





Raporti i FBI-së, i datës 22 mars 1950 dhe i formuluar nga agjenti Guy Hottel, citon një burim të aviacionit amerikan i cili pohon se tre disqe fluturuese me diametër 16 metra janë gjetur në New Mexico pasi kanë rënë për shkak të interferencave elektronike të provokuar nga radarët e ushtrisë.


“Cdo disk kishte tre jashtëtokësorë të gjatë 1 metër dhe ishin të veshur me kostume metalike”, lexohet në raport.

T. Channel
Kush ka ende dyshime le të hedhë vetë një shikim mbi dosjen prej 69 faqesh në faqen zyrtare të FBI-së.
Ndal Paditurisë

Në IRJM shqiptarët kanë më shumë xhami se shkolla


Sipas të dhënave të pohuara nga OJQ-ja "Bashkësia Fetare Islame", në IRJM numri i xhamive të kësaj OJQ-je kalon 650 syresh dhe tendenca është në rritje me 3-4 xhami të reja për muaj.
Ndërkohë duke parë të dhënat e shtypit për arsimin shqip në IRJM, rezulton se ka 53 objekte shkollore të arsimit fillor vetëm shqip (nga 356 gjithsej) dhe 36 objekte shkollore arsimit të mesëm vetëm shqip (nga 133 gjithsej) duke lënë jashtë këtu paralelet që janë të përfshira në objekte sllave dhe tendenca është në rënie, ku ka pasur dhe djegie të objekteve.

Në dritë të këtyre vihet re se ndërtimi i shkollave shqipe në IRJM has në pengesa nga më të ndryshmet që fillojnë nga zvarritja ose mosdhënia e lejeve, te vendosja larg qendrave të banuara, te mospagesa e mësueve shqiptarë, te devijimi i nxënësve shqiptarë në shkolla sllave, te mungesa e fondeve, te presioni institucional, policor etj.

Por krejt e kundërta ndodh me ndërtimin e xhamive, të cilat "si për çudi" lejohen të ndërtohen lirisht, madje financohen plot bujari nga të gjitha palët.
Me një shikim të parë vërejmë se ka një ndarje në faktorë të brendshëm dhe të jashtëm që sjellin 650 xhami arabe përkundër 89 shkollave shqipe. Te faktorët e jashtëm janë natyrisht regjimi pushtues sllav, Turqia, Arabia, Serbia dhe misionet ndërkombëtare. Por ajo që na intereson këtu janë faktorët e brendshëm.

Faktorët e brendshëm ndahen në dy kategori, sipas ndarjes në zona:

1. Mosinteresimi total i qeverive shqiptare të Zonës 1 për arsimin shqip në Zonën 2.
2. Shqiptarët e Zonës 2 kanë financuar dhe vazhdojnë të financojnë ngritjen e xhamive dhe nuk financojnë ngritjen e shkollave shqipe (të cilat presin t'i financojë regjimi pushtues, që është absurde).

Këto janë dy të vërtetat që përbëjnë probleme madhore që askush nuk i përmend dhe që gjithkush mendon se do të zgjidhen vetë.

Mesdimr, Vargmal

Rend or rend...


Unë zakonisht eci në këmbë, nuk para më pëlqejnë mjetet e transportit.
Natyrisht më ka rastisur të eci nëpër qytet edhe ditë festash e veçanërisht ditët e festave kombëtare.

Kam parë nëpër bulevard ndonjë flamur tek-tuk, kam parë njerëz të vijnë vërdallë, por gjithsesi jo ndonjë entuziazëm të madh, veç entuziazmit të të pasurit nja dy ditë pushim.

Vazhdoj të mos i preferoj mjetet e transportit, sidomos tani në pranverë. Marr këmbët në dorë - si i thonë një shprehjeje dhe shëtis. E shoh flamuj…!!
Flamuj kudo, në çdo cep, çdo kënd, çdo rrugë, në çdo shtyllë, madje edhe në ato ku mungon drita. Nuk kam pse shkoj deri në bulevard për të parë flamuj me ngjyra, mjafton të bëj një hap tek dalja e pallatit.
Si ka mundësi?
Eshtë festë, është fushatë!!

Dhe ua kam fjalën tek flamujt, sa shumë valëviten. Shumë më tepër nga ç’valëviten edhe ata të nëntorit!!

Po normale…janë të pacipë, nuk rëndon mbi ta asgjë, aq më pak gjak heronjsh, siç rëndon mbi flamujt e nëntorit.

Por sa valëviten këta flamuj sot… Në makina e fugona, tek targat, antenat e tek xhamat. Kanë imunitet.
I sjell vërdallë nëpër ajër forca e frikshme e hipokrizisë, e mashtrimit. Për një moment më duket sikur valëviten aq shumë sa kam frikën e shtyllave të porsavëna të dritave në trotuar!! Më lodhet qafa tek i shoh nëpër shtylla ndaj ul pak kokën…dhe prapë flamuj që valëviten! I mbajnë në dorë ‘shtyllat’ njerëzore!!
…Jepi, mere një dhe ti. Bashkohu me turmën,pse jo?
Dil në shesh, pas pak do fillojë të flasë ‘ai’ I flamurit! Ka shumë për të të thënë në këtë fushatë të re me zakone të vjetra.
Vrapo ta dëgjosh!!! Brohorit fort, me ‘urraaaa’ të zgjatura, bërtit me sa ke në kokë për çdo mashtrim të ri. Rend ore Rend...
Në çdo bashki a komunë të harruar, ku paria me 500 automjete luksoze vjen të të marrë votën.
Ja dëgjoje, mashtron shumë më bindshëm se herën e fundit..për ty të paktën!! Uau,sa bukur ë?? Të pëlqen?? Një ‘urraaaa’ tjetër, doza e hipokrizisë u shtua.
Çfarë atmosfere!!!
Jeni aty të dy, mashtruesi dhe I mashtruari!! Vetëm ju në fakt mund ta kuptoni adrenalinën që ekziston në atë shesh! Vazhdo, bërtit…KUJDES! FLAMURIN!! Mbaje lart,valëvite fort! Çirru!!!

Po më flet? Bërtit pak, çfare po më thua? ….Je i trashë? Mëndjengushtë? Gënjehesh me pak? S’ke çfarë?? …ë, në rregull ,quhet vizion…Pra, s’ke vizion??? Dhe ende më pyet a je i duhuri për të valëvitur flamurin në shesh???
PO TI JE I DUHURI!!
Ata ty të kanë kërkuar e të kërkojnë vazhdimisht!!
S’mund të gjenin valëvitës më të përshtatshëm. Jepi…flamurin lart, valëvite derisa të mpihesh, ulërit derisa të ngjiresh! Sot ai flamur të jep nder, të jep emrin MILITANT, zemrën ai ta gaton, plot me urrejtje e zjarr!!
Ti nuk i ke në xhep aq para sa ka kushtuar flamuri që mban mbi duar, fëmija yt nuk i ka ngrënë aq lekë çokollata këtë vit, por ti mos u mërzit. Ti mbaje flamurin lart, shpërndahu rrugëve e rrugicave të Shqipërisë për të përhapur lajmin e fitores mbi hordhitë shqiptare. Ulërit për hajdutin tënd të preferuar, shaje me libër shtëpie armikun politik. Sa më shumë të shash në publik, aq më të mëdhaja bëhen shancet (që në mos të dhënçin një vend pune,) një thes miell ta fitosh.


Po mashtrohesh për kushedi të satën herë, por sot je edhe më i lumtur, je i paarritshëm, je unik…
TI JE MILITANT!
Shkroi: Anisa Kushta
Red. (Stop Injorancës) 

Plani për “turqizimin” e Prizrenit


Frika se mos po humbin dhe po asimilohen si komunitet, turqit e Kosovës në fillim të procesit të regjistrimit të popullsisë kanë përdorur edhe rrugë joligjore për qëllim që përqindja e këtij komunitetit të rritet dhe të jetë shumë më e madhe sesa në fakt ekziston.

E tëra ka ngjarë në Prizren, vend në të cilin komuniteti turk është më i pranishëm, madhe edhe gjuha turke është mjaft e përdorur edhe nga ata që e cilësojnë vetën kosovarë apo pjesë e komuniteteve të tjerë.

Nën organizimin e Degës së Partisë Demokratike Turke të Kosovës (KDTP) në Prizren në krye me Xhemail Lumën dhe me përkrahjen e nënkryetarit të komunës së Prizrenit, Orhan Lopar, sipas burimeve të gazetës Zëri, dy ditë parë nisjes së regjistrimit, janë hapur tri zyra “për të informuar popullatën se si të bëhet regjistrimi”.

Zyrat të cilat janë hapur në lagjen Kurillë, Terzi Mahallë dhe Ortakollë të Prizrenit, sipas burimeve të gazetës, kanë pasur të angazhohen punonjës të cilët kanë pasur obligim që të inkurajojnë popullatën për t’u regjistruar si turk dhe të mos e humbin identitetin, madje edhe të bindin persona të komuniteteve.


Por, e gjithë kjo nismë, që për qëllim ka pasur rritjen e shifrës zyrtare të turqve në Kosovë, është penguar nga policia. 



 
/Telegrafi/

SHQIPTARI I VOGEL FITON OLIMPIADEN KOMBETARE TE MATEMATIKES NE BRITANINE E MADHE


Ai eshte vetem 11 vjec, e quajne Mattheu WRIGHT, shume krenar per origjinen angleze te familjes se babait …po aq sa krenar me familjen shqiptare te nenes se tij ku cdo vere kalon nje pjese te pushimeve.
Ndersa prinderit projektojne per te shkolla me emra prestigjioze dhe punera me pergjgjesi…endrra e tij e sotme eshte e thjeshte : pasi te perfundoje studimet te kthehet e te jape mesim ne kolegjin e femijersie St Christopher ne Stavertown! Ne nentor te vitit te kaluar, ai meritoj vemendjen dhe komplimentet e shtypit britanik qe e cilesonte nder te tjera si” shpresa” e UK.

Ai provoi talentin e tij, duke fituar medaljen e argjende ne olimpiaden kombetare te matematikes ne Angli .
Ne kete olimpiade morren pjese mbi 84 mije nxenes nga e gjithe Anglia! Ne perfundim te provimeve, shqiptari i vogel me origjine nga nje qyteze naftetaresh u rendit nga me te miret e moshes se tij ne te gjithe Angline.


I kursyer ne fjale, Mattheu ia dedikon kete medalje prinderve te tij dhe gjyshes aristokrate.

G. Tema

“Premtoj, premtoj, premtoj, se ….”


Premtimet elektorale në prag fushate janë shprehje e koncentruar e idesë se komikja dhe tragjikja ndahen nga një fije peri. Individualizimi i skajshëm i fushatës, gjasme për të qenë afër halleve të secilit qyetetar, krijon situata qesharake, skenari i të cilave në një thjeshtëzim të kollajshëm është: qytetari thotë një hall, kandidati premton zgjidhjen, e cila do të vijë me të fituar ai zgjedhjet dhe pastaj, pas fushate, të dy harrojnë edhe hallin, edhe premtimin. 
Kjo dukuri, e që këtu fillon tragjizmi (sapo e konsiderojmë dukuri e jo rast), ka një sërë rrjedhojash, të cilat prodhohen prej saj, por ndërkaq riprodhojnë dukurinë në fjalë. 

Së pari, boshësia fare e dukshme e premtimeve elektorale është e pakuptueshme vetëm në kohë fushate, kur njerëzit kanë një shpërthim hormonal të papritur. Sidomos në këtë fushatë, kjo ndihmohet edhe nga afrimi i pranverës, e cila çoç ndikon në çlirimin e libidos dhe i bën njerëzit më euforikë dhe pasionantë.

Në cilëndo pjesë tjetër të 4-vjetëshit, çdokush e kupton lehtë boshësinë e premtimeve dhe, sipas rastit, qesh ose irritohet me euforinë e pajustifikuar që pat’ përgjatë fushatës. Mungesa e programeve politike dhe mosgarantimi faktik dhe konkret i realizimit të premtimeve sjellin rritje të papërgjegjshmërisë së kandidatëve, të cilët bëjnë të njëjtat premtime si paraardhësit dhe si kanditati kundërshtar(!) dhe pas periudhës të eksitimit elektoral, askush s’kujtohet më për to.

As arkivi i mediave. S’para merret kush me lajmet e vjetra. Qyetetarët në fushatën e ardhshme do të rieuforizohen dhe pakkush do të kujtojë mosmbajtjen e premtimeve të dikurshme. Bombardimi i ditëpërditëshmërisë pak na lejon të merremi me kujtimet.


Duke qenë se premtimet elektorale janë të pashkruara dhe fare jo konkrete, bashkë me rritjen e papërgjegjshmërisë së kandidatëve, ulet mundësia e llogarikërkesës. Tërë kjo zallamahi përsëritet e përsëritet çdo 4 vjet; në fakt më shpesh meqë kemi dy palë zgjedhje, dhe tani është bërë procedurw e zakontë, me të cilën askush nuk habitet më thellësisht. Aq sa kur të ndodhë – nëse ndodh - që ndonjë ditë të shkruhet një program politik, ne do të gjendemi aq të papërgatitur sa do të na krijohet një mungesë e simuluar e premtimeve të fryra; boshe dhe gënjeshtare po se po, por gjithsesi joshëse. 

Së dyti, individualizimi i fushatës, takimi kokë më kokë me njerëzit, pavarësisht se në pamje të parë mund të merret si shenjë përkujdesjeje e drejtpërdrejtë e kandidatit për qytetarin/ fshatarin, e politikës për vulgun, është në fakt një kërcënim i hapur për zhdukjen e Publikes. Sensi komunitar gllabërohet nga privatja, madje nga privatja e tkurrur deri në intime, duke u injoruar fakti se komuniteti është kusht ekzistence për privaten dhe jo anasjelltas, meqë është e Tëra ajo që përmban pjesën. “Individi” bëhet i paaftë për të tejkaluar imediaten dhe për të zgjatuar vetjaken. Publikja rresht së qëni (e rëndësishme) sepse “individi” konsiderohet i vetëmjaftueshëm dhe i aktualizuar dhe kërkon prej kanditatëve premtime që e prekin drejtpërsëdrejti ose/dhe ekskluzivisht atë. 

Së treti, ngjashmëria, për të mos thënë njëjtësia e premtimeve elektorale të dhjetra ofertave politike (ose të paktën partiake) që ka në vendin tonë, pamundëson prezantimin e tyre si alternativa të dallueshme (cilësisht) nga njëra-tjetra. E ashtuquajtura meta-ideologji, që parakupton fundin e ideologjive, të paktën në kuptimin klasik të tyre, ka prirje moniste të homogjenizojë shumësinë e dallimeve djathtas-majtas, konservator-liberal etje. Një justifikim që përkrah aideologjizimin në Shqipëri është ai, sipas të cilit, shqiptarët paskërkan të njëjtat halle dhe Shqipëria ka aq probleme sa nuk është çasti për t’u marrë me “detaje ideologjike”. Në fakt, kjo anomali bartet pikërisht nga handikapi i madh, sipas të cilit, në vend që votuesi të gjejë interesat e tij të projektuara tek një parti e caktuar, ia nënshtron kësaj të fundit formulimin e interesave të veta. Votuesi rresht së qeni subjekt veprues.


Një tjetër justifikim naiv është ai sipas të cilit ideologjitë na qenkërkan të dala mode, dhe falë “shenjtërisë” së rrugës të tretë, në kushtet mulikulturore, relativiste, globaliste, postmoderniste, ..iste..iste, tani është një kohë tjetër, prandaj duhet të lemë pas donkishotizma të tillë si ideologjitë. Nëse pretendohet kjo, që është zhdukur “logosi i ideo-së”, pra shkenca e ideve, atëherë duhet të konsiderojmë seriozisht Fukuyama-n. Mund të dakordohemi në pikën që edhe ideologjitë i nënshtrohen ndryshimeve konktekstuale, por në vend që të shpallim vdekjen e tyre, do të ishte me vend të kuptonim se si mund të riformulohen në mënyrë që të jenë gjegjëse me realitetin dhe gjithëpokaq strukturuese të tij.

Kërcënimi që vjen nga spektakolarizimi i politikes, (premtime qesharake, akuza, kundërakuza, kundërkundërakuza) e cila tanimë formësohet si vetëm mediatike, është më serioz nga sa duket, pasiqë prodhon apolitizim të njerëzve. Jo antipolitizim.
Antipolitizimi do të qe i respektuar, meqë nënkupton kundër-reagim të vullnetshëm dhe në një kuptim është gjithëpoaq politik, kurse apolitizimi jo. Apolitizimi ka të bëjë me mungesën, jo me kundërvënien. Është tashmë mit ideja se shqiptarët janë tepër shumë të politizuar meqë flasin ngado për politikë.
Thua të jetë e vërtetë kjo?
Bash e kundërta është e vërtetë: ne nuk merremi fare me politikë. Partitizimi duhet dalluar qartë nga politizimi, madje mosdallimi a më keq barazitimi i tyre është simptoma më domethënëse e apolitizimit të shqiptarëve, të cilët zhvishen nga Politikja dhe humbasin një nga specifikat-kusht të Njerëzores. Nëse i qëndrojmë besnikë Aristotelit, sipas të cilit “njeriu është kafshë politike”, rreziku është i qartë.
Duke i hequr politiken, njeriu nuk mbetet më as njeri. 


Jona Mersuli: respublica.al

Friday, April 8, 2011

Puthja e parë s'harrohet...

Kisha parë shumë filma, në ato rastet kur prindërit nuk ndodheshin në shtëpi, për të ndërrruar kanalin, në çastin kur personazhet kryesore të filmave, putheshin. Dukej aq bukur, çfti qëndronte symbyllur, muzika në sfond shpeshherë epshndjellëse, psherëtimat joshëse...

Më kishin puthur gjyshet e gjyshërit nga 4 herë në të dyja faqet, prindërit kur ishin në humor ndonjëherë, por kurrë nuk kisha provuar atë puthjen e ndaluar, puthjen buzë më buzë. Puthjen që dukej aq magjike, aq intime dhe e arritshme, vetëm për të rriturit.


Ndonjëherë edhe kisha tentuar të puth tek shkallet e pallatit, diku si padashje e diku si me sforco, ndonjë çupkëz, por nuk ishte kjo shije që më joshte. Kërkoja atë puthjen me pasion, atë puthjen me miratim të dyanëshëm. Atë puthje për të cilën edhe pse vetëm duke e imagjinuar, të rrihte zemra fort, shumë më fort se pas një sprinti kur nga pas të vihej ndonje i rritur që kërkonte të të rrihte, apo ndonjë fshatar që kërkonte të të ndëshkonte për ndonjë frut apo perim që i kishe vjedhur...



Kisha parë se kur çiftet putheshin nëpër filma, (sepse prindërit mund të ziheshin e griheshin në sytë tanë, por për të shprehur dashuri, ishte tmerrësisht e ndaluar, e dëmshme dhe e tuprshme përballë fëmijëve) se gjatë puthjes përdorej edhe gjuha, edhe dhëmbët, por se si dreqin perdoreshin nuk e kisha aspak idenë.

Kisha provuar gjithashtu të kap me gjuhë një kumbull të thartë jeshile në një filxhan çaji dhe e kisha praktikuar shpeshherë, po se sa do të më ndihmonte kjo praktikë, nuk e dija.
Ajo që dija ishte se e dëshiroja shumë këtë puthje, aq shumë më intrigonte saqë nuk kishte fare rëndësi se kush do të ishte vajza që do ma jepte këtë mundësi, dashuroja puthjen mbi të gjitha...

Dhe ja një ditë të vonë, prej ditësh të shumë pritura, rasti trokiti në derën time, që qëndronte hapur prej kohësh. U takuam pasdite, ishim vetëm ne të dy që rrotulloheshim rreth një peme dhjetra vjecare mes një pylli të vogël. Ajo fliste dhe unë e dëgjoja, por nuk kuptoja asgjë. Isha tërësisht i fantaksuar tek buzët e saj, ashtu si çdo mashkull i rritur magnetizon sot sytë 1-2 pëllëmbë më poshtë...
Mendoja e shtrydhja veten se çfarë loje mund të shpikja apo te krijoja që të afrohesha për tek buzët e saj. Me siguri isha aq lehtësisht i lexueshëm e transparent, sa ajo kur flite buzët i mbante gjatë gjithë kohës mbyllur, saqë dukej edhe shëmtuar. Zemra po më dilte vendit dhe unë përpiqesha më kot t'a mbaja frymën. Fluturat më fluturonin në bark e përcillesha lehtazi, sa herë i shmangesha shikimit të saj.
Në kokë më përplaseshin qindra mendime në sekondë. Njëri prej tyre më quante të paaftë, tjetri më shtynte ti hidhesha përpjetë, një tjetër më nxiste të tërhiqesha fare dhe keshtu unë i dëgjoja të gjithë me rradhë.
Këpus një gjethe dhe e shtrëngoj me dhëmbë duke e ftuar shoqen e pasdites ta tërhiqte nëse mundej me gojën e saj.
Ajo afrohet ngadalë duke qeshur dhe në çastin kur hapa buzët për ta puthur ajo afrohet nxitimthi e ma shkëput gjethen prej gojes. Mirë puthjen që nuk ia mora, por edhe rrengun gjethe ma rrëmbeu...

Mesa duket, në mes të atij pylli, unë isha krijesa e vetme që nuk e kisha kuptuar, se ajo e priste atë puthje prej meje. Madje edhe pemët më dukeshin sikur qeshnin me mua...
-"A do të me puthesh?
- Po ti nuk di te puthesh...!
- Kush unë, unë jam ekspert - i them dhe i hidhem përballe gjithë vrull, me sytë mbyllur dhe krahët hapur, si nëpër filmat e të rriturve.
Herën e parë u degjua një e kërcitur, si e një kërcelli te thyer peme, kur thyen qetësinë e natës, Ishin dhëmbët tanë të parë, që u përplasën ballë për ballë. Një çast shtangem, pastaj mbyll sytë përsëri dhe tentova të fshihja ku të mundja, dhëmbët. Buzët e saj të holla dhe te miat mbyllur si mbulesë e dhëmbëve, krijuan një takim si i dy fijesh makaronash, por u puthëm.

Në çast kujtoj puthjen franceze dhe hidhem në sulm sërish. Gjuha ime preku një push të lehtë të faqes së saj, në një pamje si të lopës kur fërkon shpinën e saj me gjuhë. Ishte kaq i shpifur ky mosakordim përmes emocionesh, sa nuk guxuam më tej. U kapëm për duarsh dhe u ndjeva më i qetë. Më vinte turp e më përzihej me krenari. Shokët e mi ndoshta ishin duke luajtur ende tek lagja dhe unë sapo kisha shkëmbyer puthjen time të parë. Kisha dëgjuar nga të rriturit se puthja e parë nuk harrohet dhe me vjen shumë keq, që edhe pse sot kam puthur aq shumë e ku e ku më bukur, është pikërisht kjo puthje, që mbetet në kujtesën time.

E di ndokush sekretin, se si harrohet puthja e parë?
Shkroi: Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

Shteti u krijua të komandohet nga populli, apo të komandojë popullin!?

Dikur njerëzit nuk kishin shtet, nuk kishin qeveri, nuk kishin burokraci, burokrat, dhe as demokrat.

Një ditë këta njerëz donin të bënin një rrugë, një urë, dhe një vend ku të mblidheshin e bisedonin për problemet e tyre. Për realizimin e saj, secili prej tyre vuri në dispozicion një shumë që u caktua sipas fitimeve dhe mundësisë së secilit.
Pastaj caktuan disa prej tyre që të përdornin këto të ardhura për realizimin e këtij projekti. Projekti u realizua me sukses dhe ata panë se të gjithë së bashku mund të bënin shumë gjëra të mira kështu që vendosën ta vazhdojnë këtë praktikë me projekte të tjera që i propozonin gjithmonë ata.



Por ç'ndodhi?
Projekti i fundit ngeli në mes sepse u mbaruan fondet kështu që ata u mblodhën dhe verifikuan nëse kishin fonde për ta vazhduar atë vit apo vitin tjetër dhe meqë fonde nuk kishin e lanë për vitin tjetër. Por ndërkohë ju doli një problem tjetër, ai me njerëzit që merreshin me realizimin e këtyre projekteve të cilët ngelen pa punë dhe pa të ardhura, për të punuar nuk kishte më kohë as për të mbjellë e as për të korrur kështu që vendosën të paguanin secili një taksë për rrogën e tyre.
Dhe që nga ajo ditë lindi shteti i vogël, lindi burokrati, burokracia, dhe zanati që paguhet pa punuar ose më mirë të themi që për ta paguajnë ata që punojnë në prodhim.

Sepse vërtetë që zyrtarët punojnë, por ajo punë nuk prodhon asgjë, pra nuk nxjerr të mira materiale, por merr prej tyre. Sa më shumë shtoheshin projektet aq më shumë shtoheshin edhe ata që nuk punonin dhe për të jetuar ata filluan t'i vinin vetë taksa popullit, filluan të bënin vetë projektet, të krijonin policinë, ushtrinë etj, pra një shtet në kuptimin e plotë të fjalës dhe për ta mbajtur gjithë këtë ushtri të papunësh shumëfishuan taksat e atyre që punojnë duke ulur ndjeshëm fitimin e tyre.
Në këtë kohë nuk ishin njerëzit e punës pra taksapaguesit që merrnin vendime për projekte por shteti, pra individi u zhvesh nga roli i tij kryesor si motor i shoqërisë dhe u kthye thjesht në një transmision sidomos në sistemin komunist dhe fashist ai humbi edhe vlerën e të qenit njeri që mendon, dhe u kthye në atë njeri që vetëm zbaton.
Këta njerëz që sot rrinë me kravata e xhaketa, kanë krijuar grupime që i quajnë Parti dhe i vënë nga pas disa emra të bukur për të gënjyer ata që punojnë, popullin e thjeshtë, se ata janë në atë detyrë pikërisht për ta pra për të zbatuar projekte të mëdha në të mirën e të gjithëve. Dhe një herë në katër vjet ju kërkojnë që të votojnë për ta.

Problemi këtu qëndron se sot në çdo komb ka brenda tij dy popuj, një që punon gjithë ditën dhe një që rri gjithë ditën në karrige.
Dhe problemi më i madh për të gjithë është se ata që rrinë e hanë në kurriz të atyre që punojnë janë më shumë dhe shfrytëzojnë akoma më shumë atë popull që ka ngelur duke punuar. Rrinë nëpër zyra e nxjerrin ligje çdo ditë si të vjelin më shumë popullin. Midis këtyre dy lloj popujsh nuk do të ketë kurrë barazi sociale, ligjore, pushtetore etj., e si rrjedhim as demokraci.
Mënyra e vetme është shkatërrimi i kësaj forme shtetërore, dhe ngritja e një shteti më të thjeshtë nga ana strukturale qendrore duke i çuar të gjithë të tjerët të punojnë për të prodhuar.
Shkrirja e çdo lloj grupimi partiak duke mos i votuar më. Dhe ngritja e një sistemi jo partiak për rregullimin dhe përparimin e shoqërisë.  

Sepse të gjitha grupimet partiake në të gjithë botën qëllimin kryesor kanë ekzistencën e tyre dhe jo atë të popullit, sepse e dinë që populli do jetë gjithmonë kurse ata jo nëse nuk kujdesen për vete në radhë të parë.
Por, neve, popullit kjo gjë nuk na intereson dhe dëshirojmë t'i shohim të gjithë me kazmë e lopatë në dorë, por që nuk arrijmë ta bëjmë dot sepse ata kanë në dorë edhe gurin edhe arrën për momentin. Kjo kontradiktë është një nga shkaqet kryesore të krizës botërore dhe kjo krizë do thellohet më tej nëse kjo kontradiktë nuk shuhet. Dhe meqenëse ata vetë nuk e kuptojnë dhe kur e kuptojnë nuk duan ta shuajnë paqësisht mund të ketë edhe trazira sociale. Ose më mirë të them që brenda një kohe të shkurtër, kjo kontradiktë do përfshijë gjithë shoqërinë dhe shtetet sepse do krijohen kushte sociale shumë të vështira për popullin. Si përfundim mund të them se populli e krijoi shtetin që ta komandoj ai vetë për interes të tij, ndërsa tani shteti komandon popullin për interes të tij.

Shteti është diçka abstrakte, por i përbërë nga njerëz konkret që i përmenda më lart dhe që kanë interesa të ndryshme nga ato të popullit. Kjo nuk vlen vetëm për popullin dhe shtetin tonë, por për çdo popull dhe shtet.

G. Sot, Faik Krasniqi