Monday, April 11, 2011

Rend or rend...


Unë zakonisht eci në këmbë, nuk para më pëlqejnë mjetet e transportit.
Natyrisht më ka rastisur të eci nëpër qytet edhe ditë festash e veçanërisht ditët e festave kombëtare.

Kam parë nëpër bulevard ndonjë flamur tek-tuk, kam parë njerëz të vijnë vërdallë, por gjithsesi jo ndonjë entuziazëm të madh, veç entuziazmit të të pasurit nja dy ditë pushim.

Vazhdoj të mos i preferoj mjetet e transportit, sidomos tani në pranverë. Marr këmbët në dorë - si i thonë një shprehjeje dhe shëtis. E shoh flamuj…!!
Flamuj kudo, në çdo cep, çdo kënd, çdo rrugë, në çdo shtyllë, madje edhe në ato ku mungon drita. Nuk kam pse shkoj deri në bulevard për të parë flamuj me ngjyra, mjafton të bëj një hap tek dalja e pallatit.
Si ka mundësi?
Eshtë festë, është fushatë!!

Dhe ua kam fjalën tek flamujt, sa shumë valëviten. Shumë më tepër nga ç’valëviten edhe ata të nëntorit!!

Po normale…janë të pacipë, nuk rëndon mbi ta asgjë, aq më pak gjak heronjsh, siç rëndon mbi flamujt e nëntorit.

Por sa valëviten këta flamuj sot… Në makina e fugona, tek targat, antenat e tek xhamat. Kanë imunitet.
I sjell vërdallë nëpër ajër forca e frikshme e hipokrizisë, e mashtrimit. Për një moment më duket sikur valëviten aq shumë sa kam frikën e shtyllave të porsavëna të dritave në trotuar!! Më lodhet qafa tek i shoh nëpër shtylla ndaj ul pak kokën…dhe prapë flamuj që valëviten! I mbajnë në dorë ‘shtyllat’ njerëzore!!
…Jepi, mere një dhe ti. Bashkohu me turmën,pse jo?
Dil në shesh, pas pak do fillojë të flasë ‘ai’ I flamurit! Ka shumë për të të thënë në këtë fushatë të re me zakone të vjetra.
Vrapo ta dëgjosh!!! Brohorit fort, me ‘urraaaa’ të zgjatura, bërtit me sa ke në kokë për çdo mashtrim të ri. Rend ore Rend...
Në çdo bashki a komunë të harruar, ku paria me 500 automjete luksoze vjen të të marrë votën.
Ja dëgjoje, mashtron shumë më bindshëm se herën e fundit..për ty të paktën!! Uau,sa bukur ë?? Të pëlqen?? Një ‘urraaaa’ tjetër, doza e hipokrizisë u shtua.
Çfarë atmosfere!!!
Jeni aty të dy, mashtruesi dhe I mashtruari!! Vetëm ju në fakt mund ta kuptoni adrenalinën që ekziston në atë shesh! Vazhdo, bërtit…KUJDES! FLAMURIN!! Mbaje lart,valëvite fort! Çirru!!!

Po më flet? Bërtit pak, çfare po më thua? ….Je i trashë? Mëndjengushtë? Gënjehesh me pak? S’ke çfarë?? …ë, në rregull ,quhet vizion…Pra, s’ke vizion??? Dhe ende më pyet a je i duhuri për të valëvitur flamurin në shesh???
PO TI JE I DUHURI!!
Ata ty të kanë kërkuar e të kërkojnë vazhdimisht!!
S’mund të gjenin valëvitës më të përshtatshëm. Jepi…flamurin lart, valëvite derisa të mpihesh, ulërit derisa të ngjiresh! Sot ai flamur të jep nder, të jep emrin MILITANT, zemrën ai ta gaton, plot me urrejtje e zjarr!!
Ti nuk i ke në xhep aq para sa ka kushtuar flamuri që mban mbi duar, fëmija yt nuk i ka ngrënë aq lekë çokollata këtë vit, por ti mos u mërzit. Ti mbaje flamurin lart, shpërndahu rrugëve e rrugicave të Shqipërisë për të përhapur lajmin e fitores mbi hordhitë shqiptare. Ulërit për hajdutin tënd të preferuar, shaje me libër shtëpie armikun politik. Sa më shumë të shash në publik, aq më të mëdhaja bëhen shancet (që në mos të dhënçin një vend pune,) një thes miell ta fitosh.


Po mashtrohesh për kushedi të satën herë, por sot je edhe më i lumtur, je i paarritshëm, je unik…
TI JE MILITANT!
Shkroi: Anisa Kushta
Red. (Stop Injorancës) 

No comments: