Friday, April 8, 2011

Bikini me mbushje për vajzat 8 vjeçe

Prindër dhe psikologë kundër firmës: Kështu inkurajohet imoraliteti seksual 
MILANO - Ka fituar famë tek të rinjtë për veshjet casual-shik të ideuara për trupa të bukur, "të fshehur padashje" pas bluzash të ngushta. Por sot Abercrombie & Fitch vjen në vëmendje për një arsye tjetër, që ka bërë të shpërthejnë kritika pa fund: vendimi i kompanisë për të hedhur në treg rroba banje bikini për vajza me recipeta me mbushje, gjë që krijon iluzionin e një gjoksi më të madh. I realizuar me material najlon dhe spandeks, modeli është në dy ngjyra (me vija të bardha dhe rozë ose të bardha dhe blu). Linja "Ashley push-up triangle" është pjesë e koleksionit veror të Abercrombie Kids, kushtuar vajzave nga 8 - 14 vjeç dhe përbëhet nga dy pjesë: e sipërmja me mbushje që kushton 17 euro dhe e poshtmja me një çmim prej rreth 14 eurosh, të cilat mund të blihen edhe veç e veç.


Seksualizim i parakohshëm
"Është një gjë e frikshme, - theksoi doktoresha Xhenet Rous, eksperte në raportet mes prindërve dhe fëmijëve në blogun FOX411, - sepse nëse një prind do të blinte një bikini me mbushje për vajzën e tij 8 vjeçe, do të duhej të ndërhynin shërbimet sociale.
"Seksualizimi" i adoleshentëve është tashmë mjaftueshëm i rëndë vetë dhe ky trend i ri po godet edhe fëmijët në moshë më të vogël. Nëse vazhdojmë të krijojmë kushtet që fëmijët tanë t'i japin kaq shumë rëndësi të qenit seksi, nuk arrij të imagjinoj se çfarë dëmesh afatgjata mund t'i shkaktohet vetëvlerësimit dhe vlerave që do të fitojnë ata kur të rriten".


Psikologët janë kundër
Një gjykim të tillë e mbështet me forcë edhe psikologia kaliforniane Nensi Irvin, sipas të cilës t'i veshësh një palë recipeta me mbushje një vajze 8 vjeçe, do të thotë "të inkurajosh zhvillimin e parakohshëm seksual dhe imoralitetin". Një tjetër psikolog, specialist në çështjet e sjelljes, Patrik Vanis, drejton gishtin tek nënat që "i përdorin vajzat e tyre për të kompensuar paaftësinë e tyre për të joshur". Një akuzë kjo që Shirli Smith, themeluese e «Talk About Parenting with Shirlee Smith", e hedh poshtë në mënyrë kategorike, pasi sipas saj, "janë pikërisht nënat ato që paguajnë menjëherë për këtë politikë të ashtuquajtur seksi-marketing, ndërsa vajzat shndërrohen në objekt seksual me kalimin e kohës".


Precedenti
Në vitin 2002, kompania Abercrombie & Fitch përfundoi në qendër të debateve për linjën e veshjeve të brendshme që iu shit të njëjtës moshë, modelet e të cilës karakterizoheshin nga fraza "ftuese" dhe prerje të papërshtatshme për vajzat e vogla, por edhe në atë rast, kompania nuk pranoi ta tërhiqte koleksionin nga tregu. "Reçipeta e mbushur është pa dyshim një instrument seksual, - shpjegoi për "Daily Mail" autori i blogut Babble, - sepse e ngre gjoksin lart dhe e përqendron vëmendjen vetëm në një pikë. Si mund të lejohet kjo tek një vajzë që shkon akoma në fillore?

Të luash dhe të jesh seksi është një pjesë e rëndësishme dhe e pashmangshme e procesit të rritjes, por ka një ndryshim shumë të madh mes eksperimentimit të kësaj ideje tek vetja dhe gjetjes së saj brenda një katalogu për fëmijë".

Shekulli

No comments: