Tuesday, August 14, 2012

Meshkuj të jetës sime...

Meshkuj të jetës sime
shkërdhimtarë fisnikë,
stacione, e jo më shumë,
por shumë më tepër!

E di se nuk do të vdes vetëm
por do të vdes në vetmi,
por së paku unë kam bërë dashuri,
me shumë njerëz,
ndërsa e vetmja që ka bërë dashuri
me ju,
jam unë.

Meshkuj të jetës sime
e vërteta duket e thjeshtë,
por nuk është e vështirë.

Padrejtësia nuk mund të jetë
ekskluziviteti juaj që prej zanafille.
Kryqëzoni gënjeshtrat dhe tradhëtitë,
jo sepse i urreni, por mbi to doni të keni
monopolin, sikurse orgazmat mekanike.
Gjykomëni,
në sforcime thatanike.
dhe mësoni:
"Fitimtari nuk gjykohet! Dashuria duket e thjeshtë,
por nuk është e vështirë.

Unë kam bërë dashuri
në çdo stacion të praruar
me meshkuj
që kurrë nuk kam takuar.
Quamëni femër primitive
a shpirt-kurvë,
vetëm quamëni!
Quamëni gjithçfarë, gjithëherë,
mos rreshtni së më quajturi kurrë!
Sepse të jetosh duket e thjeshtë
por nuk është e vështirë.
Sepse të jetosh nuk është
e rëndësishme,
e domosdoshme është të lundrohet.

Lundromëni!
Që vulva e ngazëllyer të lotojë,
dhe lëndomeni që të ndjej aq thellë sa të jetoj.
Masakromëni, me prekje...
të tronditem në penetrime
përdëllyese,
ti brohoras dashurisë sublime,
drejt përjetësisë të bëheni pasaporta ime.
Të mposht frikën e të qenit e harruar
e së fundi t'iu tymos
pa ju mëshiruar.

Nuk është faji juaj
që nuk mund të ndjeni kështu. Fitimtari nuk gjykohet!
E vërteta mund të jetë e lakuriqtë,
por jo për këtë,
mund të përdhunohet.
Falmëni nëse ju kam përdorur,
por betohem ju kam përdorur sinqerisht!
Falmëni nëse ju kam dashuruar
dhe ju dashuroj posesivisht,
por besomëni,
dashuroj narcistikisht!
Ju dashuroj-asgjë personale!
Meshkuj të jetës sime, mos ulni kokën!
Mos më ktheni shpinën!
Unë nuk e kam bërë,veçse në shtrat.


Sepse të jesh femër duket e thjeshtë,
por nuk është e vështirë.
Sepse të jem femër nuk do të thotë të pretendoj respekt
dhe tolerancë,
lërmëni ti meritoj!

Meshkuj të jetës sime,
të fortë dhe të vërtetë,
mos më denoni pse ndjeheni të dobët para meje.
Ajo që në dukje është një betejë e
pashpallur,
është mënyrë imja e të dashuruarit
e jo më shumë,
por shumë më tepër.

Sepse të dashurosh
nuk është e vështirë,
por është kryevepër.

Lundromëni dhe do t'ju krijoj!

Lamia Crusade

No comments: