Monday, February 10, 2014
Mësimi i Fesë në Programet Shkollore
Sipas
DASH (Departamentit Amerikan të Shtetit) së paku deri në vitin 2009 në
Shqipëri, ka arritur deri në 245 numri i shoqatave abrahamike.
http://news.al/lajme/ artikull/iden/335074/ titulli/ DASH-245-grupe-fetare-bashk ejetese-ne-Shqiperi
“Komiteti Shtetëror për Kultet raportoi një total prej 245 grupesh, organizatash dhe fondacionesh fetare, përpos katër grupeve tradicionale fetare. Kjo shifër përfshinte 34 organizata islamike dhe 189 organizata protestante, shumica prej tyre me lidhje me Vëllazërinë Ungjillore Shqiptare (VUSH)”,
Katër grupet fetare tradicionale, sipas raportit, janë myslimanët (sunitë), bektashinjtë (një formë e sufizmit shia), të krishterët ortodoksë (Kisha Ortodokse Autoqefale e Shqipërisë), si dhe katolikët romakë.
Gjithashtu, ka edhe shifra thelbësore të feve protestante dhe grupeve të tjera fetare, përfshi Bahait, Dëshmitarët e Jehovait, si dhe anëtarë të Kishës së Jezu Krishtit të Shenjtëve të Ditëve të Mëvonshme (mormonët).
Dakord, le të fusim në programin mësimor një lëndë mësimi mbi fenë, po cilën prej 245 grupeve fetare që veprojnë në Shqipëri?
Shkroi: Stop Injorancës
http://news.al/lajme/
“Komiteti Shtetëror për Kultet raportoi një total prej 245 grupesh, organizatash dhe fondacionesh fetare, përpos katër grupeve tradicionale fetare. Kjo shifër përfshinte 34 organizata islamike dhe 189 organizata protestante, shumica prej tyre me lidhje me Vëllazërinë Ungjillore Shqiptare (VUSH)”,
Katër grupet fetare tradicionale, sipas raportit, janë myslimanët (sunitë), bektashinjtë (një formë e sufizmit shia), të krishterët ortodoksë (Kisha Ortodokse Autoqefale e Shqipërisë), si dhe katolikët romakë.
Gjithashtu, ka edhe shifra thelbësore të feve protestante dhe grupeve të tjera fetare, përfshi Bahait, Dëshmitarët e Jehovait, si dhe anëtarë të Kishës së Jezu Krishtit të Shenjtëve të Ditëve të Mëvonshme (mormonët).
Dakord, le të fusim në programin mësimor një lëndë mësimi mbi fenë, po cilën prej 245 grupeve fetare që veprojnë në Shqipëri?
Shkroi: Stop Injorancës
Mene mene xhuxhumene
"Mene mene xhuxhumene
karafil mustafil
xhomodan kokodan
merre une tine pish"
E tillë është një lojë që kemi luajtur fëmijë duke nxjerrë 10 gishtat e duarve dhe në fund të recitimit njëri prej gishtave eleminohet dhe fiton ai që reziston dhe mbetet deri në fund.
Një ditë në tavolinë me disa miq, të tre treguam versione të ndryshme të fjalëve të kësaj loje që nuk i dihet as origjina dhe as autori.
Cili është versioni juaj?
Shkroi: Stop Injorancës
karafil mustafil
xhomodan kokodan
merre une tine pish"
E tillë është një lojë që kemi luajtur fëmijë duke nxjerrë 10 gishtat e duarve dhe në fund të recitimit njëri prej gishtave eleminohet dhe fiton ai që reziston dhe mbetet deri në fund.
Një ditë në tavolinë me disa miq, të tre treguam versione të ndryshme të fjalëve të kësaj loje që nuk i dihet as origjina dhe as autori.
Cili është versioni juaj?
Shkroi: Stop Injorancës
Një fantazmë jashtë Parlamentit britanik?
Një figurë fantazme është kapur nga aparati i një fotografi jashtë parlamentit britanik në prag të vitit të ri.
Imazhi tregon hijen transparente të një personi të veshur në mënyrë sportive, duke vështruar godinën e Parlamentit. Fotografi profesionit Jules Annan e ka fiksuar këtë imazh në prag të Vitit të Ri, por vetëm pasi ka shkuar në shtëpi ka vënë re hijen e pazakontë.
Sipas “Daily Mail”, fotografi ka siguruar se nuk kemi të bëjmë me ndërhyrje kompjuterike. Ai mendon se kjo fotografi dëshmon ekzistencën e fantazmave.
Imazhi tregon hijen transparente të një personi të veshur në mënyrë sportive, duke vështruar godinën e Parlamentit. Fotografi profesionit Jules Annan e ka fiksuar këtë imazh në prag të Vitit të Ri, por vetëm pasi ka shkuar në shtëpi ka vënë re hijen e pazakontë.
Sipas “Daily Mail”, fotografi ka siguruar se nuk kemi të bëjmë me ndërhyrje kompjuterike. Ai mendon se kjo fotografi dëshmon ekzistencën e fantazmave.
Më vjen keq t’ju shoh lotët, kjo është zgjedhja ime
Pavel Peconkin, punëtori i ndihmës së shpejtë i cili në sulmin
vetëvrasës, në dhjetor, vrau 18 persona e plagosi 36 njerëz, prindërve
të tij në mars ua ka dërguar një video-mesazh ku thotë se kishte
zgjedhur rrugën e tij dhe se nuk do të kthehet në shtëpi.
“Më vjen keq të shoh lotët tuaj, por e zgjodha rrugën e Allahut. U përcaktova që Allahu të jetë i kënaqur me mua dhe ta meritoj Parajsën. Nuk mund të më largoni nga kjo rrugë”, ka thënë ai.
Ai shtoi se nuk ka dashur të shoh porosinë e tyre, “që të mos largohet nga rruga”.
“Nuk kam dashur ta shikoj, sepse kam menduar se do të më zbus”, ka shtuar ai, duke theksuar se nuk e ka ndërmend të kthehet në shtëpi, raporton The Moscow Times.
“Allahun mua askush nuk ma imponon”, thotë ai dhe shton se shumë vëllezër të tij kanë braktisur familjet “për të ecur në tundimin e Xhihadit”.
Ai i porositi prindërit që të mos besojnë gjithçka që dëgjojnë në televizor për myslimanët.
"Ne nuk vrasim fëmijë, por këtu shoh shumë fëmijë që qajnë për etërit e tyre”, tha ai .
Peconkin është me origjinë nga Volzhski që gjendet në lindje të pjesës evropiane të Rusisë.
Në dhjetor 2011 kalon në islam, e pastaj largohet nga prindërit të cilët nuk e dinin se ku gjendet.
Pas konvertimit ai quhej Ansar al-Rusia.
“Më vjen keq të shoh lotët tuaj, por e zgjodha rrugën e Allahut. U përcaktova që Allahu të jetë i kënaqur me mua dhe ta meritoj Parajsën. Nuk mund të më largoni nga kjo rrugë”, ka thënë ai.
Ai shtoi se nuk ka dashur të shoh porosinë e tyre, “që të mos largohet nga rruga”.
“Nuk kam dashur ta shikoj, sepse kam menduar se do të më zbus”, ka shtuar ai, duke theksuar se nuk e ka ndërmend të kthehet në shtëpi, raporton The Moscow Times.
“Allahun mua askush nuk ma imponon”, thotë ai dhe shton se shumë vëllezër të tij kanë braktisur familjet “për të ecur në tundimin e Xhihadit”.
Ai i porositi prindërit që të mos besojnë gjithçka që dëgjojnë në televizor për myslimanët.
"Ne nuk vrasim fëmijë, por këtu shoh shumë fëmijë që qajnë për etërit e tyre”, tha ai .
Peconkin është me origjinë nga Volzhski që gjendet në lindje të pjesës evropiane të Rusisë.
Në dhjetor 2011 kalon në islam, e pastaj largohet nga prindërit të cilët nuk e dinin se ku gjendet.
Pas konvertimit ai quhej Ansar al-Rusia.
Friday, January 24, 2014
2013-a po shkon
Edhe pothuajse dy ditë të plota i mbeten 2013-ës.
I keni ende urimet në mesazhet e vjetshme në celularë, të gatshëm për ti ridërguar gjatë ndërrimit të festave?
I keni mbushur frigoriferët plot, apo e keni lënë për nesër pazarin?
Po ju meshkujt, po ndihmoni ndopak në pastrimin gjeneral të shtëpive këto ditë?
Thonë se shtëpitë pastrohen që Viti i Ri të fillojë me mbarësi. Gjithashtu, kush ka borxhe bën mirë t'i lajë për të mos ia përcjellë 2014-ës.
Po fishekzjarret i keni blerë, apo keni ndonjë kallashnikov për kësi rasti?
Sa prej jush e kanë vendosur që fill pas vitit të Ri do të lenë duhanin, apo ndonjë huq tjetër?
Ndonjë shpërblim morët, po dhurata do dërgoni apo do merrni?
Apo do jeni në punë deri në 31 dhe të nesërmen gjithashtu?
Si ka qenë ky vit për ju?
Ju ka mbetur ndonjë gjë peng që do donit t'ua plotësonte 2014-a?
Ku do ta kaloni natën e Vitit të Ri? Apo si gjithmonë në shtëpi me prindërit ku pjatat pastrohen pa shkuar ora 10 dhe aty para mesnate të gjithë janë rrokullisur nëpër divanë duke përpëlitur sytë.
Keni prenotuar gjëkundi, apo do shkoni rastësisht t'iu peshkojë ndonjë lokal mbushur plot me të dëshpëruar?
Jemi mësuar që netët e vitit të Ri ti ndanim me humorin shqiptar nga të gjitha sofrat shqiptare, po tani ç'të shohësh në Tv?!
E keni vënë re sikur kjo festa e Vitit të Ri nuk e ka më atë magjinë e dikurshme?
Epo atëherë jeni rritur... (S.I)
P.s Dini gjë deri në ç'datë mbahet ajo pema e Vitit të Ri, se njëherë mbaj mend që e mbajta deri në fund të shkurtit?!
Shkroi: Stop Injorancës
I keni ende urimet në mesazhet e vjetshme në celularë, të gatshëm për ti ridërguar gjatë ndërrimit të festave?
I keni mbushur frigoriferët plot, apo e keni lënë për nesër pazarin?
Po ju meshkujt, po ndihmoni ndopak në pastrimin gjeneral të shtëpive këto ditë?
Thonë se shtëpitë pastrohen që Viti i Ri të fillojë me mbarësi. Gjithashtu, kush ka borxhe bën mirë t'i lajë për të mos ia përcjellë 2014-ës.
Po fishekzjarret i keni blerë, apo keni ndonjë kallashnikov për kësi rasti?
Sa prej jush e kanë vendosur që fill pas vitit të Ri do të lenë duhanin, apo ndonjë huq tjetër?
Ndonjë shpërblim morët, po dhurata do dërgoni apo do merrni?
Apo do jeni në punë deri në 31 dhe të nesërmen gjithashtu?
Si ka qenë ky vit për ju?
Ju ka mbetur ndonjë gjë peng që do donit t'ua plotësonte 2014-a?
Ku do ta kaloni natën e Vitit të Ri? Apo si gjithmonë në shtëpi me prindërit ku pjatat pastrohen pa shkuar ora 10 dhe aty para mesnate të gjithë janë rrokullisur nëpër divanë duke përpëlitur sytë.
Keni prenotuar gjëkundi, apo do shkoni rastësisht t'iu peshkojë ndonjë lokal mbushur plot me të dëshpëruar?
Jemi mësuar që netët e vitit të Ri ti ndanim me humorin shqiptar nga të gjitha sofrat shqiptare, po tani ç'të shohësh në Tv?!
E keni vënë re sikur kjo festa e Vitit të Ri nuk e ka më atë magjinë e dikurshme?
Epo atëherë jeni rritur... (S.I)
P.s Dini gjë deri në ç'datë mbahet ajo pema e Vitit të Ri, se njëherë mbaj mend që e mbajta deri në fund të shkurtit?!
Shkroi: Stop Injorancës
Angela Martini: Dua burrë shqiptar, janë kaq të mirë
Kam filluar të mendoj që duhet të gjej një burrë shqiptar.
Nuk e kam ditur që janë kaq të mirë.
Unë kam bërë të kundërtën e asaj që kanë bërë vajzat shqiptare: nëse të gjitha provojnë njëherë shqiptarët, pastaj shkojnë tek të huajt, unë jam marrë me të huajt në fillim dhe në një moment thashë: prit, burrat shqiptarë qenkan yll.
Edhe personaliteti i tyre më pëlqen. Jam e habitur
Anxhela Martini
Nuk e kam ditur që janë kaq të mirë.
Unë kam bërë të kundërtën e asaj që kanë bërë vajzat shqiptare: nëse të gjitha provojnë njëherë shqiptarët, pastaj shkojnë tek të huajt, unë jam marrë me të huajt në fillim dhe në një moment thashë: prit, burrat shqiptarë qenkan yll.
Edhe personaliteti i tyre më pëlqen. Jam e habitur
Anxhela Martini
Bota shqiptare në sytë e një Mormoni
Tirana më ka trajtuar shumë mirë deri tani. Filiali është vërtetë interesant.
Shumë njerëz të moshuar si dhe 5 të rinj, po përpiqem që ti ndryshoj, por fëmijët këtu në Tiranë janë të gjithë zënë me shkollën (mesa duket kur konvertojnë një fëmijë, në fenë e tyre marrin bonus ekstra shën. im), ose më quajnë "Jehovait" dhe nuk pranojnë të më flasin me gojë. Zakonisht na ngatërrojnë edhe me Dëshmitarët e Jehovait.
Ushqimi vazhdon të jetë i mirë dhe unë kam qenë shumë i zënë duke u përpjekur të kap njerëz në rrugë. Ka shumë njerëz këtu që kanë disa mënyra sjelljeje shumë të çmendura. Një djalë në moshë erdhi një ditë dhe na tha neve se ishte "Profeti i Fundit" dhe na kërkoi të ktheheshim në shtëpi, tek Barak Obama. Na ka ndaluar edhe disa herë të tjera duke na thënë se ne jemi plot me m**.
Por gjithashtu këtu ka edhe shumë njerëz të mrekullueshëm me të cilët mund të shoqërohesh.
Por ka gjithashtu edhe snakes (gjarpërinj) dhe këtu i referohem femrave që flirtojnë me ne misionarët, apo me djemtë amerikanë.
Ato na shohin se jemi të bukur, na përpëlisin sytë dhe përpiqen të na ftojnë të pijmë kafe me to.
Ne mirësisht i refuzojmë kërkesat e tyre dhe i pyesim nëse ato duan të dinë më tepër rreth Jezus Krishtit. Kështu zakonisht shpëtojmë prej tyre. (Kjo pjesa këtu ishte e fortë në fakt)
Puna ka shkuar mirë. Po punoj me 3 fëmijë në një shtëpi.
Më pas flet për punën e tij në kohën e lirë dhe e mbyll letrën dërguar prindërve të tij, me fjalinë:
http:// clawsonscalledtoserve.blogs pot.com/2013/11/ i-love-being-here-in-albani a.html
"Më pëlqen shumë qëndrimi në Shqipëri!!!"
Shumë njerëz të moshuar si dhe 5 të rinj, po përpiqem që ti ndryshoj, por fëmijët këtu në Tiranë janë të gjithë zënë me shkollën (mesa duket kur konvertojnë një fëmijë, në fenë e tyre marrin bonus ekstra shën. im), ose më quajnë "Jehovait" dhe nuk pranojnë të më flasin me gojë. Zakonisht na ngatërrojnë edhe me Dëshmitarët e Jehovait.
Ushqimi vazhdon të jetë i mirë dhe unë kam qenë shumë i zënë duke u përpjekur të kap njerëz në rrugë. Ka shumë njerëz këtu që kanë disa mënyra sjelljeje shumë të çmendura. Një djalë në moshë erdhi një ditë dhe na tha neve se ishte "Profeti i Fundit" dhe na kërkoi të ktheheshim në shtëpi, tek Barak Obama. Na ka ndaluar edhe disa herë të tjera duke na thënë se ne jemi plot me m**.
Por gjithashtu këtu ka edhe shumë njerëz të mrekullueshëm me të cilët mund të shoqërohesh.
Por ka gjithashtu edhe snakes (gjarpërinj) dhe këtu i referohem femrave që flirtojnë me ne misionarët, apo me djemtë amerikanë.
Ato na shohin se jemi të bukur, na përpëlisin sytë dhe përpiqen të na ftojnë të pijmë kafe me to.
Ne mirësisht i refuzojmë kërkesat e tyre dhe i pyesim nëse ato duan të dinë më tepër rreth Jezus Krishtit. Kështu zakonisht shpëtojmë prej tyre. (Kjo pjesa këtu ishte e fortë në fakt)
Puna ka shkuar mirë. Po punoj me 3 fëmijë në një shtëpi.
Më pas flet për punën e tij në kohën e lirë dhe e mbyll letrën dërguar prindërve të tij, me fjalinë:
http://
"Më pëlqen shumë qëndrimi në Shqipëri!!!"
Letra e Ajnshtajnit sfidon idenë e Zotit
Fjala “Zot” për mua nuk është gjë tjetër veçse shprehje dhe produkt i dobësisë njerëzore (A. Anjshtajn)
Letra e Ajnshtajnit sfidon idenë e Zotit
Një letër, në të cilën Albert Ajnshtajni e quante idenë e ekzistencës së Zotit si produkt të dobësisë njerëzore, është nxjerrë në ankand me një çmim fillestar prej 3 milion dollarësh. Dokumenti i shkruar me dorë, i njohur si “Letra e Zotit”, ishte pjesë e një korrespondence mes Ajnshtajnit dhe fizikanit Eric Gut-kind.
Letra mban datën 3 janar 1954, një vit para vdekjes së Ajnshtajnit, dhe u dërgua si përgjigje për librin e Gut-kindit me titull “Zgjidhni jetën – Thirrja biblike për revoltë”.
Letra është e shkruar në gjermanisht dhe mban logon e Universitetit Princeton. Ajo u ble nga një koleksionist anonim në vitin 2008 dhe u nxorr për shitje në faqen e ankandeve e-bay.
Përmbajtja e letrës
Princeton, 3.1.1954
I dashuri Zoti Gutkind,
I nxitur nga sugjerimi i vazhdueshëm i Brouwerit, arrita të lexoj mjaft prej librit tuaj dhe gjej rastin t’u falenderoj që ma dhatë hua. Ajo që më bëri shumë përshtypje ishte kjo:
Përsa i takon qasjes konkrete ndaj jetës dhe shoqërisë njerëzore, ne kemi shumë të përbashkëta: Idealin tuaj personal me këmbënguljen për çlirim prej dëshirave egoiste, që të bëjë jetën të bukur e të fisme, duke u përqëndruar vetëm në elementin njerëzor.
Kjo na bashkon në atë qe kemi një “sjellje jo tipike amerikane”.
Megjithatë, pa sugjerimin e Brouwerit, unë nuk do të isha përfshire intensivisht në librin tuaj sepse është i shkruar në një gjuhë të pakapshme për mua.
Fjala “Zot” për mua nuk është gjë tjetër veçse shprehje dhe produkt i dobësisë njerëzore; Bibla një grumbull legjendash fisnike edhe pse krejt primitive, mbeten megjithatë shumë naive. Asnjë interpretim, sado i kujdesshëm nuk mund ta ndryshojë këtë qëndrim timin.
Për mua, feja hebraike, sikurse të gjitha fetë e tjera, është një mishërim i bestytnive tejet fëminore. Dhe kombi hebre, të cilit jam i lumtur që i përkas, e për botëkuptimin e te cilit kam një simpati të thellë, nuk ndryshon shumë për mua nga kombet e tjerë. E me aq sa kam parë, hebrenjte nuk janë më të mirë sesa bashkësitë e tjera njerëzore, edhe pse janë të mbrojtur ndaj kancereve më të këqinj falë mungesës së autoritetit. Përndryshe unë nuk mund të dalloj asnjë “përzgjedhje” të tyre ndër të tjerë.
Përgjithsisht, më rëndon fakti që ju pretendoni të keni një pozicion të privilegjuar dhe mundoheni ta mbroni këtë përmes dy mureve të krenarisë, atij të jashtëm si njeri dhe atij të brendshëm, si hebre. Si njeri, pretendoni, - ta themi kështu,- një përjashtim nga rregulli i shkak-pasojës së pranuar në përgjithësi, ndërsa si një hebre, i njihni vetes privilegjin e monoteizmit. Por një shkak-pasojë e kufizuar nuk mund të jetë aspak më një shkak-pasojë, sikurse e pranoi me vendosmëri, mbase si i pari fare Spinoza ynë i mrekullueshëm. Dhe interpretimet shpirtërore të feve të natyres nuk zhbëhen në thelb prej monopolizimit. Përkundrazi.
Tani që i bëra krejt te ditura dallimet në bindjet tona intelektuale, ngelet ende e qartë për mua se ne jemi shumë pranë njëri-tjetrit në gjëra thelbësore si psh. në vlerësimet tona për sjelljen njerëzore. Ç'ka na ndan janë vetëm “skelat” e qëndrimeve tona intelektuale dhe “justifikimet”, thënë me gjuhën e Frojdit. Ndaj mendoj se do ta kuptonim mjaft mirë njëri-tjetrin nqs do të flisnim për gjëra konkrete.
Me falenderime miqësore dhe urimet më të mira,
Juaji, A. Einstein.
Letra e Ajnshtajnit sfidon idenë e Zotit
Një letër, në të cilën Albert Ajnshtajni e quante idenë e ekzistencës së Zotit si produkt të dobësisë njerëzore, është nxjerrë në ankand me një çmim fillestar prej 3 milion dollarësh. Dokumenti i shkruar me dorë, i njohur si “Letra e Zotit”, ishte pjesë e një korrespondence mes Ajnshtajnit dhe fizikanit Eric Gut-kind.
Letra mban datën 3 janar 1954, një vit para vdekjes së Ajnshtajnit, dhe u dërgua si përgjigje për librin e Gut-kindit me titull “Zgjidhni jetën – Thirrja biblike për revoltë”.
Letra është e shkruar në gjermanisht dhe mban logon e Universitetit Princeton. Ajo u ble nga një koleksionist anonim në vitin 2008 dhe u nxorr për shitje në faqen e ankandeve e-bay.
Përmbajtja e letrës
Princeton, 3.1.1954
I dashuri Zoti Gutkind,
I nxitur nga sugjerimi i vazhdueshëm i Brouwerit, arrita të lexoj mjaft prej librit tuaj dhe gjej rastin t’u falenderoj që ma dhatë hua. Ajo që më bëri shumë përshtypje ishte kjo:
Përsa i takon qasjes konkrete ndaj jetës dhe shoqërisë njerëzore, ne kemi shumë të përbashkëta: Idealin tuaj personal me këmbënguljen për çlirim prej dëshirave egoiste, që të bëjë jetën të bukur e të fisme, duke u përqëndruar vetëm në elementin njerëzor.
Kjo na bashkon në atë qe kemi një “sjellje jo tipike amerikane”.
Megjithatë, pa sugjerimin e Brouwerit, unë nuk do të isha përfshire intensivisht në librin tuaj sepse është i shkruar në një gjuhë të pakapshme për mua.
Fjala “Zot” për mua nuk është gjë tjetër veçse shprehje dhe produkt i dobësisë njerëzore; Bibla një grumbull legjendash fisnike edhe pse krejt primitive, mbeten megjithatë shumë naive. Asnjë interpretim, sado i kujdesshëm nuk mund ta ndryshojë këtë qëndrim timin.
Për mua, feja hebraike, sikurse të gjitha fetë e tjera, është një mishërim i bestytnive tejet fëminore. Dhe kombi hebre, të cilit jam i lumtur që i përkas, e për botëkuptimin e te cilit kam një simpati të thellë, nuk ndryshon shumë për mua nga kombet e tjerë. E me aq sa kam parë, hebrenjte nuk janë më të mirë sesa bashkësitë e tjera njerëzore, edhe pse janë të mbrojtur ndaj kancereve më të këqinj falë mungesës së autoritetit. Përndryshe unë nuk mund të dalloj asnjë “përzgjedhje” të tyre ndër të tjerë.
Përgjithsisht, më rëndon fakti që ju pretendoni të keni një pozicion të privilegjuar dhe mundoheni ta mbroni këtë përmes dy mureve të krenarisë, atij të jashtëm si njeri dhe atij të brendshëm, si hebre. Si njeri, pretendoni, - ta themi kështu,- një përjashtim nga rregulli i shkak-pasojës së pranuar në përgjithësi, ndërsa si një hebre, i njihni vetes privilegjin e monoteizmit. Por një shkak-pasojë e kufizuar nuk mund të jetë aspak më një shkak-pasojë, sikurse e pranoi me vendosmëri, mbase si i pari fare Spinoza ynë i mrekullueshëm. Dhe interpretimet shpirtërore të feve të natyres nuk zhbëhen në thelb prej monopolizimit. Përkundrazi.
Tani që i bëra krejt te ditura dallimet në bindjet tona intelektuale, ngelet ende e qartë për mua se ne jemi shumë pranë njëri-tjetrit në gjëra thelbësore si psh. në vlerësimet tona për sjelljen njerëzore. Ç'ka na ndan janë vetëm “skelat” e qëndrimeve tona intelektuale dhe “justifikimet”, thënë me gjuhën e Frojdit. Ndaj mendoj se do ta kuptonim mjaft mirë njëri-tjetrin nqs do të flisnim për gjëra konkrete.
Me falenderime miqësore dhe urimet më të mira,
Juaji, A. Einstein.
Subscribe to:
Posts (Atom)