Friday, January 24, 2014

Bota shqiptare në sytë e një Mormoni

Tirana më ka trajtuar shumë mirë deri tani. Filiali është vërtetë interesant.
Shumë njerëz të moshuar si dhe 5 të rinj, po përpiqem që ti ndryshoj, por fëmijët këtu në Tiranë janë të gjithë zënë me shkollën (mesa duket kur konvertojnë një fëmijë, në fenë e tyre marrin bonus ekstra shën. im), ose më quajnë "Jehovait" dhe nuk pranojnë të më flasin me gojë. Zakonisht na ngatërrojnë edhe me Dëshmitarët e Jehovait.





Ushqimi vazhdon të jetë i mirë dhe unë kam qenë shumë i zënë duke u përpjekur të kap njerëz në rrugë. Ka shumë njerëz këtu që kanë disa mënyra sjelljeje shumë të çmendura. Një djalë në moshë erdhi një ditë dhe na tha neve se ishte "Profeti i Fundit" dhe na kërkoi të ktheheshim në shtëpi, tek Barak Obama. Na ka ndaluar edhe disa herë të tjera duke na thënë se ne jemi plot me m**.
Por gjithashtu këtu ka edhe shumë njerëz të mrekullueshëm me të cilët mund të shoqërohesh.
Por ka gjithashtu edhe snakes (gjarpërinj) dhe këtu i referohem femrave që flirtojnë me ne misionarët, apo me djemtë amerikanë.
Ato na shohin se jemi të bukur, na përpëlisin sytë dhe përpiqen të na ftojnë të pijmë kafe me to.
Ne mirësisht i refuzojmë kërkesat e tyre dhe i pyesim nëse ato duan të dinë më tepër rreth Jezus Krishtit. Kështu zakonisht shpëtojmë prej tyre. (Kjo pjesa këtu ishte e fortë në fakt)
Puna ka shkuar mirë. Po punoj me 3 fëmijë në një shtëpi.
Më pas flet për punën e tij në kohën e lirë dhe e mbyll letrën dërguar prindërve të tij, me fjalinë:
http://clawsonscalledtoserve.blogspot.com/2013/11/i-love-being-here-in-albania.html

"Më pëlqen shumë qëndrimi në Shqipëri!!!"

No comments: