Friday, January 24, 2014

Ndalohet gazetarja norvegjeze të mbajë në qafë kryqin gjatë transmetimit

Doli në transmetimin e lajmeve me një varëse me kryq në qafë, dhe për këtë arsye gazetarja Siv Kristin Saellmann u urdhërua të mos e mbajë më varësen gjatë drejtimit të lajmeve.
Ngjarja që ka shkatuar shumë bujë, ka ndodhur në Norvegji ku rrjeti televiziv Nrk, pasi mori protesta formale nga ana e disa telespektatorëve, vendosi të marrë masa, “Ai simbol nuk garanton paanshmërinë e kanalit”.

Ishin disa eksponentë të komunitetit islamik në Oslo ata që prezantuan një ankesë formale, ku thuhej se simboli i kryqit fyente Islamin. “Norvegjezët kanë një politikë të qartë, qoftë edhe në veshje neutrale.

Ne inkurajojmë që të evitohen argjendari që mund të përkthehen si simbole politike apo fetare”, tha Anders Sarheim, shefi i Saellmann. Nga ana e saj gazetarja tha, “Nuk mendoja kurrë që një kryq një centimetër të cilin ma dhuroi im shoq gjatë pushimeve në Dubai, mund të shkaktonte kaq shumë rrëmujë. Nuk e vendosa kryqin për provokim, jam kristiane dhe deri më sot kam mbajtur shumë herë kryqe, madje shumë të tjerë e kanë mbajtur thjesht për modë. http://www.nrk.no/sorlandet/_-nrk-gar-for-langt-1.11336732
(Indeksonline)

No comments: