Friday, January 24, 2014

Metropoli kundra Provincës (Përparësitë dhe disavantazhet )


Në Metropol, shancet e punësimit janë më të madhe.
Gjithashtu mundësitë për të marrë një pagë më të lartë dhe për të patur një karrierë më të suksesshme.
Në Metropol je pranë me qendrat kultorore artistike.
Padyshim edhe jeta artistiko-kultore është më e ngjeshur.
Në Metropol janë përqëndruar shërbimet e specializuara mjekësore.
Në Metropol cilësia e mësimdhënies është më e lartë dhe gjithashtu aty ndodhen Universitetet më të kërkuara prej studentëve.

Po çfarë humbasim nga jeta jonë metropolitane?


- E para që humbasim është koha.
Dita shkurtohet prej mbetjes në trafik. Zgjatet orari i punës duke qenë se punën mund ta kesh larg dhe kështu humbet nga dita edhe orë për vajtjen dhe kthimin për në shtëpi.
Kohë që ia rrëmbejmë çdo ditë me pahir angazhimeve të tjera, kohës së lirë, apo argëtimit. Do gjesh gjithmonë e më pak kohë për shokët apo njerëzit e tu.

- E dyta që humbasim është qetësia.
Metropolet janë gjithmonë të zhurmshme. Mjafton të kujtoni se nëse celularin tuaj gjatë rrugës nuk e mbani në vibrim, ju nuk mund ta dëgjoni zilen e tij. Në terma të tjerë, zhurma trajtohet si ndotje me emrin ndotje akustike, pikërisht duke u nisur prej pasojave që ajo shkakton në shëndetin tonë. Dhe qetësia nuk është një detaj për t'u neglizhuar.

- I treti që humbasim është shëndeti.
Në zonat metropolitane gjithashtu përqëndrohet edhe ndotja më e madhe e ajrit, e cila nis me smogun e mëngjesit, vazhdon me pluhurin gjatë gjithë ditës dhe përmbyllet me zhurmat e natës. Si rezultat pakësohet cilësia e jetës dhe bëhesh gjithmonë e më lehtësisht i prekur prej sëmundjeve të rrugëve të frymëmarrjes.

- E katra që humbasim është paraja.
Në Metropol është pothuajse e pamundur të udhëtosh në këmbë si pasojë e distancave të gjata. Kjo do të fusë një tjetër shërbim jo pak të kushtueshëm, atë të lëvizjes me automjet, i cili më pas do të shkaktojë edhe stres. Padyshim që Metropoli ashtu si të jep paga më të larta, ashtu ka edhe më të shtrenjta shërbimet, duke nisur nga ushqimet e shportës e deri tek pasuritë e patundshme.

Provinca ua garanton të plota të katra pikat e mësipërme.
Në Provincë punën, shkollën, çerdhet e kopshtet i ke pranë. Gjen gjithmonë kohë të lirë për libra, udhëtime, gjyeti apo për çfarëdo pasioni që të keni. Shokët e miqtë i ke në pallat, ose i takon rrugës apo në kafen e preferuar.
Në Provinca dëgjohet ende shushurima e gjetheve dhe mundet të mbash ende kontakt me natyrën. Nëse komshiu më sipër ju shkakton zhurmë, të nesërmen vjen dhe ju kërkon ndjesë.
Cilësia e ajrit është e mirë dhe nëpër provinca mund të jetosh fare mirë edhe pa shpenzuar para dhe energji për një automjet, apo për parkimin e tij. Në Provinca ti njihesh e përshëndetesh me pjesën më të madhe të njerëzve dhe kjo sjell rrjedhimisht edhe qetësi publike në komunitet. Ka qindra e qindra arsye pse jeta në Provinca është më e shëndetshme.

Akoma këmbëngulni për të jetuar në Metropol?!

Shkroi: Stop Injorancës

No comments: