Friday, November 26, 2010

Historia qesharake e Evropës dhe e Botës

Një fushë tjetër ku secili mund të shtrijë më tej interesimin e tij për të njohur më mirë Shqipërinë e sotme, Shqipërinë e kaluar dhe historinë e shqiptarëve në trojet e tyre gjatë sundimin otoman është studimi i historisë së Bibliotekave të Evropës, Amerikës dhe Azisë.

Ky është vazhdim i artikullit "Historia e Bibliotekave..." http://www.facebook.com/note.php?note_id=443610451299

Studimi juaj mund të përfshijë datat e themelimit, numrin e vëllimeve që ato kanë patur në fillim. Do të shihni se bibliotekat serioze fillojnë aty rreth vitit 1750 me 400 ose 2400 libra. Por, shumë shpejt, brenda 50 vjetëve, fondi i tyre arrin në 60.000 e deri 200.000 vëllime. Pra, pas 50 vjetësh numri i librave në fondet e bibliotekave rritet në progresion gjeometrik, çka reflekton përpjekjet e ethshme për të Falsifikuar gjithçka mbi Origjinën, Kulturën dhe Shkencën e kombeve që po lindin.

Çfarë ndodh në ato 50 vjet, kur Erazmi aty rreth vitit 1508 udhëtonte nëpër Evropë vetëm me një arkë me libra, që ishte e tërë pasuria e Dijes së Njerëzimit e katandisur nga Monarkët dhe Vatikani në një thelë?!.
Më interesant bëhet ky studim po të ndërlidhet themelimi i bibliotekave me themelimin e kombeve dhe shteteve, si dhe procesin e arsimimit të shtetasve të tyre. Panorama që del është groteske!

Këtë punë provoni ta bëni për vendet e Evropës: Italinë, Gjermaninë, Anglinë, Francën, Spanjën, si dhe për vende të tjera si Turqia, Arabia Saudite, Egjipti, Siria apo dhe pak më larg, India, Pakistani, Singapori, Kina, Japonia, e deri në Zelandën e Re.

Nga dalin, pra, librat në vitin 1800?
Rritja astronomike e vëllimeve të librave flet për ritmin e ethshëm me të cilën ka ecur më pas i tërë Falsifikimi i Historisë së Njerëzimit. Brenda kësaj Rrumpalle ka shumë gjëra për të analizuar, e prej tyre do të dalë vetëm një konkluzion.

Shënime mbi bibliotekat
Accademia della Cruscahttp://www.accademiadellacrusca.it/storia_biblioteca.shtml Si dovrà arrivare alle "Costituzioni per il Regolamento interno dell'Accademia della Crusca" del 3 agosto 1813, vale a dire pochi anni dopo la ricostituzione dell'Accademia ad opera di Napoleone Bonaparte, per trovare il primo esplicito riferimento alla Biblioteca:
"Labels: 1813 Biblioteka në Itali

Accademia della Cruscahttp://www.accademiadellacrusca.it/storia_biblioteca.shtmlI primi documenti riferibili all'esistenza di un fondo librario dell'Accademia della Crusca risalgono alla seconda metà del Seicento: si tratta di quattro elenchi di opere manoscritte e a stampa conservati nelle "Carte Segni" dell'Archivio storico. 1550 bilbioteka italiane
Labels: 1550 ? - bibliotekë në Itali

Accademia della Cruscahttp://www.accademiadellacrusca.it/storia_biblioteca.shtml Ancora un secolo dopo, nell'editto del 7 luglio 1783 (con il quale il Granduca Pietro Leopoldo unì le tre accademie: della Crusca, degli Apatisti e Fiorentina) non si fa che un generico accenno a "fondi" da accorpare al patrimonio librario della Biblioteca Magliabechiana. Edhe në këtë vit, 1783 nuk dihet nëse ka patur apo jo bibliotekë në Akademinë Italiane
Labels: 1783 biblioteka italiane

Biblioteca Nacional de España - Wikipedia, the free encyclopedia http://en.wikipedia.org/wiki/Biblioteca_Nacional_de_Espa%C3%B1a The Royal Public Library of King Philip V. It housed some 60,000 books by 1752,
Labels: 1752 - bnilioteka spanjolle ka 60000 libra

History - The National Library of Finlandhttp://www.nationallibrary.fi/infoe/introduction/historia.html
Labels: 1755 - biblioteka në Finlandë 4000 libra

From Books to Bytes: The Story of the National Libraryhttp://exhibitions.nlb.gov.sg/bookstobytes/zone1/index.html Labels: 1823 Bibliotekë në Singapor

History of the National Library, India.http://www.nlindia.org/history.html Calcutta Public Library was established in 1836. Labels:1836 – Indi, biblioteka e Kalkutës

Harvard University - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/Harvard_UniversityThe earliest known official reference to Harvard as a "university" occurs in the new Massachusetts Constitution of 1780.
Labels: 1780 Universiteti Harvard, Amerikë

University of Hong Kong - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/The_University_of_Hong_Kong#History The University of Hong Kong traces its origin to the former Hong Kong College of Medicine for Chinese, founded by the London Missionary Society in 1887. Based on the founding date of 1887, the University is arguably the oldest modern university in China beating Nanjing University (founded 1888) by a year. The University itself was founded when Sir Frederick Lugard (later Lord Lugard, 1st Baron Lugard),
Labels: 1887 - Hong Kong

THES - QS World University Rankings - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/THES_-_QS_World_University_Rankings
Labels: Universitetet në botë – lista

University of Vienna - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/University_of_Vienna In 1756, the University Library was finally opened, annexing the Imperial Library (2,787 volumes).
Labels: 1756 - Austri 2787 volume


Mashtrime të Vatikanit – Biblioteka

Le të lexojmë këtë paragraf nga faqja e internetit të Selisë së Shenjtë, dhe të krahasojmë datat se kur kanë lindur të gjitha bibliotekat, në të gjithë botën, me datën e vërtetë të lindjes së Bibliotekës së Vatikanit, e cila nuk është më e hershme se viti 1891.

Ky fragment, si shumë fragmente të tilla, në Lindje dhe në Perëndim, na shërbejnë të kuptojmë sesi në shekullin e 16-të eruditët vunë dorë mbi dijen e mbarë njerëzimit, e transformuan atë duke fshehur dijen e vërtetë dhe duke iu paraqitur njerëzve një histori të rreme, duke fabrikuar për këtë qëllim fakte dhe personazhe të rreme. Vitit 1891 shënon datën kur pjesa më e madhe e këtij falsifikimi të historisë dhe kulturës së Evropës dhe mbarë botës kishte përfunduar.

Evidence for the scrinium of the Roman Church, which was both a library and an archive, goes back as far as the fourth century. In the sixth century it was placed under the primicerius notariorum, and at the end of the eighth century, the first Cardinal Librarian of the Holy Roman Church was named, who also played the role of chancellor. For reasons which are still unclear, the earliest papal libraries and archives were dispersed in the first half of the thirteenth century. The new collections gathered by the thirteenth-century Popes, which can be reconstructed thanks to an inventory made under Boniface VIII, were moved after his death in 1303 first to Perugia, then to Assisi, and finally to Avignon, a process which involved considerable losses. In Avignon, John XXII began to gather a new library, which became part of the collection of the Borghese family in the seventeenth century and returned to the Holy See in 1891

Bibliografi:http://www.vaticanlibrary.vatlib.it/BAVT/info/en/History+And+Structure/Origins.htm


Çudira të shekullit të 16-të – Orthodhoksia
Nga Historia e Orthodhoksisë Lindore mësojmë këto qyfyre :

History of the Orthodox Churchwww.goarch.org/en/ourfaith/articles/article7053... Islam not only recognized Jesus as a great prophet, but tolerated Christians as another People of the Book.

Islami jo vetëm që e njohu Jezusin, por ai edhe i toleroi të Krishterët si një Popull tjetër i Librit të Shenjtë.

it is striking that the patriarch's and the hierarchy's position was considerably strengthened and their power increased. They were endowed with civil as well as ecclesiastical power over all Christians in Ottoman territories.

Është për t'u habitur se pozita e patriarkut dhe e hierarkisë (në kohën e Turqisë. shën. im) u forcua edhe më shumë dhe pushteti i i tij u rrit edhe më. Atyre iu dhanë pushtete civile dhe fetare mbi të gjithë të Krishterët e territoreve Otomane.

Megjithë këto të mira, që Orthodoksët grekë përfituan nga Porta e Lartë e Stambollit, ordhoksët ankohen se:

It is this geographical and intellectual confinement which, in part, explains Orthodoxy's silence during the Reformation in sixteenth century Europe. That this important theological debate should often seem distorted to the Orthodox is not surprising: they never took part in it. And yet, it is not the isolation alone, but the consequences of Ottoman rule that make these pages of Church history so bleak from virtually every point of view.

Ishte ky kufizim gjeografik dhe intelektual, i cili shpjegon, pjesërisht, heshtjen e Orthodhoksisë gjatë Reformës në shekullin e 16-të. Ky debat i rëndësishëm teologjik duhet parë që shpesh shihet nga Orthodoksët me çudi , nuk ka pse të na çudisë: ata nuk morën pjesë kurrë në të. Dhe, për më tepër, nuk është vetëm izolimi, por pasojat e sundimit Otoman që i kanë zbehur këto faqe të historisë në çdo pikëpamje.

Pyetja jonë është kjo:

A kishte Orthodhoksë në shekullin e 16-të?
Për mua, nuk kishte këmbë orthodhoksi në atë kohë në Ballkan e deri në Shën Petërburg. Kjo është arsyeja përse historia e Orthodhoksisë hesht për shekullin e 16-të dhe gënjen për të kaluarën e saj "të lavdishme".

Mbllaçiteni vetë këtë pjesë të fundit të shënimeve që ne kemi nxjerrë nga kjo faqe interneti e Kishës Orthodhokse:

The Church of Serbia, which had lost its patriarchate in the Turkish period, became autocephalous in 1879, and its primate was recognized as patriarch by Constantinople in 1922. Romania, today the largest self-governing Church after Russia, was declared autocephalous in 1885 and became a patriarchate in 1925. Finally, the Church of Bulgaria declared itself autocephalous in 1860, but it was not until 1945 that Constantinople recognized it; its metropolitan in Sofia assumed the title of patriarch in 1953.


Frëngjishtja
Çfarë gjuhe fliste gjysma e Francës kur deri në vitin 1789 vetëm 50% e francezëve flisnin frëngjisht? Po gjysma tjetër, vërtet dinte të shkruante dhe të këndonte frëngjisht? E besoni ju këtë?

in 1789 50% of the French people didn't speak it at all, and only 12 to 13% spoke it 'fairly' - in fact, even in oïl language zones, out of a central region, it wasn't usually spoken except in cities, and, even there, not always in the faubourgs [approximatively translatable to "suburbs"]. In the North as in the South of France, almost nobody spoke French."[8]http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_French#Modern_French

A po filloni të kuptoni përse ne shqiptarëve na urrejnë kaq shumë?
Çlirim Xhunga

Zbulohet në Francë qyteza e vogël me emrin Berat

BERAT Qytetit 2400-vjeçar të Beratit i gjendet një "vëlla" i vogël me të njëjtin emër në Francë.
Ajo që bën përshtypje është fakti se në kufi me Beratin francez ndodhet edhe një qytet me emrin Kozare, emrin e të cilit e mban njëri nga fshatrat më të hershëm në rajonin e Beratit, që është fshati Kozare i komunës Perondi.

Berati i Francës është "zbuluar rastësisht" nga një emigrant, sot biznesmen i njohur beratas, i cili iku nga vendi që në vitin 1990. "Nuk janë vetëm emrat, por dhe disa rite, doke e zakone pothuaj të njëjta si në Berat.

Më bëri përshtypje që në fillim dhe u interesova. Kontaktoja vazhdimisht dhe me kreun e Bashkisë vendase, Paul-Marie Blanc, i cili u angazhua dhe shfaqi interes për historinë e Beratit në Shqipëri. Duhet studimi i ekspertëve përkatës, por kjo qytezë me 2700 banorë që ka doke e zakone të njëjta, të përafërta me shumë nga tonat, mund të jetë shpërngulur nga Shqipëria pas vdekjes së Skënderbeut në vitin 1468", - pohon Gazmend Toska.

BERATI FRANCEZ
Foto nga Visi
Emigranti shqiptar në Francë rrëfen zbulimin e qytezës Berat në këtë shtet dhe përpjekjet për interes e hulumtim për një lidhje të banorëve të tij me qytetin e lashtë të Beratit në Shqipëri. "Gjatë shëtitjes në Francë më ra në sy një qytezë që mbante emrin e qytetit tim të lindjes, Beratit. Komunikova me Paul-Marie Blanc, kryebashkiakun e Beratit të Francës, dhe e njoha atë me historinë e kulturën e lashtë të 'vëllait' më të madh me emrin Berat që ndodhet në Ballkan. Pas informacionit mbi Beratin shqiptar, kryebashkiaku i Beratit francez, i entuziazmuar ka shprehur interesin e tij për të ditur edhe më shumë për qytetin shqiptar të Beratit", - shton për "Gazeta Shqiptare" biznesmeni Gazmend Toska. Së fundi u arrit të kontaktohet edhe mes drejtuesve vendorë të dy qyteteve me të njëjtin emër. Këtë e konfirmon për "Gazeta Shqiptare" dhe Fadil Nasufi, kreu i Bashkisë së Beratit. Para pak ditësh, Evgjeni Pelivani, zëvendëskryetarja e Bashkisë dhe disa prej pjesëtarëve të stafit të institucionit tonë, kanë pasur një bisedë online me kryebashkiakun e Beratit të Francës, Paul-Marie Blanc, i cili ka thënë se veç binjakëzimit mes dy qyteteve me të njëjtin emër do të ketë edhe një përpjekje të tijën për të bërë më të njohur në shtetin francez qytetin historik të Beratit shqiptar, i cili tashmë që prej 8 korrikut 2008 është pjesë e kulturës botërore UNESCO. Binjakëzimi hap dhe mundësitë e studimit të origjinës së përbashkët", - pohoi Nasufi.  

VENDNDODHJA 

Berati i Francës ndodhet në Rajonin e Tuluzës, në një komunë të vogël me rreth 2.700 banorë. Komuna ndodhet në zonën e Pirenejve Qendrorë dhe distancat më të afërta me qytetet fqinje janë si më poshtë: Karbone 10 km, Kozares 20 km, Tuluze 37 km, Aeroporti i Tuluzës 33 km, Pamiers 53 km, San Zhiron 42 km, San Lizier 40 km.

Ndonëse nuk ka konfirmim zyrtar dhe shkencor, disa prej studiuesve beratas të historisë mendojnë se qyteti francez me emrin Berat mund të jetë themeluar nga beratasit e larguar nga ky qytet pas vdekjes së Skënderbeut në vitin 1468, të cilët pas largimit mund të jenë vendosur në rajonet arbëreshe të Italisë, e më pas në Francë.

Abedin Kaja, G. Shqiptare

Tuesday, November 23, 2010

Fallsifikimet e shekullit të 16-të

Mesjeta evropiane – evropianët për njëri - tjetrin
Është e vështirë, Sasha, të zbulosh shkrime të vjetra të huajve mbi të kaluarën e popullit tonë. Megjithatë, ne kemi gjetur rrugë të reja për të shkuar drejt të vërtetës gjuhësore dhe historike. Një nga këto rrugë është të shihet se ç'thonë evropianët për të shkuarën e njeri - tjetrit. Këtu më poshtë po të përcjell thënien e një mbretëreshe mbret të suedezëve, Kristina (1626- 1689), http://en.wikipedia.org/wiki/Christina_of_Sweden e bija e Gustav II Adolf i Suedisë, e cila për anglezët thotë se: they have no culture to speak of …

Kristina ka lindur pasi Shekspiri ka shkruar kryeveprat e veta. Po si ka mundësi atëhere të ketë ekzistuar një Shekspir në atë kohë, apo të ketë lindur një Shekspir në një Angli pa kulturë?

Fallsifikimet e shekullit të 16-të – Kryepeshkopi Johannes Magnus

Për fallsifikimet e shekullit 16-të flet dhe Wikipedia te zëri Johannes Magnus, një kryepeshkop, i cili veprën e tij Historia e Mbretërve të Gotëve dhe Suedezëve e ka të mbushur, siç thotë dhe teksti i mëposhtëm, me përralla dhe fantazi. Ky libër është një nga kryeveprat e mashtrimit që dolën me bollëk në shekullin e 16-të nga ofiçinat e Papëve të Romës, dhe me bekimin e tyre.

Shih për këtë te:http://en.wikipedia.org/wiki/Johannes_Magnus

Fallsifikimet e historisë në shekullin e 16-të – Miti i Gotëve dhe Noah

Duke ndjekur në disa plane rrjedhën e ngjarjeve të shekullit të 16-të Sasha, duke parë ngritjen e mbretërive të para në Evropë, shkrimin për herë të parë të biblave në gjuhët evropiane dhe krijimin e gjuhëve të reja e të vjetra, si dhe duke lexuar historitë e para që Papati porositi për të trilluar historinë e popujve e të kombeve, që Vatikani dhe Mbretëritë kishte planifikuar të realizonin në Evropë, ne do të krijojmë një ide më të qartë për Megamashtrimin Evropian të bërë në kurriz të popullit shqiptar.

Duke i krahasuar për trillimet e Johannes Magnus për të cilat na flet Wikipedia me pretendimet e Erikut, të birit të Gustavit të Suedisë, themeluesit të mbretërisë Suedeze, që rridhte nga Vasat, Bassa-t, Pashat, Pasque-t, pra, (festa e ) Pashkëve, ne fillojmë të kuptojmë se Papati dhe Mbretërit e rinj të Evropës, me origjinë nga familjet aristokrate shqiptare, ishin porositësit e kryeveprave që fallsifikuan historinë e Evropës nga Lashtësia deri në vitin 1500. Por, këto kryevepra nuk mund të mos binin për shumë arësye në kundërti mes tyre, dhe këtu, në këtë material të stërmadh e grotesk ne do të gjejmë të vërtetën kulluar.

Kjo e vërtetë ne do të na mësojë sesi Bibla dhe Historitë e Mbretërive të Reja të Evropës, ashtu si dhe gjuhët e Reja dhe të Vjetra u shkruan vetëm pasi të gjitha familjet shqiptare, aristokratike ose jo, zunë vende dhe pozicione dominuese në mbarë Evropën. Bibla = Libro d'Oro i Mbretërve të Evropës, duhet të pasqyronte këtë Realitet të Ri duke përfshirë të gjitha Familje e Mëdha në gjenealogjinë e atyre Njerëzve, që kishin të drejtën të mbaheshin mend nga Historia.


Shih edhe http://hem.bredband.net/johava/WASAe.htm#sverige

Sasha,
Shekulli i 16-të është i famshëm në histori pasi gjatë dekadave të tij, krahas shkrimit të famshëm të Martin Luther Von den Jüden und ihren Lügen", Evropa nis të përjetojë lindjen e kësaj race fantazmë.

Do të sugjeroja t’i hidhje një sy këtij shkrimi të mëposhtëm për të parë sesi kjo racë nisi të mbijë kudo në Evropë e në Botë me bekimin e vetë Monarkëve të Evropës. A nuk kemi të bëjmë këtu me një Projekt të Hershëm të Politikës Përça e Sundo dhe të Ndërsimit të Njerëzve (të identifikuar më vonë në kombe) kundër njeri – tjetrit?

http://www.revisedhistory.org/jews.html

Çfarë ka ndodhur në shekullin e 16-të?

Po t'i heqim Historisë gënjeshtrat e përhapura mbi ngjarje të shtrembëruara e të gënjeshtërta të para 1500-ës, rezulton se edhe Turqia u bë shtet i fuqishëm në shekujt 16 dhe 17-të, kur në krye të Turqisë u vunë Bashat e Dukagjinasve. Edhe Maria qe një virgjëneshë Vasa – Vasa, nga Vasat qe dhe familja mbretërore e Suedisë, Angjelina Komneni, majka serbëve, polli e shpërndau gjithandej nëpër Evropë sundimtarë. Reliket e saj i nderojnë deri në Spanjë.
Edhe Ataturku, Ati Turqisë së Re qe një Pashë, një Bassa, një bacë me origjinë shqiptare. Sapo Ataturku erdhi në pushtet, turqishtja u largua edhe më nga osmanllishtja, pra, edhe akoma më larg nga origjina e tyre shqipja. Në qoftë se doni të studjoni turqishten, duhet të bëni kujdes, pra, të shihni fjalët turke që u zëvendësuan nga Ataturku në vitet 30-të.

The Ottoman Empire interacted with both Eastern and Western cultures throughout its 623-year history. In the 16th and 17th centuries, it was among the world's most powerful political entities, often locking horns with the Holy Roman Empire in its steady advance towards Central Europe through the Balkans and the southern part of the Polish-Lithuanian Commonwealth on land;[5] and with the combined forces (Holy Leagues) of Habsburg Spain, the Republic of Venice and the Knights of St. John at sea for the control of the Mediterranean basin; while frequently confronting Portuguese fleets at the Indian Ocean for defending the Empire's monopoly over the ancient maritime trade routes between East Asia and Western Europe, which had become increasingly compromised since the discovery of the Cape of Good Hope in 1488.

http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_of_turkey

Dy standarde

Edhe lidhur me dijen, Monarko – Klerikët kanë dy standarde, një për vende të emancipuara (vende ku ato kanë ngritur mbretëritë apo perandoritë e tyre), dhe një për vende dhe rajone të prapambetura (siç është Ballkani dhe Shqipëria).

Në vende të zhvilluara botohen dhe shiten nga shtëpitë botuese më prestigjoze libra që bëjnë bujë, libra që përmbysin tabu, siç është rasti i librit të Anatoli Fomenkos,

History, Science or Fiction?

Dhe për shitjen e këtij libri që hedh poshtë Historinë e Evropës kemi shembuj nga botime në shtëpi botuese si:

http://www.amazon.com/History-Fiction-Science-Chronology-No/dp/2913621058http://www.atlasbooks.com/marktplc/01098.htm

Po kështu, Amazon.com dhe Amazon.de vazhdojnë të shesin librin e Herbert Illig "Wer hat das Uhr gedreht" ku ky historian gjerman shpjegon sesi janë krijuar nga hiçi 300 vjet (700 – 900) histori të Evropës.

http://www.amazon.de/gedreht-Jahre-Geschichte-erfunden-wurden/dp/361226561X

Përse atëhere në Shqipëri shqiptarët tremben, plagosën e vriten? Përse vetëm historia e tyre dhe e tërë Ballkanit, e Apenineve dhe më gjërë nuk duhet të dalë në dritë?

Kjo sepse planet e Monarko – Klerikëve kundër shqiptarëve dhe ballkanasve janë shumë të errëta, Ballkani duhet të mbetet përjetë i tillë, një fuçi baruti. Kjo është e vetmja arsye e një qëndrimi të tillë antiballkanik, që i ka kundërvënë përherë ballkanasit kundër njëri – tjetrit, kjo është dhe një nga arsyet përse nuk lejohet të hidhet dritë mbi Historinë e Ballkanit. Ndryshe, shqiptarët nuk do të haheshin me serbët për Eposin e Kreshnikëve, ndryshe ne sot s'do të kishim Samarxhiçë dhe zv. ministra grekë që të bridhnin për punë të mbrapshta në Mitrovicë dhe në Himarë.

Termi arkeologji

Në anglisht termi archeology del në vitin 1607 dhe në frengjisht në 1599-ën :

The Oxford English Dictionary defines archaeology firstly as 'ancient history generally; systematic description or study of antiquities', and then specifically as 'the scientific study of the remains and monuments of the prehistoric period'. The first usage of the word as recorded by the Oxford English Dictionary dates from 1607. The English Heritage website defines archaeology as 'the study of past societies and individuals through the physical remains they have left us'.

http://www.nationalarchives.gov.uk/catalogue/RdLeaflet.asp?sLeafletID=401&j=1

Në frëngjisht termi arkeologji del :

ÉTYMOL. ET HIST. − 1599 « science des choses antiques » (La Popelinière, Hist. d. histoires, I, 211 ds Fr. mod., t. 22, p. 57 : Marsias Tabenus fit aussi les histoires de son pays, douze livres de l'archéologie, sept de choses fabuleuses et autres); 1818 « id. » (Ballanche, Essai sur les institutions, pp. 100-101 ds Brunot t. 12, p. 212 : elle [notre littérature du siècle de Louis XIV] commence donc à être déjà pour nous en quelque sorte... une littérature ancienne, de l'archéologie).Empr. au gr. ἀρχαιολογία « légendes ou histoire de l'antiquité », composé de ἀρχαι̃ος « qui concerne les temps très anciens, relatif aux origines » et de λογος « discours, récit », Platon, Hipp. Ma., 285d ds Bailly.http://www.cnrtl.fr/etymologie/archeologie

Pyetja që shtrojmë përsëri ne është:

Përse vetëm në shekullin e 16-të del për herë të parë kjo shkencë dhe termi i tij? Përse në një mijë vjet nuk u gjet një shekull tjetër të mendohej për lashtësinë dhe objektet e saj?

Bailly më 1901-in thotë se e ka përdorur njëherë Platoni. Po nga koha e Platonit deri më 1599 frëngjisht dhe 1603 anglisht përse nuk u kujtua njeri për arkeologjinë si term, shkencë, kur historia e arkeologjisë si shkencë dhe gërmimet e saj të para dhe datojnë mes shekullit të 17 dhe të 18-të, 150 vjet pasi objektet i kishin varrosur vetë?

Citojmë nga Wikipedia:
"Kur Knjazi i Moskes, Vasili i III Ivanoviç kërkoi një letrar të shquar e njeri të ditur për përkthimin e shkrimeve të shenjta që kishte marre nga Bizanti, Mihali e pranoi ftesën dhe pas një qëndrimi në Krim për të mësuar rusishten, me 4 mars 1518 arriti ne Moske ku u prit me nderime dhe iu vu në dispozicion biblioteka e pasur e këtij qyteti.
"http://sq.wikipedia.org/wiki/Mihal_Trivoli


Pyetjet që shtrojmë ne janë këto:

Kur dhe si u morrën ato libra nga Bizanti? Përse u desh të binte Bizanti, që të merreshin ato libra? Kush e mundi Bizantin, dhe si ranë librat e Bizantit në duart e gjithë Monarkëve të Evropës, kur ato duhet t'i kishte në dorë vetëm Turqia? Po qe se Monarkët e tjerë duhet t'i kishin patur në dorë me kohë, shekuj përpara, përse pritën atëhere të binte Bizanti që ato të përktheheshin e mësoheshin në të gjitha hapësirat e mender Evropës?

Ç'ishin këto libra, në ç'gjuhë ishin shkruar ato?

Çfarë librash ka patur deri më atëhere Rusia?

Përse për këto libra u desh të pritej Mihal Artioti që t'i përkthente ato? Si nuk u gjet një rus që ta bënte këtë punë, pasi dihet që të përkthehesh një kryevepër në një gjuhë, përkthyesi duhet ta ketë gjuhën në të cilën përkthehet vepra gjuhë amtare! Si një shqiptar, që e quajnë dhe grek, ta njihte rusishten në pak vjet më mirë se një rus i vërtetë? Dhe s'është fjala për përkthimin e një vepre të vetme, Mihal Artioti, sipas spanjollëve, njihet si përkthyesi më i madh i botës, njeriu që ka lënë më shumë se kushdo përkthime, dhe të gjitha këto në gjuhën ruse.

Kush ka ndonjë pyetje tjetër për të bërë rreth këtyre çudirave të shekullit të 16-të, tani lidhur me Artiotin dhe Rusët, është i lutur të ma bëjë dhe mua me dije.
Historia e Evropës dhe e Kishës është e ngopur 100 % me falsifikime të Historisë e të Kulturës Evropiane nga më të rëndat e më të paturpshmet. E tërë literatura që flet për historinë, letërsinë, artet dhe kulturën para shekullit të 16-të s’është gjë tjetër veçse një Kryevepër e Shëmtisë Morale dhe Kulturore të njerëzve që ngritën Vatikanin dhe të gjitha Monarkitë e Evropës. Kjo Shëmti historike e kulturore është kaq e madhe e kaq rrënqethëse sa që vetë studjuesit e Perëndimit janë detyruar të pranojnë se një pjesë të Dijes së shkruar në shekullin e 16-të e më pas janë Forgeries = Falsifikime.

Tani, lexoni se ç’thonë evropianët me gojën e tyre për dokumente të panumërta të lëshuara nga papë të ndryshme, që të gjitha të fallsifikuara!

http://en.wikipedia.org/wiki/Pseudo-Isidore

Pasardhësit e këtyre monstrave e përbindshave, Monarkë, Papë, Lakej si Bushi e të gjithë Kryetarët e Shteteve të Perëndimit, janë ata që sot në emër të idealeve të Demokracisë dhe Përparimit vazhdojnë t’i vënë zjarrin botës, t’i thonë çdo ditë të Zezës së Bardhë, të dëfrejnë mbi Kërrmat e Njerëzve. Pa një Histori të Fallsifikuar të Evropës një Katrahurë e tillë s’do të qe kurrë e mundur.

Cila është historia e vërtetë e mbretërve të Evropës?
Te http://en.wikipedia.org/wiki/Johannes_Magnus lexojmë se:

The Historia de omnibus gothorum sueonumque regibus ("History of all Kings of Goths and Swedes") is a work on Swedish history, which was printed posthumously in Rome in 1554, by Johannes' brother Olaus Magnus. … Johannes Magnus invented a list of kings of Sweden with five Erics before Eric the Victorious, where he started counting from Jordanes' Berig as Eric I. He also invented six Charleses before Karl Sverkersson. This is how Gustav Vasa's sons could style themselves as Eric XIV and Charles IX.

“Historia e të gjithë mbretërve” është një vepër mbi historinë e Suedezëve, e cila u botua pas vdekjes (së Johannes Magnus, shën. im) në Romë më 1554 nga vëllai i Johannes, Olaus Magnus … Johannes Magnus sajoi nga mendja e tij një listë mbretërish të Suedisë me 5 Erikë para Erikut Fitimtar, kur ai filloi të numërojë nga Jordanes Berig si Eriku i I-rë. Ai gjithashtu, shpiku nga mendja gjashtë Karlëpërpara Karl Sverkerssonit. Ja, pra, sesi bijtë e Gustav Vasa-s mund ta stilizonin veten si Eriku i XIV dhe Karli i IX-të.

Këta janë mbretërit e paqenë të Suedisë, zonja e zotërinj të nderuar të apasionuar pas Historisë së Evropës. Gjatë historisë 2000 e ca vjeçare të Suedisë ata kanë drejtuar popullin suedez, janë kurorëzuar nga peshkopë, kanë luftuar kundër mbretërive fqinje, janë edukuar me poemat e Homerit, kanë lexuar Sokratin e Platonit, kanë mësuar se ç’thoshte Aristoteli, kanë shijuar nga afër skulpturat e Fidias, kanë dëgjuar për Aleksandrin e Madh, për betejën e Termopileve. Ata kanë mësuar gjeometrinë e Euklidit, e më pas kanë ndjekur nga afër arritjet e romakëve, kanë njohur vetë Çezarin dhe Neronin, kanë qenë në Jeruzalem kur u var Krishti. Shekuj më vonë këta mbretër do të njohin Konstandinin Zulmëmadh, do të drejtonin Suedinë me kodet e Justinianit, ata patën një bashkëpunim të frytshëm me Bizantin. Me librat e bibliotekës së Konstandinopojës ngritën biblioteka të pasura me libra. Në vendet e tyre lulëzoi si kurrë ndonjëherë jeta ekonomike dhe shkencore.

Por, çfarë thonë në të vërtetë burimet për Suedinë?

Te http://en.wikipedia.org/wiki/Sweden#Swedish_Empire
ne nuk mësojmë kurrgjë nga ato që thamë më sipër. Dhe kjo është logjike. Historia e suedezëve fillon 12.000 vjet p.e.s. Është periudha e gjuetarëve dhe peshkatarëve. 4000 vjet p.e.s. mbërrijnë në Suedi nga Jugu shpatat prej guri dhe poçeria me zbukurime. Rreth 1700 p.e.s., gjatë periudhës pre-urbane, në Suedi kemi importet e para nga Evropa (?!) të punimeve të bronzit. Më pas, për periudhën e hekurit dhe deri më 1000 të erës sonë autori zihet ngushtë, nuk din se ç’të thotë.

There are written sources but most hold a very low source-critical quality, Ekzistojnë burime të shkruara, por, me cilësi të ulët burimore.

Pra, suedezët nga epoka e hekurit, nga shek. 8 para Krishtit deri në vitin 1000 të erës tonë nuk kanë dokumente të besueshme! Më 1000-ën pas Krishtit kemi hyrjen për herë të parë në Suedi të arkitekturës prej guri dhe të urdhërave fetarë! Deri në vitin 1000 të erës tonë, në këtë periudhë të gjatë e të rëndësishme të njerëzimit nuk na shfaqet në Suedi asnjë gjurmë e Greqisë së Lashtë dhe e Romës. Nuk kemi as kështjella e as manastire. Asnjë prift nuk është parë andej rrotull, s’kemi gjurmë as të Krishtit, as të Kryqit. Për Muhamedin as që mos e çoni ndër mend. Muhamedi kishte kohë që kishte vdekur, dhe arabët e evropianët ishin të zënë me punë më të thella, këmbenin me njeri - tjetrin veprat e Grekërve të Mëdhenj. Kurse suedezët, disa gradë gjeografikë më sipër, deri në vitin 1000 s’kanë parë ende romakë me sy. Aty nga shekulli i 9-të Varus i gjermanëve i paska ndalur, thonë, romakët në Betejën e pyllit Teutoburg,. Por, këtu qëndron dhe çudia: megjithë që romakët nuk hynë kurrë në Suedi, në Suedi lulëzoi periudha romake: Taciti në vitin 98 të erës tonë na paska shkruar se … dhe lexoni se ç’proçka thotë në tekst. Fakti që ato që shkruan Taciti janë prroçka na e thotë dhe autori i shkrimit për Suedinë te Wikipedia: “Whether any of the brief information he reports about this distant barbaric area was well-founded is uncertain”.
Por, edhe autori te Wikipedia s’mund të rrijë dot pa gënjyer një çikë: megjithëse të shkëputur krejt nga Evropa, suedezët paskan zhvilluar vetë një gjuhë proto-nordike, paskan patur dhe një literaturë, na e paska krijuar një elitë suedeze në padijeni të plotë dhe fshehur nga Evropa?!

Ç’ndodh në Suedi pas vitit 1000?
Po mbretëritë e tjera të Evropës ç’historira e qyfyre të tjera kanë shkruar për vete? Ç’bënin në këtë kohë arabët, indianët dhe kinezët? Çfarë diskutohej në këta shekuj në Koncilet e Vatikanit? Cilët papë i kanë drejtuar? A ka ekzistuar, pra, Vatikani? A ka ekzistuar Bizanti? Ç’ka qenë deri më shek. 16-të Evropa?

Vazhdoni ta lexoni vetë tërë këtë Gënjeshtër të madhe, të gjitha mrekullitë, gjithçka që ka ndodhur deri në shekullin e 16-të! Shekulli i 16-të është shekulli i Fallsifikimit të Historisë dhe Mashtrimit të Popujve.

Çlirim Xhunga 2008

Burimi:  http://clirimxhunga6.blogspot.com/2008/06/falsifikimi-i-historis-s-evrops.html

Vjedhje me shërbim të përshpejtuar

Siç kemi dëshmuar edhe më parë, pajisja me pasaportat biometrike e qytetarëve shqiptarë, nuk ka rimbursuar asnjë qytetar që pasaportën aktuale e kishte të vlefshme brenda afatit 10-vjeçar të përdorimit të saj.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=481426435353&set=a.228604220353.283529.135633570353
Veç kësaj kemi dëshmuar, se si edhe çmimi i pasaportës biometrike shqiptare, është më i shtrenjti në rajon, përkatësisht:
- Në Shqipëri kjo pasaportë kushton 50 €
- Bosnjë-Hercegovinë 20.51 €
- Maqedoni 22 €
- Mali i Zi 40 €
- Serbi 20 €

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150302799905354&set=a.228604220353.283529.135633570353



Së fundmi Ministria e Brendshme njoftoi ofrimin e shërbimit më të ri për qytetarët, që duan të pajisen me pasaportat e reja biometrike, që quhet Shërbimin i ri i përshpejtuar i pasaportës biometrike, i barazvlefshëm me  "Passport Expres" në vendet e tjera. Paguhet afërsisht 120 euro, apo 15 mijë lekë, pra pothuajse 3-fishi i çmimit të pasaportës, që kushton 6 mijë lekë dhe presupozohet që me anë të këtij shërbimi pasaportat ti përfitoni, maksimumi brenda 2-3 ditësh nga dita e aplikimit.

"Kuponat për procesim të përshpejtuar të pasaportës biometrike në zyrën qëndrore postare të Tiranës dhe në zyrën postare të njësisë bashkiake numër 3 në Tiranë.

Sa i përket aplikimit, kjo sipas Ministrisë u mundësohet të gjithë shtetasve të Republikës së Shqipërisë, por do të kryhet vetëm pranë zyrave të “Aleat” në njësitë bashkiake nr 3, 4, dhe 10 të Tiranës. Aplikimi do të vendosë dhe kohën e prodhimit të pasaportës. Kështu në rast se aplikohet deri në orën 11:00 pasaporta do të prodhohet për dy ditë punë, nëse aplikohet pas orës 11:00, pasaporta do të prodhohet për 3 ditë. Pasaportat e prodhuara në mënyrë të përshpejtuar do të mund të tërhiqen nga qytetarët cdo ditë në orën 16:00 në Drejtorinë e Policisë së Qarkut, Tiranë" (cit. Balkanweb)

Panorama në të vërtetë është krejt e ndryshme.
Në të gjitha zyrat e njësive bashkiake rradha është shtuar edhe më tepër e bashkë me të edhe sekserët. Aplikantët, që vijnë nga rrethe të ndryshme deklarojnë se kanë aplikuar minimalisht që para 6-7ditësh për shërbimin e përshpjetuar dhe ende nuk kanë në duart e tyre pasaportat e reja biometrike.


Si mundet vallë që për këtë shërbim të vendosen gjithsej 3 njësi bashkiake, me nga 1 punonjëse secila?


Përse qytetarët shqiptarë vidhen kaq hapur dhe nuk guxojnë të ngrenë zërin. Shteti të kërkon 9000 lekë më tepër për këtë shërbim dhe në rastin kur nga krahu i tij shkelet kontrata, sërish qytetarët e diskriminuar e shtypur, nuk rimbursohen.

Si shpjegohet që psh Holanda, ky shtet me një mirëqenie kaq të lartë, shërbimin e përshpejtuar e vlerëson me një shumë përafërsisht 90 euro dhe pasaportën e merr brenda ditës, e në Shqipëri ky çmim është më i lartë, për një shërbim të dështuar?

Edhe sa koha do lejojnë qytetarët shqiptarë të shkelen nga shteti i tyre, të vidhen në mes të ditës?
Apo deri ditën kur të hapen dyert për në Europë dhe t'ia mbathin kush të mundë, që gjakpirësit të vazhdojnë të mbretërojnë në errësirën që kanë pjellë?

Nuk ka krim më të madh se vjedhja dhe shqiptarët duhet t'u presin duart hajdutëve, përndryshe ky vend i pasur do të pjellë gjithmonë varfëri dhe Migjeni do jetë gjithmonë bashkëkohor!

I thuaj jo robërisë! Guxo, dhe ndjehu qytetar!

Shkroi: Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

Ca pika shiu ranë mbi qelq, e një Shqipëri u gjend në hall...

Jo, nuk mundem t'a besoj që n'a kanë gënjyer kaq rëndë dhe kaq pa arsye. Të gjitha krijimet, poezi, këngë apo valle, që janë bërë për shiun të demaskohen si heretike. Të gjithë njerëzit me natyrë romantike, sidomos nga ata që adhurojnë ecjen nën shi e luten që ai të bjerë, të etiketohen si persona të rrezikshëm.
Të ndryshohen tekstet e Diturisë së Natyrës, tek pjesa ku thuhet se shiu është ushqim për bimët, pastrues ajri, zbutës klime, etj. Shiu të futet menjëherë tek fenomenet më të rrezikshme siç janë vullkanet, tërmetet, tsunamit, uraganët, tajfunet etj.
Madje duhet të demaskojmë edhe mashtrimin historik, se shiu qenka një fenomen i vjetër sa edhe vetë atmosfera mbi Tokë. Kjo nuk ka asnjë mundësi të jetë e vërtetë. Shiu duhet të jetë padyshim një fenomen shumë i ri dhe i rrezikshëm, përndryshe njerëzit e sotëm do të kishin mundur t'ia gjenin një zgjidhje.

Askund në librat historikë nuk njohim ngjarje ku një qytetërim paralizohet nga shiu, përmbytet nga shirat. Eshtë e paimagjinueshme të mendosh që edhe në Shqipëri ku teknologjia e fundit vjen me shpejtësinë e internetit, njerëzit ende mos të kenë gjetur një zgjidhje për shiun, këtë fenomen misterioz.

Nëse nuk jeni të informuar, me hidhërim të plotë më duhet t'iu tregoj, se dje në Shqipëri ka rënë shi. Nuk dihen shkaqet e këtij fenomeni vrastar që na goditi, nuk dihet as periudha kur ky fenomen godet, por dihet që paralizimi që ai na shkaktoi, ishte fatal.

Dje Shqipëria, por shumë më rëndë kryeqyteti i saj, Tirana, janë paralizuar totalisht.
http://www.youtube.com/watch?v=XBLc_mYCujs%EF%BB%BF

Dje dita u shkurtua me 6 orë. Shumica e banorëve kryeqytetas dje u ushqyen në drakë (drekë+darkë). Dje banorët e Tiranës kryen edhe ritualin e munguar të ditës "Një ditë pa makina". Dje nuk u vodh asnjë makinë. Dje të gjitha rrugët e Tiranës u shndërruan në parkingje. Të gjitha makinat që kishin lëvizur dje, harxhuan minimalisht 10 litra karburant më tepër. Dje në kryeqytet nuk u vendos asnjë gjobë për mungesën e vendosjes së rripit të sigurimit, por as për kundravajtje, parakalime të gabuara, thyerje sinjalistike. Dje me shumë gjasa policia nuk kreu asnjë ndjekje keqbërësi. Dje urbanët ishin bosh dhe njerëzit iu rikthyen ecjes në këmbë duke mbushur rrugë e trotuarë.
Njerëzit nëpër makina ndahesh në dy kategori kryesore: në ata që ziheshin e grindeshin papushim gjithë kohës dhe në ata që filluan të shkëmbejnë cigare me njëri-tjetrin duke bërë një dorë të mirë muhabet.
Fëmijët e çerdheve, kopshteve, shkollave fillore e 9-vjeçareve i zunë të qarat, uria e gjumi nëpër furgonat e transportit.
Foto nga Erjon Rryçi
Mosha e tretë, që vuan nga sëmundje të ndryshme, ishte ajo që detyrohej më tepër të kryente nevojat personale në mes të rrugës, midis makinave me drita fikur.

Dje asnjë shërbim urgjence nuk ka funksionuar dhe nëse ndonjë grua shtatëzënë ka lindur në rrugë, i sugjeroj t'a quajë fëmijën e saj Shiu apo Vetëtima.


Në qytete e zona të tjera rurale të Shqipërisë ka patur përmbytje, mungesë të energjisë elektrike dhe pasiguri për jetën.
Tani që u njohëm pak a shumë me panoramën që shiu gjakatar shkakton, mendoj se është koha për t'u marrë disa masa. Ka zëra jo fort të besueshëm që thonë se në Shqipëri mund të bjerë shi sërish...

Të lëmë pak mënjanë wireless-in, 3GP-në, naftën D2, antimaterien, përpunimin e plehrave, çentralet bërthamore, teknologjinë dixhitale e kanalet dixhitale dhe të guxojmë më lart, duke tentuar të hapim kanalet zhbllokuese.

Nuk ka rëndësi vetëm të bëni pingpong me topin e fajit Zotërinj përfaqësues të popullit, por kujdes!
Shiu do të bjerë përsëri!

Nuk besoj se doni të hyni në histori si rasti i vetëm në botë, ku pushteti rrëzohet nga revoltat popullore, kundra shiut!

Shkroi: Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

Monday, November 22, 2010

Plazhi në Shqipëri dhe të painformuarit në Zvicër

Partia ekstremiste zviceriane duket se nuk është shumë e informuar për mënyrën se si jetojnë shqiptarët, ndërsa ka promovuar një fushatë provokuese sipas të cilës shqiptarët lahen veshur dhe se në mënyrë të tillë ata do të shkojnë të lahen në liqenin e Zyrihut.

Që SVP të mos jetojë në paditurinë e saj, është mirë që të informohet se Shqipëria sapo u shpall destinacion i Lonley Planet që fton të huajt të vizitojnë vendin dhe sidomos brigjet e Jonit e të Adriatikut (ku njerëzit mund të lahen si tu dojë kokrra e qefit), por që njëkohësisht mund t’i bëjë ata të kuptojnë se shumë pak shqiptarë do zgjedhin liqenet e Zvicrës për tu larë.  


Mesazh provokues i partisë popullore në Zvicër
Një parti ekstremiste me ndikim të konsiderueshëm në jetën politike të Zvicrës ka publikuar foto fyese dhe provokative duke ofenduar shqiptarët dhe vlerësuar se heqja e vizave do të sjellë pasoja negative për këtë vend.

Është Partia Popullore SVP e Zvicrës ajo që ka vendosur të kërkojë një referendum mbi emigracionin. Dhe këtë e ka bërë duke prezantuar në publik, dy fotografi që kanë si synim të vendosin në dilemë zviceranët dhe të triumfojë kërkesa e kësaj partie për të bllokuar hyrjen e shtetasve shqiptarë dhe boshnjakë në Zvicër ngaqë ata më së shumti janë të fesë myslimane.

Fushata ka për qëllim të paralajmërojnë zviceranët për atë që sipas SVP-së mund të ndodhë në vend, në qoftë se lejohet hyrja e shtetasve të huaj në mënyrë të mëtejshme.
Fushata vjen në një kohë kur zviceranët janë duke u përgatitur për të kaluar një ligj sipas të cilit emigrantët që kryejnë krime të rënda duhet të deportohen automatikisht. Fushata online është prodhuar nga Partia Popullore SVP Zvicerane, forca e madhe politike në vend dhe ndër kryesoret në Parlament.

Në foton e parë siç e dalloni dhe ju, në liqenin e Zyrihut gjenden disa vajza lakuriq, çka për Partinë Popullore zvicerane është realizuar për të treguar kundërshtimin e tyre ndaj myslimanëve.  Ndaj në foton e dytë që ju dalloni, gjenden një grup grash me shami në kokë dhe rroba në trup duke u larë në ujë me baltë.
Sipas shpjegimit publik, kjo parti tha se në atë foto, janë gra shqiptare dhe nga Bosnja Hercegovina dhe paralajmëron në mënyrë fyese se “edhe ne do të përfundojmë si këta”.
Zëdhënësi i SVP ka deklaruar se fushata e diskutueshme ishte krijuar nga aktivistët e “Ëohlen”, në perëndim të Zyrihut, dhe shtoi se ajo nuk pritet të miratohet në shkallë kombëtare. Sondazhet e fundit tregojnë se 54% e Zvicrës do të votojnë në favor të masës drastike ndaj emigrantëve, ndërsa 43% kundër.

Departamenti i Drejtësisë ka paralajmëruar se një votim pozitiv, më 28 nëntor mund të çojë Zvicrën në kundërshtim me Konventën Evropiane për të Drejtat e Njeriut, e cila ndalon diskriminimin në bazë të racës, ngjyrës, fesë apo kombësisë.

Standart
M.q.s populli artificial zvicerian jeton në male dhe ka frikë të shohë Adriatikun e Jonin e mrekullueshëm shqiptar, po i shkëpusim një fragment nga plazhi i Shëngjinit, 2010!
                                                          Stop Injorancës - Ndal Paditurisë !

"Plehrat", Berisha: Ata që kundërshtuan projektin janë armiq të mjedisit

Shqipëria kazan plehrash për Evropën, mbetjet nga riciklimi, në gropa ose det.
Berisha akuzoi mediat dhe ambientalistët si mafiozë, industria e riciklimit përfiton
Vendimi më i fundit i qeverisë për importimin e plehrave nga Europa ka ndezur së fundmi edhe reagime të forta midis ambientalistëve, opinionit publik dhe qeverisë, duke u kthyer kohët e fundit në një çështje tepër delikate.

Nga njëra anë janë vetë firmat, apo kompanitë të cilët kanë marrë përsipër trajtimin e mbetjeve që do të importohen nga venet Evropiane,të cilat kanë deklaruar se ata kanë investuar, dhe plehrat duhet të importohen medoemos. E nga ana tjetër është shoqëria civile dhe ambientalistët që e kundërshtojnë faktin se nëse këto plehra do të trajtohen në vendin tonë nuk ka kapacitete për të përballuar mbetjet që do të shkaktohen nga djegia apo përpunimi i këtyre plehrave.

Por në mbrojtje të firmave apo kompanive që do të bëjnë trajtimin e plehrave që do të importohen, është edhe qeveria e cila, kohët e fundit ka akuzuar mediat dhe ambientalistët si grupe mafioze, por nga ana tjetër favorizon këto kompani apo grupe të cilat mund të dyshohen si mafioze, për shkak se kanë investuar dhjetëra miliona euro, në një biznes i cili do të bëhet me lëndë të parë falas dhe pa asnjë kontroll në doganë, kjo për shkak se qeveria vendosi të heqë akcizën për mbetjet urbane. 
Nëpërmjet një tubimi paqësor qytetarë dhe ambientalistë kanë kërkuar ditën e djeshme anulimin e vendimit për importin e plehrave.
Edhe pse sipas vendimit asgjësimi i plehrave do të kryhet duke i depozituar ato mbi, në dhe nën tokë, trajtimi i tokës, injektim i thellë, duke përfshirë injektim me pompim të mbetjeve të lëngshme brenda puseve sërish në vendin tonë sipas ambientalistëve në vendin tonë nuk ekzistojnë mundësitë apo kapacitetet që të përballohen mbetjet që do të dalin nga përpunimi i plehrave që do të importohen nga jashtë.
Sipas ligjit, një tjetër pikë është edhe depozitimi sipërfaqësor, ku është parashikuar vendosja e lëngjeve apo llucërave të shkarkuara në gropa, pellgje ujore apo laguna, etj.
Në vendim të Këshillit të Ministrave parashikohet landfill me disenjim inxhinjerik të veçantë dhe shkarkimi në një trup ujor përveç deteve/oqeaneve. Sipas këtij vendimi, parashikohet shkarkimi në dete/oqeane përfshirë futjen në shtratin e tyre dhe trajtimi biologjik i papërmendur në asnjë vend tjetër në këtë listë, i cili rezulton në përzierje apo përbërje përfundimtare që shkarkohen përmes çdonjërit nga operacionet e kësaj liste.


Problemi
Problemi i trajtimit të mbetjeve të plehrave të importuara kërkon një infrastrukturë të posaçme, e cila në vendin tonë nuk ekziston. Një tjetër problem për mjedisin dhe shëndetin e qytetarëve shqiptarë janë dhe efektet negative që do të rrjedhin prej fabrikave apo impianteve të përpunimit. Tymi dhe mbetjet e tjera të çliruara prej tyre janë dy pikat ku mbështeten më fort grupet që kundërshtojnë vendimin e qeverisë.
U deshën gjashtë vjet kohë por asnjë investim që kreu i ekzekutivit të firmoste sjelljen e plehrave në vendin tonë. Këto grupe mafioze shpesh herë kanë deklaruar me të madhe se janë pro qeverisë që të importohen mbetjet e vendeve Evropiane pasi në këtë mënyrë do të zhvillohej edhe vendi dhe procesi i riciklimit dhe i trajtimit të mbetjeve do të zhvillohej edhe më shumë. Në lidhje me këtë në të gjithë vendin nuk ekziston sot për sot asnjë vendgrumbullim ose quajtur ndryshe landfill ku përveçse mbetjet mund të trajtoheshin në mënyrë të specializuar ato nuk do të ishin të rrezikshme për qytetarët.  
Pjesa më e madhe e mbetjeve urbane, si dhe mbeturinat spitalore grumbullohen dhe digjen në gjendje të lirë.
Mbetjet e ngurta duke u djegur në gjendje të lirë ndotin ajrin nëpërmjet prodhimit të erërave mbytëse. Tymi dhe erërat e këqija përhapen në një largësi me reze deri 5 km. Nga vend hedhjet çlirohet gaz metan dhe grimca pluhuri me përmbajtje metalesh të rëndë, si dhe përbërje të tjera inorganike dhe organike si dioksina, furane. Në një mostër ajri të marrë janë gjetur derivate të benzenit, gazra të efektit serrë dhe ferone. Pra, kushtet e cilësisë së ajrit në vend hedhjet paraqesin kërcënime serioze për banorët rreth këtyre zonave.

Sazan Guri: Nuk kemi asnjë metër kub mbetjesh të trajtuara
Sipas ambientalistit të njohur Sazan Guri problemi i mbetjeve është një çështje aq shqetësuese e cila është kthyer së fundmi në problemin e parë dhe rrezikun që na kanoset të gjithëve. Sipas specialistit, problemi i mbetjeve është një problem që i referohet direkt qeverisë pasi ajo nuk ka krijuar deri më sot asnjë mundësi për trajtimin apo një vend groposje ekologjike apo inxhinierike për trajtimin e mbetjeve urbane në vend. “Ne nuk kemi as dhe një landfill për groposjen e mbetjeve, dhe një mundësi që është krijuar në Bushat dhe ajo është ka shkaktuar përplasje midis komunës dhe qytetit të Shkodrës apo Lezhës. Aktualisht ne ndodhemi në situatën që jemi nuk sikur një metër kub mbetjesh të trajtuara. Kjo gjendje është e padurueshme. Nuk mund të vazhdohet më kështu. Ne akoma nuk kemi në dorë situatën për të menaxhuar mbetjet tona ndërkohë merren vendime për të sjellë mbetje të tjera” tha ditën e djeshme Sazan Guri.
Sipas tij lista e mbetjeve të tjerëve është e papranueshme, ose do jetë punë agjentësh midis shteteve. Një ditë këto mbetje nga jashtë ne do të jemi të aftë për ti importuar dhe ky është një detyrim moral i të gjithëve ne, por kur të kemi ndërmarrë masa për të sistemuar, për të mirë menaxhuar të krijojmë infrastrukturën e duhur, për tu bërë ballë mbetjeve të vendin tonë pikë së pari. “Ne kërkojmë me këtë reagim që të merren masa për mirëmenaxhimin e mbetjeve, vendimmarrjeve të duhura, këto kompani le të shikojnë edhe këtë mundësi. Fillimisht duhet të bëjmë trajtimin e plehrave që aktualisht janë të shumta e më pas të bëhet importimi. Aktualisht ne jemi, në një situatë që plehrat na rrethojnë, në familje në shtëpi, në kryeministri, me kazanë 24 orësh që janë të mbushur plot me plehra” sqaroi specialisti ndër të tjera.
“Ne nuk kemi asnjë aksion që të trajtojë mbetjet tona lokalisht, dhe duam të bëjmë riciklimin apo trajtimin e mbetjeve globale.
Kjo s’është normale. Përsa i përket përgjegjësisë, kjo është e të gjithëve edhe e qytetarëve sepse sipas meje lëvizjet vijnë që poshtë. Ministria e Mjedisit duhet ta menaxhojë shkencërisht problemin jo vetëm burokratisht, duhet ta menaxhojë në mënyrë ekspertize.” Ka pohuar Sazan Guri ndër të tjera. Nga ana tjetër sipas specialistit, Kryeministri duhet të shpallë në mënyrë urgjente mirëmenaxhimin e mbetjeve në vend.   
Tirana me 700 mijë banorë, ka 750 ton mbetje
Në vitet e fundit, Tirana është kthyer në një metropol, me një rritje dramatike të popullsisë. Me 700 mijë banorët e saj, kryeqyteti prodhon deri më sot, për çdo ditë, 750ton mbetje, ose ndryshe 0.8 kg/banor në ditë mbetje, të cilat kualifikohen si mbetje të ngurta bashkiake. Pikat e grumbullimit të mbetjeve të shumëllojshme, të cilat depozitohen çdo ditë në këto mjedise, jo vetëm nga familjet qytetare, por edhe nga bizneset e ndryshme, janë një problem mjaft i dukshëm dhe shqetësues për të gjithëkomunitetin e kryeqytetit. Nuk mund të lihet pa përmendur fakti që, ndërgjegjjaqytetare për rëndësinë e mbajtjes pastër të qytetit është ende shumë e ulët. Riciklimi, për të mos folur më tej për reduktim dhe ripërdorim të mbetjeve, është sporadik dhekrejtësisht i paorganizuar. Këtu nuk bëjnë përjashtim as mbetjet metalike (kanaçet), mungesa e seleksionimit të tyre në pikat e grumbullimit rëndon gjendjen e mjedisit përreth konteniereve të grumbullimit të mbetjeve. Për pasojë, efekti social–ekonomik, i shkaktuar nga ky problem, si dhe ndikimi që ka në cilësinë e jetës së qytetarëve tëShqipërisë në përgjithësi, dhe të Tiranës në veçanti, është shumë i madh. 
Ligji “anormal”, shkarkimi dhe djegia e mbetjeve, mbi tokë dhe det
Asgjësimi i plehrave do të kryhet duke i depozituar ato mbi, në dhe nën tokë, trajtimi i tokës, injektim i thellë, duke përfshirë injektim me pompim të mbetjeve të lëngshme brenda puseve. Një tjetër pikë është edhe depozitimi sipërfaqësor, ku është parashikuar vendosja e lëngjeve apo llucërave të shkarkuara në gropa, pellgje ujore apo laguna, etj.
Në vendim të Këshillit të Ministrave parashikohet landfill me disenjim inxhinjerik të veçantë dhe shkarkimi në një trup ujor përveç deteve/oqeaneve. Sipas këtij vendimi, parashikohet shkarkimi në dete/oqeane përfshirë futjen në shtratin e tyre dhe trajtimi biologjik i papërmendur në asnjë vend tjetër në këtë listë, i cili rezulton në përzierje apo përbërje përfundimtare që shkarkohen përmes çdonjërit nga operacionet e kësaj liste. Gjithashtu trajtimi fiziko-kimik i papërmendur në asnjë vend tjetër në këtë listë, i cili rezulton në përzierje apo përbërje përfundimtare që shkarkohen përmes çdo njërit nga operacionet e kësaj liste. Në listën e shpërndarë nga Ministria e Mjedisit është parashikuar incinerim/djegie mbi tokë dhe incinerim/djegie në det. Sipas vendimit ruajtje e përhershme si përshembull vendosje e kontejnerëve në një minierë dhe grirje apo përzierje para dorëzimit për trajtim në çdo njërin nga operacionet.  

Operacionet e asgjësimit
D1 Depozitimi mbi, në dhe nën tokë (psh. landfill, etj.)
D2 Trajtimi i tokës, (psh. biodegradimi i lëngjeve)
D3 Injektim i thellë, (psh. injektim me pompim të mbetjeve të lëngshme brenda puseve)
D4 Depozitim sipërfaqësor, (psh. vendosja e lëngjeve apo llucërove të shkarkuara në gropa, pellgje ujore apo laguna, etj.)
D5 Landfill me disenjim inxhinjerik të veçantë
D6 Shkarkimi në një trup ujor përveç deteve/oqeaneve
D7 Shkarkimi në dete/oqeane përfshirë futjen në shtratin e tyre
D8 Trajtimi biologjik i papërmendur në asnjë vend tjetër në këtë listë, i cili rezulton në përzierje apo përbërje përfundimtare që shkarkohen përmes çdonjërit nga operacionet e kësaj liste
D9 Trajtimi fiziko-kimik i papërmendur në asnjë vend tjetër në këtë listë, i cili rezulton në përzierje apo përbërje përfundimtare që shkarkohen përmes çdo njërit nga operacionet e kësaj liste
D10 Incinerim/djegie mbi tokë
D11 Incinerim/djegie në det
D12 Ruajtje e përhershme (psh. vendosje e kontejnerëve në një minierë, etj.)
D13 Grirje apo përzierje para dorëzimit për trajtim në çdo njërin nga operacionet
D14 Ri-paketim/ambalazhim para dorëzimit për trajtim në çdonjërin nga operacionet
D15 Ruajtje në pritje për tu përdorur në çdo njërin nga operacionet

Arta AGOLLI, G. Sot

Ilir Meta, produkti Frankenshtajn i politikës shqiptare

Editorial
Posedues i një vile në Gjirin e Lalëzit, poseduesi i një pallati në qendër të bllokut me vlerë 800 mijë euro, spiun i SHIK-ut të Gazidedes dhe ministër aktual i Ekonomisë.
Nuk është e vështirë të kuptosh se ky është Ilir Meta, kreu aktual i LSI.
Në fakt, po të rendisim pasurinë e Ilir Metës sipas akuzave të ish kolegut të tij, Dritan Priftit, Ilir Meta ka shumë herë më shumë pasuri nga këto që përmendëm më sipër, pasuri që fillojnë që nga guroret, lokalet, pallatet apo dhe vilat.
Në fakt, nëse kërkojmë më shumë mund të gjejmë shumë herë më shumë se sa ka thënë Prifti apo socialistët me akuzat e tyre. Mund të jenë pasuri që janë para diellit, mbrapa diellit apo dhe te kodrat e diellit.
Nëse Partia Socialiste e sulmon sot ish aleatin e saj për interesat e saj momentale, kërkush nuk e ka marrë në konsideratë diabolizmin e këtij njeriu, diabolizëm që është fshehur thellë shpirtit të tij fshataresk dhe malinj.

Politikani Ilir Meta është produkti më ala frankenshtajn i demokracisë shqiptare.
Ky produkt është një përpunim ekstrem i një qenie njerëzore nga disa duar të politikës shqiptare, duar që kanë vendosur nga një copë të tyren në frankenshtajnin politik Ilir Meta.  
Te Ilir Meta gjen vlerat më të këqija të Sali Berishës, të Fatos Nanos, Rexhep Mejdanit, Edi Ramës, Skënder Gjinushit etj., ku padyshim brumi i këtij personazhi është përgatitur më së miri nga mjeshtri Gazidede, i cili, ashtu si Mary Shelly krijoi personazhin e saj nëpërmjet doktor Viktor Frankenshtajnit, edhe Gazidede krijoi politikanin Meta në politikën shqiptare.
Nëse Viktor Frankenshtajni shpiku një figurë të përçudnuar, figura e Ilir Metës është shumë herë më e përçudnuar në politikën shqiptare.  
Tashmë dëmi që ky njeri i ka shkaktuar politikës shqiptare është më se i qartë.
Serbian Foreign Minister Vuk Jeremic (R) meets with his Albanian counterpart Ilir Meta after their meeting in Belgrade on March 11, 2010. AFP PHOTO / Andrej ISAKOVIC (Photo credit should read ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images)
Krizat politike, pabesitë ndaj aleatëve dhe partnerëve, lojërat e ndyra antishqiptare për interesat e serbëve, kanë qenë produkt i personazhit Meta, produkt që kanë avelenuar politikën shqiptare duke futur në normalitet një frymë të re amoraliteti. Edhe kriza e sotme politike mban emrin Meta përsipër.

Babëzia e tij për pasuri ka mbërthyer çdo qelizë të shtetit shqiptar. Të gjitha postet në administratë që janë uzurpuar nga militantët e LSI janë pjesë e strategjisë së tij për t’u pasuruar. Largimi i Dritan Priftit ishte produkt i mirëfilltë i pakënaqësisë së tij për ndarjen e tortës së fitimit midis tij dhe vetë Priftit. Pasojat e babëzisë Meta kanë vënë në rrezik serioz mazhorancën qeverisëse, e cila për shkakun e votave të humbura prej Metës, rrezikon seriozisht vazhdimësinë e qeverisjes së saj deri në vitin 2013. Kreu i kësaj mazhorance ndodhet në krizën më të madhe qeverisëse që mund të ketë qenë që nga viti 2005.

Kryeministri i vendit qeveris si një trup pa krahë ku çdo deputet mund të vjedhë, çdo ministër mund të grabisë pa i lëvizur asnjë qime floku, ndërkohë që kryeministri vendit nuk e ka mundësinë të ndryshojë gjë por vetëm të pajtohet me realitetin e dëshpëruar që ndodhet, realitet i cili vjen dhuratë nga qeverisja e tij me Ilir Metën.
Ky i fundit vazhdon të deklarojë se nga vila e tij ai mund të qerasë me ngjala kreun e opozitës, duke treguar se nuk ka frikë as nga ligji dhe as nga ndonjë hetim për pasuritë e paligjshme që ai posedon. “Pasuria ime e vetme është karakteri im dhe fjala ime. Të tjerat i vendos drejtësia”, tha ai dje në përgjigjen e tij ndaj akuzave të opozitës.

Në fakt ky burrë është burrë i besës dhe me karakter. Fatos Nano nuk i la akuzë pa bërë duke i hyrë deri në krevatin bashkëshortor, nga ku nuk kanë munguar edhe kundërakuzat e Ilir Metës dhe betimet dhe stërbetimet e tij se nuk do ja falë.
Dhe karakterin e besën, në fakt ky burrë e ka treguar më së miri para një muaji, teksa kërceu tapë mbi tavolinë përpara Fatos Nanos.


G. Sot

Sunday, November 21, 2010

Letër Renës

Njerëzit që më pikëllojnë më shumë në komentet mbi Tartat janë atë që pyesin: "Ke zgjidhje për këtë?"
Më pikëllojnë, sepse këta njerëz janë si unë. Ata e dinë atë që po shkruaj, thjesht e verifikojnë dhe te dikush tjetër.
Atyre, u duhen zgjidhjet. Si ta zgjidhim këtë të keqe që na ka kapur për fyti?
Dhe në blogje të tjera, tek Përpjekja e Lubonjës, për shembull, ka vazhdimisht njerëz që pyesin me padurim "ke zgjidhje për këtë?" Një nga këta është dhe Rena. Në një koment për një nga Tartat e vjetra, shkruante:  

"Këtë e dimë! Ti, a ke ndonjë zgjidhje?".

Unë e kam një zgjidhje. Por, që t'ju jap zgjidhjen, që t'i jap Renës zgjidhjen kundër të ligës, duhet t'ju them më parë ca gjëra. Në fakt, do t'ia them Renës. Dhe nuk kam formë tjetër përveç asaj klasikes, duke i shkruar një letër që fillon si të gjitha letrat. E dashur Rena!


E DASHUR RENA, JAM I TREMBUR
Jam i trembur, nga ajo që vërej përditë. Ngado kthej kokën shoh korrupsionin e frikshëm, dhe jo thjesht atë të parave, se ai ekziston gjithandej, ndonëse jo në përmasa si te ne.  
Ajo që më frikëson është se ne na është korruptuar shpirti.
Çdo gjë e jona, është e korruptuar: muzika që dëgjojmë është e korruptuar, lajmet që dëgjojmë janë të korruptuara, figurat publike janë të korruptuara, fama është e korruptuar, konkurset janë të korruptuara, mandatet politike janë të korruptuara, baret tona janë të korruptuara, ligjet tona janë të korruptuara, gazetarët janë të korruptuar, madje më keq - janë milionerë dhe të korruptuar, gjuha na është korruptuar, të rinjtë janë të korruptuar, të pasurit janë të korruptuar, të varfrit mezi po presin të korruptohen, mënyra si dashurojmë është e korruptuar, mënyra si mendojmë dhe mënyra si jetojmë është e korruptuar.
Ne, jemi shoqëri e kalbur nga brenda e nga jashtë. Mishrat tona po bien si pllakat e hotel "Dajtit".

E DASHUR RENA, MUA MË VJEN TURP


Më vjen turp, që jetoj në një vend ku njeriu shkelet me këmbë, përditë, në një mënyrë a një tjetër, si të ishte bagëti.
Njeriu vidhet nga shteti i vet, shpronësohet, dhunohet, rrihet prej badigardësh, rrihet prej fanatikësh, grabitet prej kompanive të mëdha, kërcënohet në çdo lloj forme që kemi parë nëpër filma - sa seriozisht i paskemi parë! - dhe Porta e Ligjit është fare e mbyllur për ata që janë poshtë dhe e hapur kanat për ata që janë lart. Më vjen turp, që jetoj në një vend ku ekziston termi "pronari im".
Njerëzit thonë "pronari im" në vend të "pronari i ndërmarrjes" sepse, ai vërtet është skllavopronari yt, që të flak kur të dojë e si të dojë, pa të dhënë as lekët e rrogës së fundit, edhe të godet po të dojë, mund të të shkatërrojë jetën e të bëjë që askush nga "pronarët" vërdallë mos të të marrë në punë.
Mua më vjen turp, që jetoj në një vend ku njerëzit më të pavlerë shoqërisht bëjnë ligjin përmes dhunës, parasë e pushtetit të përfituar në formën më të padrejtë, as me trashëgim, e as me kualifikim, por, sepse "ua dha" dikush meqë ishin farefisi i "dikujt". Një vend ku të pavlerët bëjnë çdo gjë për të eliminuar (deri edhe nga fushëpamja e tyre) të shkolluarit, të aftët e të kualifikuarit, thjesht sepse këta i bezdisin me aftësitë e tyre.

E DASHUR RENA, MUA MË DHEMB
Mua më dhemb që ky vend, pasi shkatërroi në burgje politike mijëra njerëz, akoma nuk gjeti një formë t'u shpërblejë vuajtjet, madje, as të thotë një "më falni zyrtare", e s'ka për të gjetur. Në emër të tyre u morën vota e prona, po ata mbetën përgjithmonë jashtë sistemit.
Të kujtohet Silence of the Lambs?
Zëri i tyre, Klarisë, do na ndjekë pa pushim. Mua më dhemb, kur shoh që ata që kishin pushtetin para 90-s, pse jo, edhe ata që kanë bërë dhe krime, e kanë prapë sot, linja e tyre e parave dhe e gjakut mbeti e paprishur. Njeriu nuk mund të gjykohet për krimet e etërve.
Por, ashtu si berlinezët sot janë një popull i përunjur për shkak të ndjeshmërisë për krimet të gjyshërve të tyre nazistë, unë nuk pashë ndonjë bir t'i vinte turp për krimet e të atit komunist. E kundërta. Bijtë janë aty, krenarë, në majë të piramidave të pushteteve, duke marrë vendime për të sotmen, të nesërmen e të shkuarën.
Zëri i atyre të tjerëve, Klarisë, zëri i të pafajshmëve në thertoren e ndërgjegjes, do na ndjekë përjetësisht. Por jo të gjithëve. Vetëm neve që jemi poshtë. Zëri i tyre, nuk arrin në majë të piramidave të pushtetit. Më vjen turp, se dikush rrnoi vetëm për me tregue, por për fat të keq nuk mbeti thuajse askush për ta dëgjuar historinë e tij.

E DASHUR RENA, UNË NUK BESOJ
Unë nuk besoj se këtë korrupsion mund ta zgjidhim me ligje, sepse ligjet në letër janë. Unë nuk besoj as se ky është fati i vendeve të vogla, sepse ka vende më të vogla se ne që janë më njerëzorë se ne.
Unë nuk besoj as te supermenët, edhe nëse këta rrinë tërë natën pa gjumë duke lëvizur personalisht vetë në terren, sepse supermenët, vjen një moment kur besojnë se janë vërtetë supermenë dhe ky është fundi i tyre.
Unë nuk besoj as në pozitë e as në opozitë, as në grupe rinore e as në shoqëri civile, sepse kam parë opozitat të ndërrohen në pozita dhe të vazhdojnë pa të keq të ngjyejnë lugët e tyre të floririt në çorbën e turbullt të mitmarrjes, kam parë të rinj që dukeshin sikur do sillnin ndryshimin dhe me të ardhur në pushtet bëheshin më të këqij se të vjetrit, kam parë flamurtarët e shoqërisë civile të korruptoheshin me një shpejtësi kolere.
Unë nuk besoj më as në të diplomuarit jashtë shtetit, siç besoja dikur, se do vinin e të sillnin mentalitet perëndimor në periferinë tonë të varfër. Ata erdhën dhe u konfirmuan, ose mbetën pa punë.
Më rezulton se ky vend edhe të huajt arrin ti konvertojë në të korruptuar shpirtërorë e fizikë, jo më të vetët.
Lubonja shpreson se ndoshta globalizmi do na detyrojë ne të ndryshojmë për mirë. Forca nga jashtë. Unë, as këtë nuk e besoj. Kur nuk ndryshuan dot Sicilinë për 70 vjet... Unë nuk besoj më në këtë sistem, sepse nuk besoj më tek njerëzit. Atëherë, ti do mendosh se nuk paska zgjidhje. Në fakt, ka. Por do të ta them në fund.

E DASHUR RENA, REVOLUCIONIN NUK DO TA JAPIN NË TELEVIZION
Revolucionin nuk do ta japin në televizion. Sepse, siç ka thënë një lider i sotëm, mbështetja, blihet. Dhe, revolucioni i të ndjeshmëve në këtë vend - edhe sikur të ishim aq shumë sa të bënim revolucion - nuk do kish mundësi ta blinte këtë mbështetje.
Ajo që ndodhi në '90-ën, ishte një farë revolucioni. Kishte ëndrra, pse jo dhe ideale. Derisa pamë që ëndrrat e idealet e disave, u shndërruan në lopatat me të cilat disa gjetën Eldoradon E TYRE ekonomike e politike, për të mbyllur portat për të gjithë të tjerët. E dashur Rena, revolucionin nuk ka kush ta bëjë.
Më të mirët prej nesh, kanë ikur, e nuk kthehen më në këtë vend. Kanë ikur, sepse ndjeshmëria e tyre nuk mund ta përballonte ligësinë, padrejtësinë e gjirizin që na rrethon. Kemi mbetur ne, që kemi frikë të ikim apo që durojmë ca më shumë, derisa të ikim dhe ne një nga një, e në këtë tokë të mbeten vetëm thasët e plehrave të ardhura nga Italia. Bashkë me gjelat me veshje firmato që do këndojnë majë tyre.
E Dashur Rena, revolucioni nuk na duhet më. Nuk na duhet, sepse çdo revolucion në këtë vend me vorbullën e vet vetëm do nxirrte akoma më tepër llum në sipërfaqe.
Ne si shoqëri jemi akoma në stadin mental të viteve '36, kur Shqipëria ndahej në shegertë e zotnij, kur femrat ishin ose në sallone ose të ndryme në shtëpi, kur kishte oborr mbretëror në qendër e malarie në periferi, kur Migjeni botonte vargjet e lira dhe Konica thoshte "Shqipëri të kam dh*** s'të kuptova asnjë herë".
E vetmja gjë që ka ndryshuar nga vitet '30 është që monoklat janë zëvendësuar me Blackberry dhe karrocat me BMW. Ndaj vend për revolucion nuk ka. Ka vetëm vend për ndonjë zë të censuruar në gazetat e Tiranës dhe për katër fëmijë që vdesin në gjumë nga mungesa e korrentit.

E DASHUR RENA, NJË ZGJIDHJE KA
Një zgjidhje ka, edhe pse pas gjithë këtyre që të shkrova, e dashur Rena, ti nuk ke as fuqi të më thuash "po unë këto i dija. A ke zgjidhje??" Kjo që ne ndjejmë përditë është që tek ne as vend për shpresë më nuk ka.
Por, ka një zgjidhje. E vetmja.
E vetmja zgjidhje, e dashur Rena, është rizgjimi. Rilindja, apo ndriçimi, nuk di ç'emër t'i vë asaj që anglezët e quajnë enlightment. Asnjë fjalë shqipe nuk i rri mirë kësaj "enlightment", mbase, sepse ne nuk e kemi përjetuar kurrë si komb, përveç një dritëze të vogël në vitet '30, mbase. Është si termi "liri" që kultura kineze nuk e përmban, apo si fjala "mirazh" që fjalori groenlandez nuk ka si ta ketë.
Enlightment, e dashur Rena, një "rizgjim" shpirtëror, intelektual e njerëzor, kjo është e vetmja zgjidhje.
Deri dje personalisht, e kisha bjerrur shpresën. Por ka ca kohë, që lexoj shkrime që më pëlqejnë nga njerëz që duan të ndryshojnë veten të parët, e bashkë me veten edhe shoqërinë. Ka disa muaj që lexoj artikuj apo blogje nga njerëz të preokupuar, shoh shenja ndjeshmërie njerëzore, shoh individë që nuk duan më të vazhdojë kështu. Kjo më jep shpresë.

Zgjidhja fillon jo kur të pëlqen një shkrim.
Zgjidhja fillon kur ai që ul me buton xhamin e makinës dhe flak një kanaçe në rrugë, të ndjejë që është i pacivilizuar nga shikimet e të tjerëve rrotull tij, e t'i vijë turp. Kur, një ministër i përfolur për korrupsion të ketë turp të dalë në rrugë nga shikimet e njerëzve e fëmijët e tij të kenë turp të shkojnë në shkollë.
Rizgjimi do të ndodhë kur ti e para, unë, e ata afër nesh, të fillojmë të ndryshojmë. Kur unë i pari, jo vetëm shkruaj por dhe pushoj së dhëni makinës në mënyrë agresive. Duke respektuar dikë që kalon rrugën në këmbë.
Prandaj, mos më pyet më "zgjidhje, a ke".
Zgjidhjen e ke ti e para, ata afër teje, e bashkë me ty, të tjerët. Rrugë tjetër s'ka. Duke ndryshuar veten, do ndryshojmë botën. Do të rizgjojmë njëri-tjetrin, ngadalë, si të ishim njerëz që po flemë në mes të fushës.
Edhe pse mund të na duhet të presim gjatë. Ka njerëz, që nuk do të zgjohen kurrë ose që do të zgjohen tepër vonë. Jeta për ta është vetëm pub dhe Facebook. Por, disa mund të rizgjohen. Le të fillojmë me ta.


E dashur Rena!
Mos u tremb e mos ki turp. Dhimbja të bën më njerëzore dhe besimi është arma kundër së ligës. Dhe mos u shqetëso nëse Revolucioni jonë nuk do të dalë në TV, meqë TV-të i kanë ATA. Bob Marli ka thënë: "Ti mund t'i mashtrosh ca njerëz për ca kohë, po nuk mund t'i mashtrosh të gjithë njerëzit për tërë kohën".


Rizgjimi ka nisur. Tek ty...

Koloreto Cukali, Shekulli








Porn dhe shqip, italianët film porno për Shqipërinë e '97-s

Ideja e një filmi porn shqip, gjithmonë më është dukur qesharake.

Ndoshta, sepse, kur mundohesh të përkthesh nga anglishtja në shqip, ato çka thuhen gjatë akteve seksuale në filmat pornografik amerikan, përkthimi del më tepër komedi sesa seksual.
Megjithatë, kureshtja gjithmonë më ka shtyrë (e nëse ju tregoni të kundërtën e dini mirë se jeni duke gënjyer) sesi mund të ishte një film porn në gjuhën shqipe?

Nuk janë shumë publikë, por filmat porn në shqip ekzistojnë edhe pse amatoresk.

Në fakt, kanë ekzistuar prej shumë vitesh e një ndër të parët (mendohet fundvitet '80-fillim '90) është ai i njohur me emrin "Ragipi", në të cilin një çift i ri shqiptarësh shfaqen duke kryer marrëdhënie seksuale për më shumë se 50 minuta, çka zyrtarisht e shndërron "Ragipin" në filmin e parë pornografik shqiptar të njohur deri më sot.

Ashtu siç e thashë dhe më sipër kisha të drejtë, më shumë se ndjesi seksuale tek e shikoja, filmi më shkaktonte të qeshura me dialogun fantastik apo të thirrurat e vajzës, e cila për 58 minuta nuk bën gjë tjetër, veçse ankohet në çka mund të jetë skena më e mërzitshme seksuale që dikush mund të ketë përjetuar, apo parë në jetën e tij.
Falë lidhjeve të forta familjare dhe traditës shqiptare, pjesëmarrja dhe realizimi i filmave të tillë në shoqërinë tonë gjithmonë është quajtur turp dhe ky është fakti kryesor pse ende nuk ka një film shqiptar porn, por kjo nuk do të thotë që shqiptarët nuk kanë dëshirë të shikojnë porn në gjuhën e tyre.
Këtë e tregoi dhe realizimi e shpërndarja e qindra videoklipeve amatoreske në web, të krijuara në fshehtësi nëpërmjet celularit apo kamerave të fshehta në fillim të viteve 2000.

Falë përparimit dhe mundësimit të teknologjisë pas viteve '90, jo vetëm djemtë, por edhe vajzat filluan të publikojnë imazhe erotike dhe pornografike në faqe të ndryshme interneti. Akte seksuale në shkollë, shtëpi, banja publike, midis shqiptarësh apo shqiptarë dhe të huaj filluan të shfaqeshin jo vetëm në faqet shqiptare, por dhe në ato të huaja.

Videot e biznesmenit, Albanian Casanova, treshes kosovare, dy vajzave dhe policit të Pejës, çiftit në Durrës, çiftit të moshuar etj., etj., tashmë mund të gjenden falë një kërkimi të thjeshtë.

Nga të gjitha videot mësuam diçka...në seks shqiptarët flasin shumë dhe kanë humor. Pothuajse në të gjitha videot, çiftet shqiptare qeshin me njëri-tjetrin dhe gjithmonë flasin.

Megjithatë asnjëra prej tyre nuk na e ngriti humorin sa videoja "Kosovë bëhu me PDK", në të cilën një çift janë duke kryer seks mbi një bluze apo peshqir me sloganet e Partisë Demokratike të Kosovës, e cila fillon me fjalët "Bëhu pjesë e Partisë Demokratike" e vazhdon me një përshkrim që na nxori lot nga sytë prej të qeshurave. Një prej momenteve më fiksim është kur djali e pyet vajzën "A m'don mua e Hashim Thaçin?" HAHAHA! Vetëm një shqiptar!


Kujdes nga celularët!
Falë tregut çam, të gjithë mund të blejnë një celular të pajisur me kamera, të cilat jo vetëm kryejnë fotografi, por dhe video të një cilësie shumë të mirë e falë aksesit të internetit në telefona, çdo foto apo video mund të jetë jo më shumë se një minutë më vonë në internet për t'u parë nga e mbarë bota. Mungesa e ligjeve përkatëse në Shqipëri këtë e bën dhe më të rrezikshme.
Nëse në perëndim, veprime të tilla dënohen me gjobitje dhe me muaj e deri vite burgim, në vendin tonë ende nuk ekziston një ligj ekzakt për thyerjen e privatësisë nga personat e njohur apo të panjohur nëpërmjet mënyrave të tilla. Rasti më fatkeq ishte ai i Inis Gjonit, një video e të cilës edhe pse u publikua në mënyrë ilegale nuk shpalli fajtor askënd, pavarësisht se ishte dhe nën pronësi e më pas u vodh nga objektet shtetërore.

Çfarë mund të bëni nëse dikush ju publikon video apo foto tuajat në internet?
Rrjetet shoqërore në internet si Facebook apo MySpace, nga dita në ditë po sjellin humbjen e privatësisë së njeriut, por kjo nuk do të thotë se ju nuk mund të mbroni veten tuaj. Nëse dikush ka publikuar një foto apo video tuajën, ju mund të luftoni për ta hequr atë nga faqja përkatëse dhe të gjeni se kush e ka postuar atë.
Çdo faqe ka një lidhje, në të cilën mund të raportohet diçka e postuar në të, nëse jo, atëherë kërkoni për adresën e kontaktit apo Webmaster, të cilit ju mund t'i shkruani në lidhje me video/foton e postuar duke i dhënë adresën dhe titullin e videos/fotos. Mund të marrë pak kohë, por në përgjithësi pas kërkesës, ata e heqin postimin.

Nëse doni t'i shkoni deri në fund. Atëherë duhet t'i kërkoni adresën e I.P., nëpërmjet të cilës ju më vonë keni mundësinë të gjeni se nga cili vend (kompjuter apo celular) është postuar videoja.
Mjafton të shkoni tek adresa www.Whatsmyipaddress.com dhe të vendosni në kuti numrin e I.P., që ju është dhënë. Këtu do të keni mundësinë të gjeni qytetin dhe kompaninë nga e cila personi që ka publikuar video/foton tuaj, merr shërbimet e internetit.
Pas kësaj, mund t'i drejtoheni me problemin tuaj kompanisë, e cila mund t'ju jap adresën dhe emrin e saktë. Pasi të keni mbledhur të gjithë këtë informacion drejtojuni objekteve përkatëse për të vendosur padinë.

Italianët, një film porno për Shqipërinë
Titullohet Fuga Dall'Albania (Arratisje nga Shqipëria) dhe është një film pornografik italian me regji të Mario Salieri i realizuar në 1998 dhe fitues i 5 çmimeve në "Festivalin e Kinemasë Erotike" të Brukselit.
Në të tregohet historia e Helenës, e cila pas keqtrajtimeve të babait arratiset drejt Italisë, ku falë një mikeje gjen punë si shërbyese në një familje të pasur italiane në Florence.
Aty fillojnë dhe aventurat e saj seksuale. Pasi mëson se ish i dashuri në Shqipëri i ka vrarë të atin, ajo më në fund kthehet në vendlindje ku e pret po e njëjta aventurë. Pavarësisht se filmi bazohet në një ngjarje shqiptare, të gjithë aktorët janë të huaj dhe vetëm njëri është shqiptar. Emri i tij është Enio Teodori në rolin e Nadirit.

Shqipet që pozuan lakuriq
Anila Resuli - ishte ndër të parat femra shqiptare, të cilat pozuan lakuriq në shtypin e huaj. Teksa punonte në Itali, me dëshirën për t'u bërë modele dhe poete e ardhshme, Anila habiti gjithë shqiptarët kur në faqet e revistës së njohur italiane "Panorama" pozoi lakuriq për lexuesit italianë.








Darija Milanoviç - Vajza me origjinë shqiptare nga babai, arriti famën në Kroaci, kur pozoi lakuriq për edicionin kroat të revistës së njohur "Playboy". Që atëherë, ajo është shndërruar në një prej emrave më të njohur të pasarelave kroate.










Sara Lleshi - Ka përfunduar studimet në Maqedoni për gjuhën franceze, por ka zgjedhur një tjetër karrierë për të ardhmen e saj. Në një mënyrë Oh la la! Miss Maqedonia 2004, ka pozuar për edicionin slloven të revistës "Playboy".











Lorena Çika - Një tjetër shqiptare në Itali që shfaqet në revistat erotike me imazhe nudo. Lorena e larguar nga Tirana kur ishte ende adoleshente, duket se ka gjetur mënyrën më të shpejtë për t'u futur në botën e spektaklit italian. Kjo lëvizje e saj ka funksionuar, kur pak pasi fotot e saj janë publikuar, arriti të depërtojë në studiot e RAI.

Shekulli