Ky është vazhdim i artikullit "Historia e Bibliotekave..." http://www.facebook.com/note.php?note_id=443610451299
Studimi juaj mund të përfshijë datat e themelimit, numrin e vëllimeve që ato kanë patur në fillim. Do të shihni se bibliotekat serioze fillojnë aty rreth vitit 1750 me 400 ose 2400 libra. Por, shumë shpejt, brenda 50 vjetëve, fondi i tyre arrin në 60.000 e deri 200.000 vëllime. Pra, pas 50 vjetësh numri i librave në fondet e bibliotekave rritet në progresion gjeometrik, çka reflekton përpjekjet e ethshme për të Falsifikuar gjithçka mbi Origjinën, Kulturën dhe Shkencën e kombeve që po lindin.
Çfarë ndodh në ato 50 vjet, kur Erazmi aty rreth vitit 1508 udhëtonte nëpër Evropë vetëm me një arkë me libra, që ishte e tërë pasuria e Dijes së Njerëzimit e katandisur nga Monarkët dhe Vatikani në një thelë?!.
Më interesant bëhet ky studim po të ndërlidhet themelimi i bibliotekave me themelimin e kombeve dhe shteteve, si dhe procesin e arsimimit të shtetasve të tyre. Panorama që del është groteske!
Këtë punë provoni ta bëni për vendet e Evropës: Italinë, Gjermaninë, Anglinë, Francën, Spanjën, si dhe për vende të tjera si Turqia, Arabia Saudite, Egjipti, Siria apo dhe pak më larg, India, Pakistani, Singapori, Kina, Japonia, e deri në Zelandën e Re.
Nga dalin, pra, librat në vitin 1800?
Rritja astronomike e vëllimeve të librave flet për ritmin e ethshëm me të cilën ka ecur më pas i tërë Falsifikimi i Historisë së Njerëzimit. Brenda kësaj Rrumpalle ka shumë gjëra për të analizuar, e prej tyre do të dalë vetëm një konkluzion.
Shënime mbi bibliotekat
Accademia della Cruscahttp://www.accademiadellacrusca.it/storia_biblioteca.shtml Si dovrà arrivare alle "Costituzioni per il Regolamento interno dell'Accademia della Crusca" del 3 agosto 1813, vale a dire pochi anni dopo la ricostituzione dell'Accademia ad opera di Napoleone Bonaparte, per trovare il primo esplicito riferimento alla Biblioteca:
"Labels: 1813 Biblioteka në Itali
Accademia della Cruscahttp://www.accademiadellacrusca.it/storia_biblioteca.shtmlI primi documenti riferibili all'esistenza di un fondo librario dell'Accademia della Crusca risalgono alla seconda metà del Seicento: si tratta di quattro elenchi di opere manoscritte e a stampa conservati nelle "Carte Segni" dell'Archivio storico. 1550 bilbioteka italiane
Labels: 1550 ? - bibliotekë në Itali
Accademia della Cruscahttp://www.accademiadellacrusca.it/storia_biblioteca.shtml Ancora un secolo dopo, nell'editto del 7 luglio 1783 (con il quale il Granduca Pietro Leopoldo unì le tre accademie: della Crusca, degli Apatisti e Fiorentina) non si fa che un generico accenno a "fondi" da accorpare al patrimonio librario della Biblioteca Magliabechiana. Edhe në këtë vit, 1783 nuk dihet nëse ka patur apo jo bibliotekë në Akademinë Italiane
Labels: 1783 biblioteka italiane
Biblioteca Nacional de España - Wikipedia, the free encyclopedia http://en.wikipedia.org/wiki/Biblioteca_Nacional_de_Espa%C3%B1a The Royal Public Library of King Philip V. It housed some 60,000 books by 1752,
Labels: 1752 - bnilioteka spanjolle ka 60000 libra
History - The National Library of Finlandhttp://www.nationallibrary.fi/infoe/introduction/historia.html
Labels: 1755 - biblioteka në Finlandë 4000 libra
From Books to Bytes: The Story of the National Libraryhttp://exhibitions.nlb.gov.sg/bookstobytes/zone1/index.html Labels: 1823 Bibliotekë në Singapor
History of the National Library, India.http://www.nlindia.org/history.html Calcutta Public Library was established in 1836. Labels:1836 – Indi, biblioteka e Kalkutës
Harvard University - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/Harvard_UniversityThe earliest known official reference to Harvard as a "university" occurs in the new Massachusetts Constitution of 1780.
Labels: 1780 Universiteti Harvard, Amerikë
University of Hong Kong - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/The_University_of_Hong_Kong#History The University of Hong Kong traces its origin to the former Hong Kong College of Medicine for Chinese, founded by the London Missionary Society in 1887. Based on the founding date of 1887, the University is arguably the oldest modern university in China beating Nanjing University (founded 1888) by a year. The University itself was founded when Sir Frederick Lugard (later Lord Lugard, 1st Baron Lugard),
Labels: 1887 - Hong Kong
THES - QS World University Rankings - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/THES_-_QS_World_University_Rankings
Labels: Universitetet në botë – lista
University of Vienna - Wikipedia, the free encyclopediahttp://en.wikipedia.org/wiki/University_of_Vienna In 1756, the University Library was finally opened, annexing the Imperial Library (2,787 volumes).
Labels: 1756 - Austri 2787 volume
Mashtrime të Vatikanit – Biblioteka
Le të lexojmë këtë paragraf nga faqja e internetit të Selisë së Shenjtë, dhe të krahasojmë datat se kur kanë lindur të gjitha bibliotekat, në të gjithë botën, me datën e vërtetë të lindjes së Bibliotekës së Vatikanit, e cila nuk është më e hershme se viti 1891.
Ky fragment, si shumë fragmente të tilla, në Lindje dhe në Perëndim, na shërbejnë të kuptojmë sesi në shekullin e 16-të eruditët vunë dorë mbi dijen e mbarë njerëzimit, e transformuan atë duke fshehur dijen e vërtetë dhe duke iu paraqitur njerëzve një histori të rreme, duke fabrikuar për këtë qëllim fakte dhe personazhe të rreme. Vitit 1891 shënon datën kur pjesa më e madhe e këtij falsifikimi të historisë dhe kulturës së Evropës dhe mbarë botës kishte përfunduar.
Evidence for the scrinium of the Roman Church, which was both a library and an archive, goes back as far as the fourth century. In the sixth century it was placed under the primicerius notariorum, and at the end of the eighth century, the first Cardinal Librarian of the Holy Roman Church was named, who also played the role of chancellor. For reasons which are still unclear, the earliest papal libraries and archives were dispersed in the first half of the thirteenth century. The new collections gathered by the thirteenth-century Popes, which can be reconstructed thanks to an inventory made under Boniface VIII, were moved after his death in 1303 first to Perugia, then to Assisi, and finally to Avignon, a process which involved considerable losses. In Avignon, John XXII began to gather a new library, which became part of the collection of the Borghese family in the seventeenth century and returned to the Holy See in 1891
Bibliografi:http://www.vaticanlibrary.vatlib.it/BAVT/info/en/History+And+Structure/Origins.htm
Çudira të shekullit të 16-të – Orthodhoksia
Nga Historia e Orthodhoksisë Lindore mësojmë këto qyfyre :
History of the Orthodox Churchwww.goarch.org/en/ourfaith/articles/article7053... Islam not only recognized Jesus as a great prophet, but tolerated Christians as another People of the Book.
Islami jo vetëm që e njohu Jezusin, por ai edhe i toleroi të Krishterët si një Popull tjetër i Librit të Shenjtë.
it is striking that the patriarch's and the hierarchy's position was considerably strengthened and their power increased. They were endowed with civil as well as ecclesiastical power over all Christians in Ottoman territories.
Është për t'u habitur se pozita e patriarkut dhe e hierarkisë (në kohën e Turqisë. shën. im) u forcua edhe më shumë dhe pushteti i i tij u rrit edhe më. Atyre iu dhanë pushtete civile dhe fetare mbi të gjithë të Krishterët e territoreve Otomane.
Megjithë këto të mira, që Orthodoksët grekë përfituan nga Porta e Lartë e Stambollit, ordhoksët ankohen se:
It is this geographical and intellectual confinement which, in part, explains Orthodoxy's silence during the Reformation in sixteenth century Europe. That this important theological debate should often seem distorted to the Orthodox is not surprising: they never took part in it. And yet, it is not the isolation alone, but the consequences of Ottoman rule that make these pages of Church history so bleak from virtually every point of view.
Ishte ky kufizim gjeografik dhe intelektual, i cili shpjegon, pjesërisht, heshtjen e Orthodhoksisë gjatë Reformës në shekullin e 16-të. Ky debat i rëndësishëm teologjik duhet parë që shpesh shihet nga Orthodoksët me çudi , nuk ka pse të na çudisë: ata nuk morën pjesë kurrë në të. Dhe, për më tepër, nuk është vetëm izolimi, por pasojat e sundimit Otoman që i kanë zbehur këto faqe të historisë në çdo pikëpamje.
Pyetja jonë është kjo:
A kishte Orthodhoksë në shekullin e 16-të?
Për mua, nuk kishte këmbë orthodhoksi në atë kohë në Ballkan e deri në Shën Petërburg. Kjo është arsyeja përse historia e Orthodhoksisë hesht për shekullin e 16-të dhe gënjen për të kaluarën e saj "të lavdishme".
Mbllaçiteni vetë këtë pjesë të fundit të shënimeve që ne kemi nxjerrë nga kjo faqe interneti e Kishës Orthodhokse:
The Church of Serbia, which had lost its patriarchate in the Turkish period, became autocephalous in 1879, and its primate was recognized as patriarch by Constantinople in 1922. Romania, today the largest self-governing Church after Russia, was declared autocephalous in 1885 and became a patriarchate in 1925. Finally, the Church of Bulgaria declared itself autocephalous in 1860, but it was not until 1945 that Constantinople recognized it; its metropolitan in Sofia assumed the title of patriarch in 1953.
Frëngjishtja
Çfarë gjuhe fliste gjysma e Francës kur deri në vitin 1789 vetëm 50% e francezëve flisnin frëngjisht? Po gjysma tjetër, vërtet dinte të shkruante dhe të këndonte frëngjisht? E besoni ju këtë?
in 1789 50% of the French people didn't speak it at all, and only 12 to 13% spoke it 'fairly' - in fact, even in oïl language zones, out of a central region, it wasn't usually spoken except in cities, and, even there, not always in the faubourgs [approximatively translatable to "suburbs"]. In the North as in the South of France, almost nobody spoke French."[8]http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_French#Modern_French
A po filloni të kuptoni përse ne shqiptarëve na urrejnë kaq shumë?
Çlirim Xhunga
No comments:
Post a Comment