Wednesday, March 2, 2011

Rrëfej vrasjen shtazarake të Emit, nga biznesmeni

Babai i këngëtares Emmy është i brengosur, po aq sa i revoltuar. Në këtë intervistë për MAPO-n Ali Hidesha e konsideron vdekjen e së bijës një vrasje shtazarake, ndërsa njeriun që është në pranga, një person të kamur dhe të fuqishëm, aq sa për të ndryshuar rrjedhën e hetimeve.
Babai i këngëtares mohon versionin e biznesmenit kosovar, duke shtuar se e bija i kishte rrëfyer 10 ditë më parë se Aziz Kelmendi i bënte presion, për t’i imponuar një lidhje intime.

Ai hedh dyshime se dëshmitarët okularë janë manipuluar dhe ngulmon se do të kryejë të gjitha verifikimet, për t’i shkuar të vërtetës deri në fund.

Zoti Hidersha, vdekja e vajzës suaj ka shokuar një pjesë të madhe të opinionit publik, ndërsa rrethanat mbeten ende të paqarta. Ju, çfarë të dhënash keni deri tani, çfarë ka ndodhur natën e së shtunës?
Të dhënat e mia janë se bëhet fjalë për një vrasje me paramendim të plotë dhe shtazarake. Unë kam qenë edhe në komisariat dhe kam dhënë deklarimet e mia lidhur me këtë çështje. Janë botuar disa artikuj, që i janë referuar kryesisht deklarimeve të autorit, i cili ka pretenduar një lidhje prej një viti e gjysmë me vajzën time dhe që paska shprehur se e ka aksidentuar pa dashje, ndërsa vajza i është avitur në makinë. Këto janë të gjitha të pavërteta. Vajza është gjetur rreth 60 metra në distancë nga klubi, ku ishte me shoqen e vet. Është e pamundur që ai ta ketë tërhequr zvarrë për gjithë atë distancë. Unë nuk kam qenë vetë aty dhe kërkoj që organet kompetente ta zbardhin plotësisht këtë ngjarje. Por kam dyshime të forta, pasi ai është një njeri shumë i kamur dhe druaj se do i vërë në dispozicionin e tij njerëzit që hetojnë.

Pse dyshoni se mund të ndikojë mbi hetimet i dyshuari?
Sepse deri më tani, unë kam dijeni se dy dëshmitarët kryesorë janë pikërisht dy personat që ia ka servirur ai policisë. Është një vajzë, që unë nuk e njoh se kush është dhe ai e ka paraqitur si dëshmitare si dhe një djalë nga Shkodra. Unë vetë, kur isha në polici, kam patur një debat të ashpër me policët që ishin aty dhe që morën deklarimin tim. U revoltova shumë kur më thanë se e kishte vrarë në mënyrë aksidentale dhe se vajza është përpjekur t’i hipte në makinë.  
Si mund ta thonin ata këtë gjë, ende pa bërë asnjë ekspertim kriminalistik mbi makinën apo mbi vajzën? Ata anonin dukshëm nga versioni që ka dhënë autori. Ai ka pretenduar se e ka aksidentuar pa dashje, ka ikur në fillim, është larguar për nja pesë minuta dhe më pas ka njoftuar policinë për një aksident. Kur është rikthyer, policët e kanë prangosur dhe e kanë akuzuar për vrasje. Unë nga ana ime kam dhënë deklaratën time në polici. U kam bërë të qartë atyre edhe një element të rëndësishëm. Mua vajza para 10 ditësh më është ankuar në lidhje me këtë njeri. Ne e njihnim atë që më përpara edhe unë e kam njohur personalisht. Ai, duke qenë i angazhuar në biznesin e muzikës, ka bashkëpunuar dhe ndihmuar vajzën në disa evente muzikore. Para 10 ditësh, vajza më thotë se e kishte kërcënuar dhe i bënte shumë presion për t’u lidhur me të. Vajza më tha se kishte debatuar ashpër me të. Më tha se i kishte bërë të ditur se njihte bashkëshorten dhe fëmijët e tij dhe se ai kishte moshën e babait të saj dhe ishte e paskrupullt që i bënte presion për t’u lidhur. Unë nga ana ime kam dashur që ta takoj këto ditë, por nuk kam mundur. Kam dashur ta takoj dhe t’i thoja që të mos i binte më qafë vajzës. Ndihem keq se duhej të kisha këmbëngulur më shumë për ta gjetur dhe për t’i folur.
Ai ka pretenduar një lidhje me vajzën tuaj në deklaratat e dhëna në polici…
Ai e njihte Elsinën dhe e ka ndihmuar dhe kanë bashkëpunuar në lidhje me biznesin dhe karrierën e saj muzikore. Në momentin kur ai nisi të bënte presion mbi vajzën për t’i imponuar një lidhje, lindën dhe debatet. Pretendimet e tij se vajza ime i ka bërë skena xhelozie, kur e pa të shoqëruar me dikë tjetër, janë tërësisht të pavërteta, pasi që 10 ditë më parë, vajza ma ka thënë me shumë shqetësim se ai po i bënte shumë presion, madje ma ka kërcënuar vajzën dhe i ka thënë do të të zhduk nga faqja e dheut, do të të vras nëse nuk bën si të them. Këto m’i ka thënë vetë vajza mua. Ai është njeri i kamur dhe i fuqishëm ekonomikisht dhe këtë madje ia ka përmendur vajzës edhe gjatë presioneve që i ka bërë më parë. Të gjitha këto m’i ka shprehur vetë Elsina.

Keni kontaktuar ju me shoqen e saj, që ishte me Elsinën në lokal atë natë?
Po, ne kemi kontaktuar me të. Ajo është këngëtare dhe mike e vajzës, quhet Valza Bajrami. Gjatë kohës kur ka ndodhur vrasja, ajo ka qenë brenda klubit dhe ka shkuar pasi vajza është gjendur e shtrirë në tokë dhe nga ky këndvështrim, ajo nuk është dëshmitare okulare e momentit vdekjeprurës. Asaj i ka rënë të fikët madje, kur ka parë gjakun në mes të rrugës.
Ju vetë keni kontaktuar dëshmitarë okularë, që kanë parë me sytë e tyre atë çka ndodhi atë natë?
Unë ende nuk kam kontaktuar. Por sigurisht që do i gjej dhe do bëj të gjitha përpjekjet, pasi aty ka patur shumë njerëz atë natë. Së pari, kanë qenë rojet, ka disa roje aty pranë, pasi janë disa aktivitete private anës asaj rruge. Por ka patur dhe dëshmitarë të tjerë, që janë kalimtarë me makina që kanë parë atë se çfarë ka ndodhur. Pra, dëshmitarë ka patur dhe unë e di mirë këtë gjë. Në dijeninë time, policia nuk i ka thirrur këta njerëz. Madje, kur i kam thënë policisë se si kishte mundësi që bazohej në mënyrë të njëanshme vetëm në deklaratat e autorit, më kanë thënë që t’i gjeja vetë dëshmitarët e tjerë dhe t’ua sillja.

Në lidhje me dy dëshmitarët që ka sjellë vetë autori, a kanë qenë prezentë atë natë me të në makinë?
Ata janë një vajzë dhe një djalë nga Shkodra. Këtë vajzën e kam parë rreth një orë e gjysmë pas ngjarjes, që ka ardhur për t’u marrë në pyetje e shoqëruar nga një polic. Ka qenë me rroba gjumi dhe me shapka shtëpie. Për këtë vajzë dyshoj shumë, nëse ka qenë vërtet prezente në vendin e ngjarjes me të vërtetë apo thjesht ka ardhur t’i bëjë alibinë autorit.

E njihte vajza juaj këtë dëshmitare që ka sjellë autori?
Një mikeshë e vajzës sime që gjendej atë natë në polici më tha se vajza njihej me të, pasi i kishte parë të përshëndeteshin dhe të bisedonin për disa minuta me njëra -tjetrën disa ditë më parë. Me këtë dëshmitare dua të flas edhe vetë dhe ta pyes.

Nga të dhënat e deritanishme, mendohet se autori i dyshuar ka dhënë si alibi takimin e rastësishëm në klubin “Venue”. Në dijeninë tuaj, a ka patur më përpara kontakte telefonike vajza me të dyshuarin, kontakte telefonike?
Së pari, dua të bëj të ditur se çanta e vajzës dhe telefoni i saj nuk janë gjetur, janë zhdukur. Vajza ka dalë me çantën dhe me telefonin e saj nga klubi, por ato nuk janë gjetur. I kam kërkuar policisë që të gjente çantën dhe telefonin e vajzës, po më kanë thënë se nuk kanë mundur ta gjejnë.  
Megjithatë, mjafton të dihet numri për të identifikuar thirrjet dhe zbardhur tabulatet. Kërkoj që policia dhe prokuroria të hetojnë rrënjësisht çdo detaj të kësaj çështjeje, pasi unë nuk e fal vrasjen shtazarake të vajzës. Për mua ajo ka qenë një vrasje tërësisht gjakftohtë, madje me një skenar të qëndisur mirë, për ta paraqitur si aksident. I kërkoj hetuesve dhe e ripërsëris që të hetojnë dhe të gjejnë menjëherë të vërtetën.

Intervistoi: Habjon Hasani, R. mapo

No comments: