Thursday, October 18, 2012

Shqipëria dhe statusi i vendit kandidat

Pothuajse të gjithë bashkëmoshatarët e mi e kanë patentën për drejtimin e automjetit, përveç disa fqinjëve të mi të cilët kanë nisur tashmë autoshkollën dhe presin që në fund praktikës të japin edhe provimin.
Unë shkova për herë të III-të të rregjistrohem në këtë Autoshkollë profesionale dhe ndryshe nga 2 herët e para, kësaj here më lejuan të rregjistrohem, me kusht që unë të përmirësoj shëndetin tim mendor dhe fizik.

U emocionova. U ndjeva triumfues. Hodha fishekzjarre!
Tani jam në mëdyshje:
a.) Të korruptoj mjekët të më plotësojnë raportet mjekësore sikur jam shëruar (meqenëse edhe autoshkolla duke qenë në krizë ka nevojë për klientë)
b.) Të shërohem prej vetvetes
c.) Apo të justifikohem duke ia ngjitur fajin, për shëndetin tim të keq, ndokujt tjetri.
Shkroi: Stop Injorancës !

No comments: