Thursday, October 17, 2013

Tërbohu!

Ka disa momente në jetë ku gjithçka të duket një mënxyrë. Gjithçka duket e errët, e zezë, e zymtë, e pistë dhe e pashpresë.
Padrejtësi, pamundësi.
Nuk mbushesh dot me frymë se çdo mendim që sjell të bën të ndjehesh më ligësht. Nuk ke më forcë, as shpresë kurrsesi. E kupton se në një situatë kaq të rëndë nuk je ndodhur kurrë më parë dhe e nesërmja do jetë edhe më keq.
Duhet të reagosh, kur në të vërtetë në këtë katrahure ke hyrë me vullnetin tënd të lirë.
Sa do doje të mbyllje sytë dhe kur ti hapje, gjithçka të ishte zgjidhur, si me magji. Por e di fort mirë se kjo është e pamundur, po aq sa dikush tjetër të të japë një dorë në këtë çast.
Në këtë mesele je zhytur vetë dalëngadalë, çdo ditë, përditë.
Tani ka ardhur rrufeshëm çasti të përballesh dhe kjo është pikërisht, ajo që ke shmangur gjatë gjithë kohës. Çmimi i saj tashmë është rritur rrezikshëm. Çdo problem ka amplifikuar vetveten dhe disa prej tyre janë shtrënguar prej duarsh. Ti ndodhesh vetëm, më i vetëm se asnjëherë, i pafuqishëm dhe më i demotivuar se kurrë. Mali i lartë po bëhet gati të të përpijë.

Mos vallë është më mirë të mos bësh asnjë tentativë, të dorëzohesh dhe kështu të marrësh ndëshkimin kapital për gjithçka ke katranosur? Por jo, është shumë, zor se do ta përballoje.
Po sikur të arratisesh? Po ku dhe si?
Ti je tashmë i marrë peng nga kthetrat e jetës, i burgosur nëpër spiralet e ngushta të saj. Çdo bësh? Do pish derisa të dehesh që kur të zgjohesh të mos mungojë as dhimbja e kokës?
Mbase ka ardhur momenti të përballesh, të tregosh atë që i thua vetes çdo ditë që je. Por ke njëkohësisht frikë që ajo që je, ka humbur brenda teje dhe pse shpesh të duhet ta besosh se është ende aty, për ty.
Thuhet se në situata të jashtëzakonshme, lindin njerëz të jashtëzakonshëm me aftësi të jashtëzakonshme.

Tërbohu!

Mbase ky është çasti yt.

Shkroi:
Stop Injorancës !

No comments: