Friday, February 25, 2011

Bisedë me një katundar timin për grekët e memecërinë tonë

Unë jam Besart Kallaku. Jam aktor, jam me origjinë nga fshati, jam 25 vjeç, jam pjesë e tifozave kuqezi.
Deri 5 vjeç kam jetuar në Krumë të Kukësit, në Has, pastaj jam rritur në një fshat të Fushë-Krujës nga gjyshi dhe gjyshja ime, dmth jam fshatar, ose dhe katunar mund të më quani. Por para se te jem jugor ose verior, mbi të gjitha, jam shqiptar...
Dhe emrin shqiptar dhe kombësinë shqiptare nuk e kam vetëm në pasaportë, por mbi të gjitha, e kam në gjak...
Mbi krahun tim të djathtë kam të skalitur në mish figurën e GJERGJ KASTRIOTIT, me gjithë shqiponjën e Kastriotëve...gravurën më të vjetër të tyre...


Më besoni të dashur shqiptarë...nuk e duroj kurrsesi nëpërkëmbjen që na bëhet ne shqiptarëve nga grekët, që sa herë vijnë apo kalojnë kufirin tonë, çdo zyrtar i tyre kujtohet se para tij grekë të tjerë kanë harruar ose nonjë copë toke ose nonjë copë det ose nonjë copë njeri dhe kërkojnë ta marrin mbrapsht...


E pse kështu...?
Po kjo memeceri e gjithë shtetit tonë, pse?
E gjithë këto ngjarje te përsëritura dhe po prapë askurrfarë reagimi nga askush... Askush nga ata të cilëve u takon të thonë fundja Ç'BËHET KËSHTU?
Kaq frikë?
Po jemi me 2 mendje të marrim frymë apo jo, e jo më të flasim kundra grekëve...


Në fakt, e kam fjalën për ngjarjen më të fundit të ndodhur në Korcë, ku na vijnë nja 2-3 deputetë e një konsull dhe u drejtohen shqiptarëve me fjali të tillë si GREKË TË KORÇËS (!)
Në fakt, nuk do e merrja kaq seriozisht këtë gjë, se shumë na është vrarë veshi me të tilla gjëra... por ja që gjithë këtë mllef qe kisha brenda prej kaq kohësh të akumuluar, ma nxori një kushëri i gjyshit tim, fshatar... të cilin e takova te lokali i fshatit ku isha, te lokali i Gimit t'Sures, - i thonë.


-Çfarë thuhet andej nga Tirona re? Kur po e filloni Portokallinë? Keni material sa të duash ketë herë, jo protesta jo grusht.. Po çfarë bëhet andej, çar thuhet për ata grekët që erdhën në Korçë se kishin vëllezërit atje....a?
ë
-Nuk e di- i thashe, nuk më intereson...
ë
Pas kësaj fshatari m'u kthye i nevrikosur...
-Po boni pra, boni noj gjo te Portokallia... Se e pam' në televizor dhe na ka bo t'gjithve përshtypje...Veç kët diskutojmë me burrat... Ça baet kshu re... Ene m'kriz ata, ene vijnë kërkojn, e thonë mos kini frikë me u regjistru si grekë...
Po si nuk foli asnjoni nga ata të qeverise re, a?
Ai tjetri vje ene do tokat tona detin tonë do ene njerzit tonë tashi... Jo po t'vij te më mori lopën mu se e kam greke a?- vazhdoi fshatari.
- Ca bohet kshu re.. Si nuk u çu kush atje m'parlament për kët gjo...Un e di se ka ene parti çamësh atje, ene s'foli kush... Me u zonë me grushta dinë me njoni tjetrin, kurse për venin e vet e për robt e vet nuk pyt kush... Mirë kto qeveritart se s'dun mi prish pun't kta ministrat, po ky tjetri q'i bo opozit, as ky se lujti bythën hiç, fol pra shfrytzoje... a do shqiptar mas vetes a jo...

-Prit prit - i thash unë, - mos e mer me kaq zjarr, se nuk duhet me mendu që nji njeri i vetëm të përfaqësojë gjithë shtetin grek...


-Leje ene' ti mos më fol mu si ata ministrat. A je katunari jon a ca je. Se nuk osht vetem ky rast jo... Dul Bollano me ato tabelat ne gjuhen greke, nuk tha kush gjys llafi, e pse? Apo kishim frik ne mos me e prish me Greqine... Mi kjo, hajt mo... Po atehere si e dha televizori për ata ushtarët grekë qe në paradën ushtarake dolën e thanë se me lëkurën e shqiptarëve do bojme lidhse dhe triko për trupat tanë?? Prap' askush nuk foli prej qeveritarve e deputetve atje... I kena bo thirrje gjith katunit ktu qe kush bohet synet te ruajë lëkurën e synetllikut se na e kan kërku grekt për me bo triko se jan m'kriz... Kshu i bje... Pooo! Po kur deshë me hy në NATO, erdhën kërkun detin e Shqiprisë... Dhe turp e faqja zeze, ja fali qeveria, ku s'ka byth ku me nejt ky muhabet... pse kaq frik ne per Greqine re... Ata jan ene m'krize...
Mir kjo po tjeter, kerkum liberalizimin e vizave ne?
Erdhi ai Janullatosi tu kërku ata varrezat e atyne ushtareve grekë, ja dhamë ne se na duhesh mos me e prish me Greqine, mirë se ja dhame varrezat, po ja dhame me kocat tona me kocat e shqiptareve... se vec grekë s'kish atje. Mirë që kërkojnë me kthy në grekër shqiptarë të gjalle po kto na morën dhe të vdekurit tonë... Po nesër pasnesër me dash votën e Greqise ne per me hy me t'drejta t'plota ne BE do na vika Greqia deri ne Fier...- vazhdonte fshatari me ate naivitetin e tij, një naivitet që mu m'u duk therës shumë.


Tani që e bluaj me veten, kuptoj që janë fakte të mirëfillta të thëna në gjuhën më popullore te mundshme...
- O çun me ça të drejte thot ai ene provoi gjithë shqiptarët duke e qujt Korcen ene korcart grekë... na dulën vllezër tashi... 3 herë kam provu me shku m'Greqi nga mali ene m'kan kap m'kan kthy... M'kapën herën e parë në 95 më myten m'dajak, m'kapën në 98 ene më kthyn mrapsh e prap më mytën n'dajak. Herën e tretë në 99 më kapën prap ene i thash qe jam nga Korça... Mos mor burr! Prap më mytën n'dru. Kurse sot, sot më thoka o vlla korçar, o grek korçar... het, tom m'p... ! - shfryu fshatari dhe pas ksaj nji moment pause, deri sa ia filloi prapë.


- Adheu nuk janë malet fushat e prrojet kot. Atdheu osht e drejta jote, familja, nderi yt, puna e djersa jote... Or cun jena shqiptar, jena familje madhe ne a jo, ma thuj.. Hallall ja boft Zoti atyne gazetarve që shkun t' paktën ato q'atje ke ai ministri ene i kërkun që ta boshin at konsullin kshu person që s'duhet me shkel mo nShqipni


-Person NON GRATA - i thashë unë.


-Po, po fiks q'ashtu. Po t'reagojë pra shteti i her se pranaj përsëriten t'gjith kta rastet... Ta bojn njonin shembull ene e shef ti masnaj a ka mo a s'ka kshu rastesh...Po ca thom ne'un. Ku kan byth kta tont re aman... Nejse mo, nejse se duhet me ik tashi se kam me ngarku karrocën po ju boni naj gjo ke Portokallia...


Kto më tha Hasoni edhe iku... E kuptoja gjith kët' inat brenda tij, por s'e kuptova ku dreqin më ishte fshehur mua gjith ai inat që m'nxori kokën pas ksaj bisede. Më preku dhe më kujtoi se jam një fshatar i Shqipnis, jam popull shqiptar.... Dhe shpresoj qe dikujt t'i vijë goja...



Un jam Besart Kallaku dhe jam shqiptar!

Shekulli

No comments: