Saturday, January 2, 2010

Paradoksi i kohës sonë

Sot kemi shtëpi më të mëdha, por familje më të vogla!
Kemi më shumë komoditet, por më pak kohë.


Kemi më tepër diploma por, më pak mendje të shëndoshë!
Më shumë dituri, por më pak kthjelltësi!

Kemi më tepër ekspertë, por më shumë probleme!
Më shumë mjekësi, por më pak shëndet.

Qeshim pak - Shpenzojmë pa arsye
Vozisim shpejt - Hidhërohemi edhe më shpejt.

Lexojmë pak - Zgjohemi vonë

Po e shtojmë pasurinë, por po i zvogëlojmë kriteret tona
Flasim shumë, shumë pak dashurojmë dhe shumë shpesh gënjejmë!

Kemi mësuar si të jetojmë, por jo si dhe çfarë është JETA!
Ja shtojmë vitet jetës, e jo jetën viteve!

Kemi rrugë më të gjëra, por pikëvështrime më të ngushta!
Kemi ndërtesa më të larta, por vizion më të shkurtër!

Shpenzojmë më tepër, por gjithmonë më pak kemi !
Blejmë më shumë dhe kënaqemi më pak!

Kemi shkuar madje edhe në Hënë…
…por e kemi problem ta kalojmë rrugën nga fqinjët tanë!


Zotërojmë me botën e jashtme, por jo me ate të brendshmen!
Kemi ndarë atomin, por jo paragjykimet tona!

Shkruajmë më tepër, mësojmë më pak,
Planifikojmë shumë, realizojmë pak!

Kemi mësuar të nxitojmë, por jo të presim!
Kemi të ardhura më të mëdhaja, e më pak moral!

Tentojmë në sasi, e jo në cilësi!

Prodhojmë më tepër kompjuterë, që të ruajmë sa më tepër informata dhe kopje, por bisedojmë më pak me njeri tjetrin.

Këto janë kohëra të ushqimit të shpejtë dhe përpunimit të ngadalshëm!
Kohëra të njerëzve të PASUR, por karaktereve të dobëta!


Kohëra me më tepër liri e më pak argëtim…
…më shumë lloje të ushqimit, por më pak ushqyeshmëri

Kohëra të martesave të dyfishta...
…por edhe shkurorëzimeve!

Kohëra të shtëpive moderne…
…por vendbanimeve më të shkatërruara!

Besoj, që nga dita e sotme, nuk do të ruash asgjë për çaste më speciale në jetë, sepse secila ditë në jetën tënde është speciale!!!

Kërko më pak, lexo më shumë, ulu në terasë dhe kënaqu me bukuritë natyrore, duke mos e vrarë mendjen për gjërat të tjera!

Përdore ushqimin tënd të preferuar ...
...vizito vendet të cilat të pëlqejnë!

Kalo më tepër kohë me familjen tënde dhe me shokët tu!

Shfrytëzoji enët e kristalta, mos e kurse parfumin tënd më të shtrenjtë dhe përdore atë sa herë që ke dëshirë!

Largoi nga fjalori yt frazat si : “Në njerën nga këto ditë” apo “Një ditë”. Shkruaje një letër me domethënien " Këtë Ditë ''.

T’i themi familjes dhe shokëve se sa i duam ata!
Mos ti ngadalsojmë gjërat të cilat na sjellin gaz, hare dhe lumturi në jetë.

Çdo ditë, çdo orë dhe çdo minutë është i posaçëm.
Kurrë nuk mund të dish se ndoshta kjo do të jetë gjëja e fundit në jetë.

Nëse je shumë i zënë për ta ndarë kohen dhe për ta derguar këte porosi atyre që i do dhe të duan, dhe i thua vetes se këte do ta bësh: “Në njerën nga këto ditë“.

Më beso or mik/mikeshë i/e dashur!
“ Në njerën nga këto ditë “

Ndoshta nuk do të jesh këtu për ta bërë!!!


Marrë nga : Ali Asllani, Redaktoi: Stop Injorancës

2 comments:

Unknown said...

Gezuar Vitin e Ri. Ju urojme nje vit te mbare.

DIELLI said...

Gëzuar Shqipëri !