Wednesday, January 20, 2010

Personazhë dhe karaktere

Nëse dëshiron t'ia thuash të vërtetat njerëzve pa i ligështuar, thuaja ato nëpërmjet humorit. G. B. Show.

Në artikullin e sotëm kemi trajtuar karaktere dhe personazhë të ndryshme, midis një dialogu të shkurtër. Çdokush nga ju mund ta pasurojë artikullin, duke shtuar tipare të tjera njerëzish, bashkangjitur edhe me një situatë të shkurtër përshkruese.


ZILIQARI
- Kush ka qenë miku juaj më i ngushtë, apo krahu juaj i djathtë ?
- Eshtë pronari i Fabrikës së tullave në autostradë, por që për hir të së vërtetës e ka një biznes të ngritur me para të pista dhe një ditë me siguri do falimentojë.

GAZETARI
- Kemi ndonjë të re sot ?
- Kam një lajm të mrekullueshëm. Kam arritur të intervistoj, atë vrasësin e 3 fëmijëve të tij.

PATRIOTI
- Me kë skuadër jeni në kampionatin Botëror të futbollit ?
- Me Shqipërinë.

OPTIMISTI
- Jeni i dëshpëruar, që dolët i fundit në garë ?
- E rëndësishme për mua është vetëm pjesmarrja.

ALTRUISTI
- Po e vuani ende tradhëtinë e partneres tuaj ?
- Jo absolutisht, e rëndësishme për mua është lumturia e saj, që besoj tashmë e ka gjetur.

KOKEFORTI
- Keni të drejtën e dëshirës tuaj të fundit, përpara ekzekutimit, keni diçka për të thënë ?
- Dua të flas me avokatin tim.

NOSTALGJIKU
- Ke ndonjë plan për nesër pasdite ?
- Ah, jam i zënë. Për nesër, kam planifikuar që gjatë pasdites të shoh fotot e verës.

DEMBELI
- Nesër nga ora 8:00 jeni të lutur të paraqiteni pranë kompanisë tonë, për të dhënë intervistën e punës.
- A ka mundësi ta shtynim takimin 2-3 orë më vonë, se kam disa punë në atë orë...

INJORANTI
- I dashur, mqs nesër do të udhëtosh, shiko parashikimin sinoptik të motit për nesër.
- Ik mi gru, mos u përzi kot me ato punë, ato punë i di Zoti...

PESIMISTI
- Si e kaluat natën e ndërrimit të viteve ? Ishit tek prindërit ?
- Po ç'rëndësi ka kjo, viti 2009 shkoi dhe nuk kthehet më...

MILITANTI
- Punonjësi i "Internet kafe"-së: Zotëri, nuk e kuptoj pse i ndërroni kompjuterat çdo 2 minuta? Nuk punojnë?!
- Militanti: Tek sondazhi i sitit të top channel ka më shumë vota tek alternativa: "Përmbytjet erdhën prej përgjegjësive njerëzore"...thashë t'i barazoja... (Shtuar nga Genc Tato)

EKSTREMISTI FETAR!
- Çfarë mendimi keni për dashurinë ?
- Dashuria për Zotin është e plotfuqishme është e pafund...Vetëm ai mund ta shpëtoj tokën. Kthehuni dhe besoni sa jeni ne kohë... sepse do digjeni në ferr përjetë, do torturoheni, do të ulërisni nga dhimbjet. Zoti na do. (Shtuar nga Ana Anushi)

POLITIKANI
- Keni dhënë deri më sot ndonjë premtim që nuk e keni mbajtur ?
- Shiko, dëgjo. Pyetja juaj është shumë me vend. Që nga dita kur kemi ardhur në pushtet, kemi ndërtuar shkolla, spitale dhe kemi shtruar rrugë. Në bazë të statistikave tona, jemi qeveria më e sukseshme e këtyre 20 viteve të fundit. Ju premtojmë shqiptarëve që sa më shpejt do të udhëtojnë të lirë, sepse ne jemi qeveria që i mban premtimet.
( Sa përgjigje korrekte duket, rilexoni edhe njëherë pyetjen )

Shkroi dhe përgatiti: Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: