Thursday, February 25, 2010

Përgjigje për të gjithë ata që diskriminojnë banorët e zonave rurale.

FSHATARI - QYTETARIT

Ti fle në shtrat të butë,
Unë mbi lëndinë fle.
Ti shihesh në pasqyrë,
Unë në liqen, atje.

Ti ec përmbi qilima,
Unë mbi bar të ri.
Ti pi verë të shtrenjtë,
Unë ujë të ftohtë pi.

Ti rron mes katër muresh,
Unë rroj mes fushave.
Unë e shijoj pranverën,
Ti në pikturë e sheh.

Ti shpesh je i sëmurë,
Unë jam shëndetçelik.
Ty të mbron mercenari,
Mua, një qen besnik.

Ti fle veç me muzikë,
Unë me një ujë që rrjedh.
Ti dëgjon violina,
Unë, zogun që ia dredh.

Ti fle gjer në mesditë,
Une çohem që pa gdhi.
Jot shoqe ka stolitë,
E imja ka freski.

OHANN EWALD (1723-1795)

Një përshëndetje me këngën e parë ekologjike, për të gjithë që natyrën nuk do ta zëvendësonin me asnjë shpikje teknologjike. (S.I) http://www.youtube.com/watch?v=6AXNRi4dtJY

1 comment:

BESSproduction™ said...

Cfare krahasimesh....Shume e bukur do preferoja te dytat :)