Monday, February 25, 2013

Me historinë time ndër gishta

E di, mendoj
të qëndroja, bashkë me ty
e fare e kotë s'ka qenë.
Në rregull, ti do shkosh
vendim i diskutueshëm,
po, unë e di, ti e di.

Të paktën qëndro këtu veç këtë natë,
jo, nuk do tentoj, të jesh e sigurt,
ndoshta ndjehem që tani kaq vetëm,
sepse e njoh atë buzëqeshje
për të cilën tashmë ke vendosur.
Për atë buzëqeshje që dikur
më hapi dyert e parajsës.

Thuhet se për çdo mashkull,
ka një tjetër, kështu si ti
dhe në vendin tim kështu
do gjesh një tjetër, të ngjashëm me mua,
nuk e besoj.

Por tani ti ul sytë e thua
ne do të mbetemi gjithmonë miq të mirë
po ç'dreq shokësh të mirë a të mallkuar
unë një mik e fal
ndërsa ty të dua,
mund të duket shumë banale
por është ndjenjë natyrale.

Por ka dhe diçka
që kurrë nuk ta kam thënë
problemet e mia pa ty
kthehen në telashe.
Dhe për këtë më sheh
kaq të fortë si shtirem
në mes të botës
për tu ndjerë më i sigurt.

E nëse vërtetë nuk do të më thuash
që kam gabuar
kujto se të paktën njëherë
edhe një burrë falet.

E ndërkohë ti
nuk më le tjetër rrugëdalje
dhe largohesh
me historinë time nëpër gishta.

E tani ç'po bën
kërkon një justifikim
nëse do të shkosh, shko
Aq shumë për mua
nuk duhet të shqetësohesh
do di t'ia dal.
Sonte do të shkruaj një këngë
për të humbur brenda një shpërthimi.

Pa menduar shumë për fjalët,
do të flas për atë buzëqeshje
për të cilën tashmë ke vendosur,
për atë buzëqeshje që dikur
më hapi dyert e parajsës.

Përktheu: Stop Injorancës

No comments: