Tuesday, April 13, 2010

Përse kjo jetë duhet të jetë një provë, nuk ka vend për të gjithë parajsa ?

Njerëzit ndahen në besimtarë dhe në jobesimtarë të teorisë së krijimit, me anën e Zotit.

Besimet fetare monoteiste më të përhapura në botë janë krishtërimi dhe islami dhe prandaj ky artikull do ti drejtohet kryesisht ideologjivë të tyre, mënyrës sesi ato e paraqesin botën, problemet dhe zgjidhjet e tyre.

Shumë besimtarë nuk janë as praktikues të riteve fetare (agnostikë) dhe shumë të tjerë janë fanatikë të këtyre besimeve, të cilat i propogandojnë dhunshëm në të gjitha format e mundshme. Unë jam një i pa fe, nuk besoj tek ekzistenca e një qënie supreme dhe absolute. Madje edhe mënyra sesi librat e shenjtë e ofrojnë këtë Perëndi, logjika më nxit ta refuzoj ...

Për mua Zoti është një shenjë konvencionale e kufirit të dijes njerëzore, tek i cili fitojmë gjithmonë e më shumë terren. Deri disa dhjetra shekuj më parë, të mbinatyrshmes i atribuonim edhe fenomenet më të natyrshme si: zjarrin, shiun, tërmetet, vullkanet etj. Sot, e mbinatyrshmja rrudhet çdo ditë në raport të zhdrejtë me diturinë tonë.
Fetë jane komplet një tjetër gjë…një vepër njerëzore për pushtet e cila ushtron ndikimin e saj kapur pas frikës që njerëzit kanë ndaj vdekjes dhe duke përdorur figurën Zot, si të Plotfuqishëm. Dikur të deklaruara hapur, sot të kamufluara, por sidoqoftë pas tyre fshihet paraja dhe pushteti i kësaj bote.

Do doja shumë që të më lexonit me qetësi dhe të mos më mallkonit apo kërcënonit sepse po gjykoj Zotin tuaj. Ai nuk ka nevojë për ndërmjetës, nuk ka nevojë për avokatë, akoma më pak për njerëz të paditur dhe që kërcënojnë një krijesë tjetër të tij.

Tani do të parashtroj pyetjet e mia, të cilat sinqerisht me ngrenë mijëra dyshime, nuk më lejojnë të besoj, të bindem apo të "nënshtrohem". Besoj se nëse ju jeni të bindur rreth bindjes tuaj, këtyre pyetjeve të mia naive, duhet ti jeni përgjigjur dhe pikërisht për këtë po ju kërkoj ndihmë.
Nëse ju i përgjigjeni këtyre pyetjeve, që mua më dalin si pengesa, si probleme por dhe më shkaktojnë humor, ju premtoj që do iu bashkangjitem bindjes tuaj, sepse edhe në rastin më të keq, preferoj të shkoj më mirë në ferr sesa asgjekundi. Edhe unë e dua një jetë tjetër, një shanc tjetër. Kam frikë si ju nga vdekja, por deri sot jam munduar të mendoj vetëm për jetën dhe në emër të saj, sot ngre këtë shqetësim.


Atëherë po ndërhyj pak në logjikën fetare.
Zoti është fillimi i çdo gjëje, shkaku i pashkaktuar. Nëse gjithcka në jetë ka një shkak dhe një pasojë, Zoti përbën prejashtim.
- Çfarë kishte përpara krijimit të gjithçkaje ? Ku qëndronte Zoti ku nuk kishte asgjë?
- Zoti u vetkrijua, përse ne jo ?

Zoti krijoi ëngjëjt, ku më i bukuri dhe më i zgjuari prej tyre, ai i mbajturi me hatër prej Zotit, i quajtur Luçiferri, u bë armiku i tij, sepse pati zili njerëzit, krijesat e tjera të Zotit.
- Si mund të jetë Zoti i plotfuqishëm, kur krijesa e tij arriti dhe e kundërshtoi ?
- Si shpjegohet që Zoti nuk e dinte që në fillim çfarë do ndodhte ? Djalli, kjo krijesë e Zotit, madje u mbolli mëkatin edhe njerëzve?
- Nëse Zoti është vërtetë i plotfuqishëm, përse e lejoi këtë padrejtësi? Nuk ishte i plotfuqishëm, apo ishte i lig?
- Si ka mundësi që Zoti dënon njerëzit për gabimet e tij ?
- Perse ëngjëjt janë shumë dhe ne prekemi vetëm nga djalli?
- Përse xhindet dhe fantazmat u shfaqen vetëm pleqve të fshatrave më të thella, apo njerëzve me probleme psiqike ?
- A ka kuptim parajsa apo ferri për logjikën njerëzore, e mira pa të keqen dhe anasjelltas ?
- Atëhere kush e kuptoi vallë këtë dhe si na e shpjegoi që ne e besuam ?
- A erdhi i biri i Zotit në tokë dhe Zoti lejoi që njerëzit ta vrisnin ?
- A e vranë njerëzit dhe ai nuk e ndihmoi, por e flijoi ?
- Nëse ai u flijua për mëkatet tona, a duhet të merrte me vete ndëshkimin apo fajin tonë ?
- Nëse ai u flijua, përse ne vazhdojmë të mos jemi të shpëtuar ?
- Përse duhet të lutemi dhe ta falenderojmë pafundesisht? Kaq shumë vuan Zoti nga deliri i madhështisë, apo nuk është i sigurt për madhështinë e tij dhe vetëkënaqet kur sheh njerëz që i luten me sy mbyllur apo me të ndenjurat përpjetë?

- A kreu marrëdhënie Zoti me një krijesë të tijën? Madje pa dëshirën e saj, as kënaqësinë me siguri...
- Dy prindërit e parë a bënë një tufë kalamajsh, që u shumuan me njëri-tjetrin ? Eshtë e mundur vallë ?
- Dy prindërit e parë ç’ngjyrë kishin, sepse raca kemi më shumë se dy ?
- A duhet ta besojmë Zotin vetëm nga frika e ferrit vallë ? A krijohet besimi nëpërmjet imponimit, terrorit?
- Si e përzgjedh Zoti hiearkinë fetare që drejton insitucionet e tij ? Si paguhen ata, me shpërblesa morale jetojnë? Përse këta njerëz kaq pranë Zotit nuk ngurojnë të vishen në ar, kur çdo 6 sekonda një fëmijë në botë vdes urie?
- Përse ka kaq shumë besime fetare, kur e vërteta është vetëm një?
- Përse Zotat ishin të pavdekshem dhe njërezit i besonin verbërisht duke i bërë kurbane, si sot një Zoti të vetëm ?
- Përse të gjithë simpatizantët e feve të ndryshme besojnë verbërisht? A nuk është kjo një shenjë e qartë, që fetë kanë aftësinë ti bindin dhe ti hipnotizojnë njerëzit dhe ata më të manipulueshmit ti kthejnë në një makineri luftë për qëllimet e tyre?

- Përse ekzistojnë besimtarë që vrasin njerëz, që ofendojnë, që kërcënojnë, që nuk kuptojnë?
- Kush do shkojë në ferr, të krishterët apo muslimanët kur ata besojnë automatikisht me të njëjtin intesitet e bindje?
- Prania e kaq shumë besimeve fetare të ndryshme, sa ngjason me praninë e partive politike?
- Vrasja është mëkat, por kur aksidentohesh dhe gruaja me fëmijën tënde vdes, ne njerëzit maksimalisht të dënojmë me disa vjet heqje lirie, ndërkohe që Zoti i gjithëmëshirshëm të djeg përjetësisht të gjallë në ferr...
- A nuk duken njerëzit më të hyjnishëm dhe hyjnitë më pak njerëzorë ?
- Vetvrasja është mëkat, por kur kryhet në mënyrë të rastësishme, aksidentalisht ?
- Por kur njeriu nuk ka më shpresa të jetojë dhe familja e tij është e detyruar ti paguajë kurimin, që e mban gjallë në jetë vetëm për të vuajtur?
- Aborti është mëkat, por kur është mënyra e vetme që të jetojë nëna ?
- Masturbimi është mëkat, por çuditërisht përse të gjithë e kryejne natyrshëm pa e mësuar askund?
- A është njeri serioz dhe normal dikush që asnjëherë nuk mund të kryejë marrëdhënie seksuale, duke devijuar detyrat e natyrës, të jetës? Si ka mundësi që Zoti të vendosë këtë çmim për të fituar besimin tek një krijesë e tij?
- Do jetë më i privilegjuar ky murg në "jeten" e përtejme, do ketë për të më shumë femra të virgjera sesa për njerëzit mesatarisht të mirë? Jo për gjë, por ky nuk di të bëj as seks...!
- Besimtaret e kësaj bote, e kanë ndarë apo bashkuar, këtë botë?
- Përse mesjeta është periudha më e errët e njerëzimit ?

- Përse Zoti librin e tij e shkroi vetëm në një gjuhë, të jetë vallë kaq i padrejtë sa të duket si nacionalist arab? Apo nuk kishte dijeni që njerëzit flisnin gjuhë të ndryshme?
- Përse Zoti librat i shkroi për disa dekada të tëra dhe botën e krijoi vetëm për 7 ditë?

- Si mund të jetë një shkrim i vitit 0-600 i përshtatshëm me kulturën e sotme të njerezimit, kur ajo ecën përpara ?
- Përse femra duhet të shikohet si në vitet 600, vetëm si një fabrike për prodhim bebesh dhe një skllave shtëpie ?
- Përse femra duhet të mbulohet, mos vallë perçja i pastron shpirtin? Ajo nuk gabon vetëm nga mungesa e mundësisë për të gabuar...
- Përse jemi të detyruar duhet të vishemi me veshje të përshtatshme për në shkretëtirë, kur mund të jetojmë dhe në pol të veriut?
- Përse duhet të presim të na mesojnë kush është e mira apo e keqja - librat fetare, kur ne në fillore marrim një kulturë qytetare njëkohesisht edukimit që marrin çdo ditë në familjet tona ?
- Përse duhet të marrim një jetë në emër të Zotit ? Zoti nëse do ka fuqi ta marrë edhe vetë...

- Përse kjo jetë duhet të jetë një provë, nuk ka vend për të gjithë parajsa ?
- Njerëzit me të meta mendore, përfundojnë të gjithë në parajsë ? Ata nuk kanë asnjë përgjegjësi për veprimet e tyre dhe rrjedhimisht janë të justifikuar dhe me imunitet ndaj çdo gjykimi, i cili mund ti dënojë.
- Përse Zoti u pendua që krijoi mamuthin dhe Dinozaurin ?
- Përse Zoti ia merr jetën, apo ia shkruan aq të shkurtër atë, një krijese që ka vetëm 2-javë që ka ardhur në jetë?
- A është fati ynë i shkruar që në fillim, atëherë ç’faj kemi ne dhe pse Zoti bën sikur habitet nga sjelljet tona?
- Nëse fati është i shkruar, atëherë Zoti nuk ka më ndikim në jetën tonë të përditshme. Atëherë përse ne lutemi ? Përse dalim kundra vullnetit të tij ?
- Zoti ka nevojë për lutjet tona, që ti tërheqim vëmendjen, apo të kujtohet për ne ?

- Përse faleni 1-5 herë në ditë, kur gaboni edhe me vetëdije?
- Përse të besosh tek Zoti mjafton edhe të mos kesh shkollim, madje shpeshherë është kusht optimal për të qenë një besimtar i devotshëm dhe i bindur totalisht ?
- Pse nuk gjejmë ateistë nëpër fshatra të izoluar apo në zona të thella ku mungon informacioni?
- Po mishi i derrit hahet në xhenet ? Përse Zoti mallkoi derrin dhe nuk mallkoi atë dreq molle?
- Ne, në parajse na presin femra të virgjera, plot 75, po femrat vallë çfarë gjejnë ?


- Përse të duash Zotin më shumë se babain tënd që të dha jetën e flijohet çdo ditë për ty dhe pse institucionet fetare të jenë më të shenjta se familja ku rritesh e formohesh?
- Përse feja jote të të thotë më shumë se kombi yt, gjuha që flet apo vendi ku rritesh duke të imponuar emrat e saj, kulturën, traditën, veshjen, gjuhën prej nga vjen? Besimin fetar mund ta ndërrosh, vendin ku ke lindur ...kurrë.

Ore mbi të gjitha, përse e quajmë Zot dhe jo Zonjë ?


Shkroi dhe përgatiti: Stop Injorancës http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

2 comments:

Irvi Hyka said...
This comment has been removed by the author.
DIELLI said...

Irvi, nuk di se ç'emër mund ti vësh nëse merr një lajm pa burim. Do j'ua dija shumë për faleminderit që ti modifikonit disa tema të marra që këtu, pasi shumë shpejt do të botohen në një libër.

Nëse vërtetë nuk keni kohë, ma jepni fjalëkalimin të ti modifikoj shpejt.

Gjithë të mirat!