Thursday, January 10, 2013

Edukata seksuale


Eshtë krijuar përshtypja se sot të rinjtë dinë shumë më tepër sesa vetë prindërit apo edhe mësuesit rreth edukatës seksuale, por statistikat e aborteve tek adoloshentët, nuk e përkrahin aspak këtë legjendë urbane.

Më lejoni t'iu tregoj një histori të jetuar në vitet e para të universitetit.
Ishte e premte, fund muaji dhe ne ishim 7 studentë shokë kursi e rebelë leksionesh, të ulur në një kafene aty pranë fakultetit. Fatura e tavolinës tonë shkonte plot 900 lekë dhe mua më polli ideja që të realizonim një lojë, ku ata 3 të parët që do të eleminoheshin prej saj do të paguanin mes tyre, të gjithë faturën.
E kështu ramë dakord. Nisëm një lojë që ndoshta shumë prej jush e njohin, por ne e kishim ndryshuar paksa, në një formë disi më specifike.
Njëri prej lojtarëve thotë nën zë alfabetin, dikush tjetër ia bef "Stop" dhe tek gërma e alfabetit ku ndalemi, do themi fjalë që nisin pikërisht me atë gërmë. Ndryshimi që i kishim bërë ne lojës ishte se nëse i pari që niste lojën thoshte një fjalë që është pjesë e natyrës psh, të gjithë të tjerët me përgjigjet e tyre duhej ti përmbaheshin pikërisht asaj tematike.
Atë ditë për fat na qëlloi fjala "K" e alfabetit dhe fjala e parë që u tha ishte "kocka", çfarë nënkuptonte se në vazhdim të lojës duhej të thonim fjalë që nisnin me gërmën "K", por që ishin pjesë të trupit të njeriut.
E kështu me rradhë ia nisëm "kërci, krahu, kromozomet, kraharori, kofsha, kupa (e gjurit), koka, etj, etj" derisa njëra prej vajzave duke na kërkuar paraprakisht falje, pasi nuk i plotësonte aq lekë në portofol për të paguar faturën, u detyrua të thotë emrin e organit seksual mashkullor, vetëm që të mos eleminohej.
Një tjetër shoqe e jona u dogj nga loja, ndërsa i dashuri i saj, po student me ne, po vazhdonte heroikisht garën.
Më vjen rradha përsëri mua për të thënë një fjalë që niste me "K" dhe të ishte pjesë e trupit të njeriut, por unë u gjenda i bllokuar për momentin. Pikërisht në atë çast, ajo shoqja që kishte dalë nga loja më pëshpëriti në vesh "klitori". Mua, buzëqeshja vesh më vesh që ia hodha dhe kësaj rradhe dhe e thashë alternativën time, gjithë prepotencë.
Por pikërisht në çastin kur unë thërrita i gëzuar "Klitori", i dashuri (kishin dy vite bashkë) i kësaj shoqes sonë u hodh edhe ai në ajër duke ulëritur "U dogje - u dogje, nuk e kishim lënë me emra njerëzish".
Ndërkohë aty, një e nga një, ne u shtrimë përdhe nga të qeshurat, ndërsa ky shoku ynë pyeste parreshtur në sytë tanë të dashurën e tij, se ç'ishte ky Klitori...

Nëse Klitori nuk njihet as si emër, sa edukatë seksuale mund të ketë, që partnerët në një marrëdhënie të plotësojnë njëri-tjetrin?

Sot, sa ka ndryshuar ky realitet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoris

Shkroi: Stop Injorancës !

No comments: