Wednesday, January 5, 2011

Pakistan, vritet guvernatori që kundërshtoi ligjin islam

Vrasësi i guvernatori të krahinës më të pasur dhe të populluar në Pakistan është njëri nga truprojat e tij, informoi disa minuta më parë “Associated Press”.
Atentati ndaj drejtuesit numër një të krahinës së Punjabit, i cili thellon krizën politike në vend, ndodhi gjatë mëngjesit të sotëm në Islamabad.  

Truproja pranoi përpara hetuesve se ishte i irrituar nga kundërshtimi i politikanit për të pranuar miratimin e ligjit që dënon me vdekje të gjithë ata që ofendojnë islamin dhe qëndrimeve liberale të guvernatorit për të drejtat e grave.

Urrejtja e fondamentalistëve ndaj Taser!
56-vjeçari Salman Taseer ishte një prej drejtuesve më të lartë të partisë në pushtet dhe një mik i ngushtë i presidentit Asif Ali Zardari. Ai ishte një prej përparimtarëve më të mëdhenj dhe konsiderohej si figura me më shumë influencë, që prej vrasjes së Kryeministres Benazir Bhutto në dhjetorin e 2007-s.

Shehrbano (L) and Aamna Taseer, the daughter and wife, respectively, of the Governor of Punjab Province Salman Taseer (unseen) speak to Asia Bibi (R), a Pakistani Christian woman who has been sentenced to death for blasphemy, during their visit to her jail in Sheikhupura, located in Pakistan's Punjab Province November 20, 2010. Bibi



Në trupin e pajetë të Taseer u gjetën 26 plumba, ndërsa nuk është ende e qartë nëse truproja e tij veproi i vetëm apo ishte pjesë e një plani madhor. 

Salman Taseer
Infoarkiv.com

No comments: