Thursday, April 4, 2013

Letra e dashurisë që 13 vjeçarja ka marrë nga 53 vjeçari. Ndalohet pas denoncimit të prindërve

“Tashmë më ke hyrë në zemër.
E di që diferenca e moshës mund të të frikësojë, por nuk kam ç’të bëj, ti më ke hyrë në zemër.
U bë kohë që unë të shoh dhe ndjej për ty, ndaj të lutem të më japësh një mundësi. Pa ty nuk mund të jetoj dhe nëse ti nuk më pranon , nuk e di se çfarë do mund të bëj; por jam i
vendosur që ti të më duash ashtu siç të dua unë ty.
Nuk arrij të mendoj për askënd tjetër veçse për ty,nuk gjej më ngrohtësi dhe qetësi askund tjetër veçse për ty , , ndaj të lutem gjeje mundësinë dhe më tako, sepse ndjenja që kam për ty është është shumë e fortë dhe serioze.

I yti Alberti”.


Kjo është letra e dashurisë që është dërguar një vajze të mitur, 13 vjeç, nga 53 vjeçari Albert Goskolli. Vajza ka treguar në familje, dhe prindëit kanë bërë denoncimin në Policinë e Korçës.

Goskolli baba i dy fëmijëve e ka pranuar këtë fajt para uniformave blu, se pavarësisht se ishte I martuar dhe kishte një familje, ushqente një simpati ndaj vajzës.

‘Nuk i kam bërë prresion dhe as kam tentuar të përfitoj prej saj, por pëlqimin që kam ia bëra të ditur pëmes letrës , me shpresën se dhe ajo mund të ndjente diçka për mua – citohet në gazetën “Panorama” 53 vjeçari./A.XH

No comments: