Sunday, May 19, 2013

E premta e zezë, 13 maji i Stop Injorancës !

Si sot dy vjet më parë thyhet dhe vidhet faqja Stop Injorancës e cila sapo kishte kaluar 50 mijë anëtarë.
Për supersticiozët, ishte jo vetëm data 13, por ditë e premte gjithashtu...
Hajduti mbeti enigmë, por jo më pak qëllimi i tij, që u mbyll me fshirjen e komplet faqes ku ndodheshin mbi 100 albume me nga 200 foto, mbi 1000 shënime e mijëra e mijëra foto të postuara.
Në 18 maj faqja mbush plot 4 vjeç!
Shumë njerëz të ndryshëm janë bërë pjesë e faqes në diskutime, shumë kanë shkuar e po aq të rinj do të vijnë, por thelbësore mbetet është fryma pozitive e komunikimit që faqja jonë transmeton.
Duke mirëkuptuar faktin se koha na premton gjithmonë e më pak dhe përgjiegjësitë bëhen gjithmonë e më të mëdha, fati i faqes ngrihet në pikëpyetje, por e rëndësishme mbetet që për aq kohë sa kaluam bashkë, ditëm si ti japim asaj kuptim.

Sot, 2 vjet më pas, jemi rritur 2 vjet më shumë! (S.I)

Në foto, komentet e disa prej anëtarëve më besnikë të faqes, të cilët i falenderojmë veçanërisht, që për aq kohë sa kanë mundur, kanë ndarë me ne shqetësimet, gëzimet, pikëpyetjet, informacionet, kuriozitetet e plot e plot çaste të bukura!

Shkroi: Stop Injorancës !

No comments: