Monday, May 3, 2010

Partia "i heq" minifundin Çilit

Dy çudira u vunë re në festën e djeshme qeveritare të 1 majit. E para ishte çudia e mediave ndërkombëtare që talleshin me ne duke thënë që një "qeveri e djathtë në Europë, feston 1 majin e të majtëve" dhe e dyta ishin veshjet e këngëtareve femra.


Asnjë dekolte, madje as te Çiljeta, që kishte veshur një fustan të pazakontë.


Trupi i Çilit, i mësuar me veshje disi më të ndryshme, e dëshmonte sikletin e vet te...sqetullat. Pasi gërmuam pak, mësuam se urdhëri ishte dhënë nga Jozefina e cila nuk i duron dot as meshkujt e as femrat lakuriq. Urdhri oral i Jozit ishte: "Nuk du me pa asnji me minifun' dhe dekolte....".


Në PD, qeveri dhe në mjediset e zyrave të Kuvendit, kane qenë ditë te zjarrta diskutimesh "nën zë" ato per votimin në PD, ku mes më të votuarve për anëtare të Këshillit Kombëtar ka qenë edhe një nga këngëtaret më të njohura për esktravagancën e saj Çiljeta.
Pjesa më e pakënaqur ndaj këtij votimi, ka qenë ai që njihet si "krahu i Jozefinës" brenda PD-së. Ky grupim nuk e ka fshehur dot disaprovimin dhe përçmimin për një votim të tillë, madje një prej mbështetësve të J.Topallit, në linjë telefonike, në inat e sipër u shpreh: "Nuk e dinim që duhet t'i bëjmë punët me b...thë këtej e tutje.." Fraza i referohet njërit prej hiteve më të njohur të Çiljetës, atij me titull "Sa e kam b..thën e mirë".

Me shumicë absolute në Kongres, PD zgjodhi ne dhjetor te vitit te kaluar këngëtaren Çiljeta Xhilaga, te njohur per klipet e saj te nxehta.


Shekulli

No comments: