Tuesday, June 29, 2010

Islamofobi apo demokraci…?!

Kjo analizë vjen duke marrë shkas nga fotoja e postuar dje në faqen tonë “Stop Injorancës”, e cila paraqiste një grua të veshur në të zeza, e cila po dilte e lagur prej plazhit të Golemit, për në breg, ku shtrohej një pyetje drejtëpërdrejtë ndaj femrave të mbuluara : “Cila është arsyeja që ju shkoni në plazh?”


Dhe e ritheksojmë që pyetja i drejtohej femrave te mbuluara.

Arsyeja shumë e thjeshtë dhe praktike.
Ne që punojmë gjatë gjithë vitit, me zor presim sa të marrim ato pushime, që të marrim atë jodin e rërës, që të marrim rrezet e diellit, të ndërrojmë lëkurën, e të ndjehemi një me natyrën. Veç kësaj plazhi është i rekomandueshëm për të gjithë njerëzit, për të patur një shëndet më të mire gjatë gjithë vitit dhe për të qenë më të mbrojtur ndaj ftohjeve..

Fakti që një grua del në plazh e mbuluar, normalisht që të bën shumë përshtypje. Ajo që është absurde, është absurde zonja e zotërinj. Një besim mund edhe t’u ndalojë shikimin grave dhe si mund të jetë normale të shikosh në bibliotekë, femra që lexojnë me sytë mbyllur!!! Kur qenka për këtë femër amorale të nxjerrësh trupin në plazh, përse këto femra shohin trupin e femrave të tjera? Përse burrat e tyre, shohin trupin e femrave të tjera?

Komentet ndaj fotos ishin shumë të larmishme, duke prekur të dyja ekstremet e mundshme.

Nga afro 400 komente të bëra mbi këtë foto, 1-3 komente ishin prej grash, të cilat visheshin në mënyrë të atillë.

Dikush shprehet: Eshtë zgjedhja e saj.

Ta analizojmë këtë çështje, nëse kjo veshje është vërtetë zgjedhja e saj.

Citim :

Veshja islame, është një bindje ndaj Zotit (lexo Allahut).

Referim: “Kjo nuk është një pengim i të drejtave të saj, por është një mbrojtje për të, që të mos bjerë në shkallët e përbuzjes dhe në baltën e përçmimit apo të jetë një arenë në sytë e të tjerëve. Të gjitha kushtet që i janë vënë asaj në veshjen dhe zbukurimin e saj nuk janë vetëm se një prag ndaj çthurjes, e cila vjen nga lakuriqësia.

“ Nuk i takon asnjë besimtari apo besimtareje të vërtetë që, kur Allahu dhe i Dërguari i Tij vendosin për një çështje, ata të kenë të drejtë të zgjedhin në atë çështje të tyren. Kush e kundërshton Allahun dhe të Dërguarin e Tij, ai me siguri ka humbur. “ (Ahzab 36)
http://sq.wikipedia.org/wiki/Gruaja_n%C3%AB_Islam

Pra femra, është e detyruar ta veshë këtë mbulesë, sipas islamit, që ajo të mbrohet, të mos përbuzet e të mos përçmohet. Asnjë besimtar nuk ka të drejtë ta kundërshtojë. Pra nuk flitet për liri, nuk flitet për zgjedhje të lirë.

Ndoshta atje ku këto ideologji fetare kanë lindur dhe janë zhvilluar, një femër jo e mbuluar, medoemos do të përbuzet dhe do të abuzohet me të.

Por a ndodh edhe njëjta gjë edhe në kulturën shqiptare?

Sigurisht që jo, sepse shoqëria jonë ka një tjetër perceptim dhe i ofron të tjera të drejta gruas. Një femër në Shqipëri mund të vishet ekstravagante sa ajo të ndjehet mire me veten dhe askush nuk tenton ta përdhunojë në rrugë. Veç kësaj, lakuriqësia në kulturën tone (rrobat e banjos) nuk nënkupton degjenerim apo pornografi. Përkundrazi, jemi në të njëjtin hap me botën e qytetëruar. Ju kujtoj veç faktin se 2200 vjet, përpara se kultura orientale të sundonte ballkanin, ilirët i drejtonte një mbretëreshë, e cila sot e kësaj dite statujën e ka gjysëm nudo, si arti i kohës.. Në Iliri sundonte një mbretëreshë, ç’ka është fakt i pakundërshtueshëm i një shoqërie shumë të qytetëruar. Femrat arsimoheshin, luanin vegla të ndryshme muzikore, madje mund të arrinin edhe majat e pushtetit…

Pastaj ka lloj e lloj komentesh nga më të cektat e absurdet. Dikush tjetër komenton: Kjo foto na nxit në përçarje mes njëri-tjetrit dhe është gabim të vendoset këtu.

Me cilën logjikë, qenka gabim dhe përçarëse të diskutohet dhe të debatohet një fenomen që ne e hasim në realitetin tonë?

Me cilën logjikë krijimi i tabuve i shërben bashkimit të njerëzve?

Sigurisht me logjikën e injorantit e mendjengushtit. Njerëzit duke diskutuar mes tyre, njohin veten dhe të tjerët, përplasin mendimet dhe i përmirësojnë ato. Kështu është krijuar shoqëria njerëzore, por jo vetëm ajo. Me anë të bashkëpunimit dhe bashkëbisedimit, ne krijojmë shoqërinë tonë.

Dikush tjetër shprehet: Çfarë ju duhet ju?
Më lejoni që me turp t’iu citoj një leksion për lirinë, nga i madhi Fan Noli. E them me turp, sepse ai e ka shkruar rreth 100 vjet më pare dhe sot shoh ende individë, që jetojnë akoma një apo më shumë shekuj pas.

Shqiptarët, shumica prej tyre janë shpirtrobër. Për dëfrim. Janë shqiptarë që kanë fe. Unë them: ata janë të lirë të kenë fe, janë të lirë të thonë që kanë fe, janë të lirë të shkruajnë që feja është e mirë, janë të lirë të bëjnë ç’urdhëron feja dhe kur më dërgojnë artikuj për të lavdëruar fetë, unë i shtyp pa besuar, (në gazette bëhet fjalë) sepse nuk kam të drejtë t’u pres lirinë e fjalës.
Po kur unë besoj, them, shkruaj që më vjen të vjell nga çdo fe, ata, shpirtërobërit ulërasin: s’të lejojmë të shash fetë! S’më lejoni të shaj fetë?! Po unë, shpirtërobër, pse iu lejoj t’i lavdëroni fetë? A kini, në mos filozofi, pak mend të kuptoni që fjala juaj është fjalë gomari? http://stopinjorances.blogspot.com/2009/11/ceshte-liria.html

Pastaj ka nga ata që të mallkojnë, ka nga ata që të kërcënojnë, ka nga që të shajnë para e mbrapa, për të mbrojtur një ideologji fetare të paqes dhe harmonisë. Nuk janë të pakta mesazhet e tilla që kemi marrë pikërisht dje. Dhe kjo ndodh gjithmonë kur feja hyn në sitën e faqes Stop Injorancës. Pikërisht tek të tilla tema, njerëzit bëhen më pak tolerantë, më tepër agresivë dhe ekstremistë, sa më tepër besimtarë të jenë.
Disa madje, nga ata besimtarët e vërtetë, që kryejnë të gjitha ritualet, quajnë të përdala të gjitha femrat që dalin në plazh me rroba banjoje. Për t’u justifikuar, ata kalojnë nga ferexheja në plash tek nudizmi. Megjithëse edhe nudizmi është i ndaluar në publik dhe ka plazhet e posaçme ku mund të kryhet dhe nuk nënkupton aspak degjenerim apo amoralitet.
Ja se si këta besimtarë të devotshëm duan ti shohin plazhet tona.

Ata propogandojnë që numri i femrave të mbuluara të shtohen sa më shumë. Dhe në fakt në këtë tranzicion ekonomiko-shpirtëror vihet re lehtë shtimi i femrave shqiptare që mbulohen, përgjithsisht tek familjet e varfëra dhe në zonat provinciale apo periferike.

Islamofobi, apo demokraci?
Ne jemi një shoqëri civile që jetojmë në demokraci. Në mund të gjykojmë dhe analizojnë çdo fenomen, që na shqetëson apo jo, të rëndësishëm, apo jo shumë të rëndësishëm. Jemi në mbrotje të të drejtave të njeriut dhe kundra kujtdo abuzimi ndaj këtyre të drejtave. Lufta jonë përballë prapambetjes, errësirës, fanatizmit, injorancës, manipulimit nuk do të bëjë kompromis me asnjë pale të ofenduar. Jetojmë në demokraci.

Kujt nuk i pëlqen ajo që ne diskutojmë është i lire të mos marrë pjesë dhe njëkohësisht është i lutur të mos shkelë mbi të drejtën tone. Nëse besoni vërtetë që feja ju bën njerëz më të denjë, jeni të lutur ta na e demonstroni realisht. Deri më sot ajo që kemi hasur është komplet e kundërta. Fakti që më shpesh trajtojmë probleme rreth fesë islame nuk është problemi ynë, por duhet të jetë problemi juaj, të kuptoni përse-në. Arsyeja është shumë e thjeshtë, sepse pikërisht këtu shkeljet e të drejtave të njeriut janë më të dukshme dhe më ekstreme.

Para disa ditësh botuam një artikull rreth statistikave të Pedofilisë me titull “Pedolifia! Për kë bien këmbanat në Vatikan?”
Ajo që mund të vije re dukshëm, ishte fakti se asnjë katolik nuk doli në mbrojtje të pedofilisë. Asnjë katolik nuk e quajti materialin si jo të vërtetë. Askush nuk na kërcënoi dhe nuk na quajti përçarës.

Përveç njerëzve të arsimuar, të kulturuar, të respektuar dhe të nderuar, shohim gjithashtu vërtetë një lum të madh urrejtjeje, injorance, që gjen strehë dhe përkrahje tek dogmat fetare, të cilët përbëjnë vërtetë një kontigjent të rrezikshëm në shoqëri.


Kjo nuk është islamofobi, kjo është luftë për të drejtat e njeriut, kundra diskriminit të tij e kundra manipulimit të masave. Në demokraci gjykojmë, analizojnë çdo fenomen njerëzor, me qëllim të vetëm zhvillimin e qytetërimit human.
STOP INJORANCES – E vërteta është e vetmja e shenjtë! http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: