Tuesday, October 6, 2009

Shërbimi shëndetësor në Shqipëri !

Ajo që dikur shërbente si kod moral dhe me te cilën mjekët betoheshin para se te fillojnë profesionin e tyre human, sot duket si nje tregim i bukur. Nëse dikur ishte “Shëndeti i pacientit tim do të jetë brenga ime më e madhe” sot lirisht mund të përkthehet me “Portofoli i pacientit tim do të jetë brenga ime më e madhe”.


Betimi i Hipokratit



Në çastin kur futem në radhët e anëtarëve të profesionit mjekësor, premtoj solemnisht se jetën time do ta vë në shërbim të humanitetit. Ndaj mësuesve do ta ruaj mirënjohjen dhe respektin e duhur. Profesionin tim do ta ushtroj me ndërgjegje e me dinjitet. Shëndeti i pacientit tim do të jetë brenga ime më e madhe. Do t’i respektoj e do t’i ruaj fshehtësitë e atij që do të më rrëfehet. Do ta ruaj me të gjitha forcat e mia, nderin e traditës fisnike të profesionit të mjekësisë. Kolegët e mi do t’i konsideroj si vëllezër të mi. Në ushtrimin e profesionit ndaj të sëmurit tek unë, nuk do të ndikojë përkatësia e besimit, e nacionalitetit, e racës, e politikës, apo përkatësia klasore. Që nga fillimi do ta ruaj jetën e njeriut në mënyrë absolute. As në kushtet e kërcënimit nuk do të lejoj të keqpërdoren njohuritë e mia mjekësore, që do të ishin në kundërshtim me ligjet e humanitetit. Këtë premtim po e jap në mënyrë solemne e të lirë, duke u mbështetur në nderin tim personal.

Kur betimi i hipokratit shndërrohet në betimin e hipokritit...

Dermatologjia, aty ku kurohen semundjet e lekures ??? (2) http://www.facebook.com/NdalPaditurise2

No comments: