Sunday, October 18, 2009

Ehad Berisha; Shqiptari 14-vjeçar që po mahnit Broduej

Në një nga skenat më të famshme të botës, në teatrin e Nju Jorkut, në Broadway një djalë simpatik, fare i ri, 14 vjeç, ka mahnitur spektatorët duke shpërthyer emocione dhe duke kthyer vëmendjen e aktorëve të njohur të teatrit amerikan, si Tim Blake Nelson, Richard Mawe, Shorey Walker, Valerie Redd, Judson Jones, William Franke, Benard Cummings, Matt Savings, Doug Sheppard dhe Helen Merino.

Ai është djali nga Shqipëria, Ehad Berisha, i cili ka ngjitur skenën e “Theater East” duke qenë protagonist në premierën e shfaqjes “Eye of God”, të shkruar nga Tim Blake Nelson dhe vënë në skena nga Lisa Devine.

Aty ku me shekuj aktorëve, yjeve të Hollivudit u është dashur të prisnin për t’u bërë të famshëm, aktori i vogël shqiptar ka triumfuar në një mbrëmje. Aktori i rrallë është cilësuar shqiptari Ehad ka qenë dominues dhe i përsosur në skenë.

Suksesi që ka pasur shfaqja, që së pari është vënë në ekran, është ndër shfaqjet më të vlerësuara nga kritikët e producentët amerikanë.

Ndërsa 14-vjeçari ka pasur rolin e Tomit, dëshmitarit të vetëm që ka parë ngjarjen makabre dhe tragjedinë që ndodh në dramë. Ehad Berisha komentohet nga mediat profesionale se është një personazh i munguar, ndërkohë që ka mjaft Tom-ë në shoqërinë e sotme. Ndërsa 14-vjeçari e ka përballur me talent të rrallë duke marrë mbi vete dhe kapur deri në detaje edhe tragjedinë e njerëzve të tjerë.



Aktor i bukur, që ka përcjellë në mënyrë të alternuar pamjen e tij simpatike dhe egërsinë, duke sjellë shëmbëlltyrën e një të riu të zymtë.

Ngjarjet e kësaj drame janë të vendosura në një lagje të qytetit Kingfisher në Oklahoma. Drama e shkruar nga Nelson është një histori dashurie mes një gruaje të pafajshme dhe një çifti të ri dhe një njeriu të fortë të besimit. Gjithë kjo ngjarje, e cila në skenë zgjat më shumë se një orë e gjysmë, është interpretuar nga trupa e teatrit "The East Theater", me aktorët Morgan Baker, Ehad Berisha, Benard Cummings, William Franke, Judson Jones, Helen Merino, Riçard Mawe, Valerie Redd, Matt Savins, Doug Sheppard, Shorey dhe Walker. Drama tregon se "Në qytetin Kingfisher, Oklahoma, një grua e re, ka shënime që i plotëson dëshmitë se është e pafajshme, është një njeri me besim të fortë. Pas vrasjes së saj një djalë i ri Tomi (në rol Ehad Berisha) është dëshmitar i vetëm i një vrasje brutale në qytetin Kingfisher, Oklahoma, ku në mes të kësaj ngjarje makabre, është vija ndarëse ndërmjet një historie morale dhe radikale". Katërmbëdhjetëvjeçari Ehad Berisha vjen nga një familje patriote e atdhetare nga qyteti i Mamurrasit, me origjinë nga Kosova. Aktori i vogël shqiptar e ka nisur karrierën e tij katër vjet më parë, ku ka marrë pjesë në një konkurs teatral në Los Angeles - IPOP 2008. Këtu fiton me sukses tri çmime. Gjithashtu Ehadi ka marrë vendin e tretë edhe për TV Commercials, vendin e tretë për monologun dhe vendin e dytë si aktor i vitit, më 2008. Pas kësaj aktori i ri shqiptar Ehad Berisha ka luajtur një nga rolet kryesore për Comedy - net, një shfaqje teatrale për fëmijë në New York City.

Pas shfaqjes së premierës në skenën e teatrit "The East Theater" në Nju Jork, Ehad Berisha dha këtë intervistën e mëposhtme ku sigurisht edhe atij vetë nuk i mungojnë emocionet dhe befasia që mori pas rolit duke treguar dhe historinë e jetës së tij.

Kur emigruat në Amerikë, shkolla dhe rruga juaj këtu?

Në gusht të vitit 1997 familja ime emigroi në SHBA. Unë kam qenë dy vjeç. Prindërit e mi, nëna Lavdia dhe babai Milazim Berisha, janë lindur dhe kanë jetuar në Mamurras, po ashtu edhe unë me vëllanë kemi lindur në Mamurras. Pas ardhjes në SHBA, kemi jetuar në një lagje shqiptarësh, në Brooklyn - NY, për 4 vite, ndërsa tani kemi 8 vite që jetojmë në Manhattan. Jam në vitin e parë të shkollës së mesme në NYCI.

Ehad, çfarë të nxiti që të bëhesh aktor? Kur e nise këtë karrierë?

Kam 4 vite që kam nisur këtë karrierë. Kam qenë vetëm 10 vjeç, kur për herë të parë kam konkurruar.

A ishte e vështirë për ju t’i hynit kësaj rruge për të tërhequr vëmendjen, për ta njohur talentin juaj?


Po kam pasur vështirësi. Por, kam pasur mbështetje të jashtëzakonshme nga prindërit e mi, të cilët sakrifikojnë gjithçka dhe nuk kursejnë asgjë për mua, që talenti im të njihet. Kjo më ka ndihmuar shumë dhe më ka bërë gjithsesi edhe më të lehtë këtë rrugë për të cilën kam shumë pasion.

Ehad, në mos gabohem, ju keni ka qenë i përfshirë në disa produksione teatrale në Booker T. Washington dhe Emily Dickinson School. Keni studiuar në John Robert Powers, New York. Përveç kësaj, jeni ai që keni fituar disa çmime si: "LA iPOP" në aktrim komercial dhe monologues. Dëshirojë të pyes, Ehadi a është i ngazëllyer për t'u bërë një aktor i madh?


Pyetje e vështirë kjo për mua, pasi dëshira ime për t'u bërë një aktor i madh është një ëndërr imja, por më duhet shumë punë për të arritur deri atje.


Mirëpo, cili është rezultati i gjithë kësaj pune të bërë deri më tani?


Si rezultat i kësaj pune 4-vjeçare, kam pasur fatin të konkurroj në Los Angeles - IPOP 2008, ku pata sukses dhe fitova 3 çmime. Fitova vendin e tretë për TV Commercials, vendin e tretë për (monologun) monologue dhe vendin e dytë si aktor i vitit 2008. Pas kësaj kam luajtur një nga rolet kryesore për Comedy - net, një shfaqje teatrale për fëmijë këtu në New York City. Gjithashtu, në korrik të këtij viti kam punuar me një këngëtar kanadez, për të përgatitur një videoklip, ku shpresoj se do të ketë sukses pasi është jo vetëm një këngë, por një mesazh për të gjithë fëmijët në botë. Por, suksesi më i madh ka qenë me Theater East, pasi kam pasur fatin të punoj me aktorë të njohur të skenës dhe si rezultat i kësaj pune, momentalisht jemi duke luajtur “Eye Of God” në New York City. Jam shumë i lumtur që pata fatin të luaj një nga rolet kryesore në këtë premierë tipike njujorkeze, të Tim Blake Nelson, aktor i njohur, producent dhe autor i disa filmave dhe skenës së teatrit në Amerikë.

Cilët janë idhujt e tu të artit skenik?

Idhujt e mi janë shumë, por disa prej tyre që janë Hugh Lanrie, Adam Sandler, Ben Stiller e shumë të tjerë.


Çfarë duhet të ketë një aktor si ju (14 vjeç) që e nis kaq herët karrierën, për të pasur një rrugë të suksesshme si aktor teatri?

Për të nisur një karrierë në moshë të re për mua duhet kurajo, besim në vetvete, përkushtimi dhe puna e madhe në skenë.

Na trego diçka nëse di edhe për aktorin e shquar shqiptar Aleksandër Mosiu, lidhur me këtë emër se sa mundet, edhe ju të keni mësuar nga ai?

Po, di që Aleksandër Moisiu ka qenë një aktor shumë i madh në skenat e teatrit evropian. Emri i tij, rruga dhe puna e Aleksandër Moisiut, me jep kurajo, besim, dhe shpresë se me shumë punë ëndrrat mund të bëhen realitet.

A është teatri, skena dhe interpretimi i juaj, pra, gjithçka që ju keni si ëndërr?

Pyetje e bukur kjo - shumë faleminderit! Ëndrra ime është pa dyshim për të pasur suksese si aktor, por kam dëshirë në të njëjtën kohë për të mbaruar shkollën e mjekësisë.

Çfarë do të thotë për ty që të jesh aktor shqiptar, 14 vjeç, dhe të luash një rol kryesor në Brodway, ku kanë hedhur hapat e parë dhe aktorë të mëdhenj amerikanë - më pas edhe yje të Hollivudit?

Më shumë përgjegjësi dhe më shumë kërkues ndaj vetes për të treguar se jemi me të vërtetë një popull i traditës, nga më të qytetëruarit e Ballkanit, të Evropës. Teatri shqiptar sipas zbulimeve arkeologjike zë një vend të veçantë në historinë e Ballkanit, qysh në kohën e ilirëve, ndaj do të thosha se jam shumë i gëzuar dhe i lumtur, që kam fatin të luaj në skenat e teatrit njujorkez, por gjithashtu jam shumë krenar që jam shqiptar. Dhe që të gjithë kolegët e mi e dinë që jam shqiptar.

Keni qenë ndonjë herë në Shqipëri apo në Kosovë?

Jo, nuk kam qenë as në Shqipëri e as në Kosovë, megjithëse me prindërit, të afërmit, miqtë dhe shokët bëjmë një jetë si në Shqipëri. Kemi krijuar një “Shqipëri të vogël" së bashku me komunitetin këtu në Nju Jork. Por, sidoqoftë besoj se së shpejti do të vizitoj Shqipërinë dhe Kosovën. Kanë qenë disa nga obligimet e mia në shkollë, teatër e tjera, që nuk më kanë dhënë gjer tani mundësinë. Por, me zor po e pres të vijë vera tjetër dhe të shkoj në Shqipëri edhe në Kosovë, pasi babai im është nga Gjakova.

Çfarë vlerësoni më shumë tek ne shqiptarët, në Amerikë?


Shqiptarët në Amerikë janë shumë të respektuar kudo. Kur thua që jam shqiptar, sheh një respekt të madh nga të tjerët e sidomos nga amerikanët, që pas ngjarjeve në Kosovë, i kanë shtuar njohuritë dhe dinë më shumë për historinë tonë. Kjo, pra, më jep një kënaqësi të madhe shpirtërore.

Cilat janë disa nga planet e tua për të ardhmen?


Do të vazhdoj me teatrin, por në të njëjtën kohë do të punoj me Tim Blake Nelson, pasi ai ka një projekt për një film që besoj do të realizohet vitin që vjen.

Standart

Video e Ehad Berishës në YT : http://www.youtube.com/watch?v=x062DDc13cg

No comments: