Thursday, October 1, 2009

40 thënie nga Xhim Morrison

Për jetën dhe veten.....







1. Kam lindur duke qarë kur të gjithë qeshnin. Do te vdes duke qeshur, kur të gjithe do të qajnë!


2. Bëj që jeta jote të jetë një ëndërr, por mos lejo që ëndrra të bëhet jeta jote!

3. Jeta me dhuroi tre zgjidhje: seks, drogë dhe vdekje. Une zgjodha 2 te parat; e treta me zgjodhi mua.

4. Dielli qe perendon te prek ne shpirt, vetem per te te kujtuar se te vodhi dhe nje dite.

5. Mos jeto me friken e vdekjes, por vdis me gezimin se ke jetuar.

6. Me mire te humbasesh nje çast te jetes, sesa jeten ne nje çast.

7. Ne nuk jemi ata qe jemi, por vetem ajo qe te tjeret shohin tek ne.

8. Derisa ngjyra e lekures do te jete me rendesishme sesa ngjyra e syve, do te kete lufte.

9. Me mire nje fund i deshperuar sesa nje deshperim pa fund.

10. Te lindesh e pastaj te vdesesh. Ky eshte absurditeti i jetes.


Xim Morrison në Frankfurt, Gjermani, 19 shtator, 1968


Për vdekjen, trishtimin dhe hidhërimet e dashurisë...



11. Prapa çdo loje ekziston ideali i vdekjes.

12.Te gjithe kerkojne nje mik, por asnje nuk provon te behet i tille.

13. Po u zgjove ne mengjes dhe nuk e pe diellin ose dielli je ti, ose ke vdekur.

14. Perse nuk na lejojne te dashurojme ...X vjeç kur mund te vdesim ne çdo moshe?!

15. Nuk ju kerkova une te me lindni, ndaj me lini te jetoj.

16. Dikush pret shiun per te mos qare vetem.

17. Jeta eshte veç nje enderr ne rrugen e vdekjes

18. Uroj qe kur te vdes te shkoj ne parajse, sepse ferrin e jetova ketu.

19. Dashuria eshte gezimi i qenies 2, tmerri qe mbetesh 1, frika qe behesh 3.

20. Nese juve ju mugon dikush ne bote, per mua jeni ju qe i mungoni botes.

21. Mos qaj!!! Sepse ne bote ekziston gjithnje nje person qe jeton per buzeqeshjen tende.

22.Kam provuar te ec kembezbathur rruges shtruar plot kujtime, aty ku kemba shkelte dhimbje aty
ku dhimbja shkelte dhimbje...

23.Sikur te na jepej gjithe fuqia magjike qe te lexonim mendimet e njeri-tjetrit, supozoj qe efekti i pare do te ishte shkaterrimi i te gjitha miqesive...

24.Merr pak dhimbje nga e imja ,shpirti im po te therret, po kjo jete po s'pati dhimbje kurre s'mund te quhet jete...

25.Sado te keqija qofshin ditet, pa to s'dua te mbetem ,qaj vetem ditet e bukura , se te keqijat qajne vetveten...

26.Cdo gje lind e vogel dhe pastaj rritet , vetem fatkeqesia lind e madhe , pastaj zvogelohet...

27.Ka kaq kohe qe cdo dite te shoh e me duket se te shoh per here te pare...

28.Hero nuk eshte ai qe bie ne beteje, eshte ai qe kur rrezohet gjen forcen per tu cuar e lufton perseri...

29.Pasqyra eshte miku im me i mire sepse sa here qaje nuk qesh me mua...

30.Me pelqejne adoleshentet se cdo gje qe bejne e bejn per here te pare...

31. Te vrasesh eshte kurajo e momentit...te lesh te jetojne eshte kurajo e perjetshme...

32.Do jepja dhe jeten per te jetuar perjetesisht...

33.Ndonjehere mjafton nje cast per te harruar nje jete..e ndonjehere nuk mjafton e tere jeta per te harruar nje cast...

34.Pas gjakut, gjeja me e mire qe nje burre mund te jape, jane lotet e tij...

35.Dhashe gjithcka qe munda. Jam nje poet qe tregon historite e tij e nje kengetar qe kendon poezite e tij...

36.Midis te mires dhe te keqes ka nje porte...e une do e hap!

37.Mos u kenaq me horizontin..kerko pafundesine!

38.Une jam keshtu, sepse shpreh ate qe kam brenda...

39.Jeta eshte si nje pasqyre..te qesh ne qofte se e shikon duke qeshur...

40.Nuk do plakem kurre, sepse jam nje yll qe bie...

Video me aforizma italisht të Xhim Morrison : http://www.youtube.com/watch?v=rObWbIxWcyU

No comments: